ENSIKOT keskiviikkona 24.5.
Kommentit (53)
mä tiesin että sä plussaat, jotenkin vaan arvasin!
TODELLA PALJON ONNEA ja tasapainoista masun kasvatusta,
ens vuonna teille tulee VAAVI!
Kun en taas enää muista niin kertoisitko vielä mitä erityisiä juttuja
tässä kierrossa sulla oli vai oliko käytössä? greippimehu, punkku, jtp ??
KILLALLE pahoittelut tädistä :( VOIHAN harmistuksen HARMISTUS!
olen kuitenkin satavarma että se plussa sinulle vielä tulee, jaksuhaleja!
Omanapa: kp 27/25-28 menossa, täti oireet riivaa edelleen...(lämpö on 37 jossain vaiheessa oli 37,2 (kun norm. 36,4-36,6), vatsassa outoja tuntemuksia esim. jalan nosto toisen päälle vähän tuntuu ilkeeltä) mutta tätiä ei VIELÄ näy, ei kuitenkaan ole YHTÄÄN raskaana oleva olo joten eiköhän se täti sieltä pamahda parin päivän sisään..minä uskoisin että sen jotenkin tietäisi jos olisi, tiedä häntä?
..alkaa muuten inhottaa pakkopunkun juonti ja jos täti yllättää niin vieläkin inhampaa on greippimehun litkiminen (irvistää) mutta
ainakin kaksi kiertoa aion kokeilla näitäkin konsteja..
En aio testata, koska se harmittaa enemmän kun saa negan ja täti tulee vielä perään, enemmin odottelen tätiä ja testaan vasta sit jos ylittyy entiset kpt. Meil on sitten menossa todellista yritystä hmm kolmas kierto, voisipas sanoa että kolmas kerta todensanoo....
Plussapölyä kaikille, tykkis tykkis! *heiluttaa*
tervetuloa enskoihin, olet hyvässä seurassa. Täällä on ihanaa porukkaa jonka kanssa voit jakaa niin ilot ja surut ja saat mahtavat tsempitykset yritykselle! PLUSSAPÖLYÄ HETI ALKUYRITYKSEEN!
jos et vielä ole huomannut niin ensikoiden esittelylista löytyy erillisellä otsikolla ja sitä päivitetään jatkuvasti. Niin muuten KILLA, toivottavasti löytyy joku muu jatkamaan päivitystä, minä en millään tahtoisi kun ei kärsivällisyys ole riittänyt värienkään opetteluun..ehkäpä minä vielä joskus senkin opettelen. Kiitos kuitenkin sinulle kun oot jaksanut tähän asti päivitellä!
Kuule [color=FFF1493]sabam[/color], meilläkin tuo mies sanoi juuri ennen kuin testasin, että" odottaisit nyt vaan, miksi kiirehtiä" mutta en sitten kuitenkaan malttanut olla testaamatta. Ei ne miehet aina ole oikeassa! :D
Kaikki piinailijat vain testailemaan!
Toivottavasti oon Neankin muistanut onnitella. En yhtään muista koska oon viimeks kirjotellut. Kohta rupee täälläkin pinot pieneneen kun porukka siirtyy rytinällä odotus-puolelle.
Mitä tulee tohon päivitys-hommaan niin mäkään en ole oikein viitsinyt noita värihommia ym. opetella. Jos täällä " joutuu" vielä monta kuukautta höpötteleen ennen odotus-puolelle siirtymistä, voin sen sitten myöhemmin vaikka ottaa harteilleni. Eli jos joku ottaisi homman pariksi kuukaudeksi, voisin sitten asiaa miettiä. Parastahan tosiaan olisi ettei kukaan joutuisi kovin montaa kuukautta tuosta vastaamaan. Vaikkei se nyt kai kauheen rankka homma olekkaan.
T: Ansku kp 18
Kävin jo itseni listaan jättämässä.
Kiitos tsempistä ja kaikille onnea yrityksiin :)
Pahoittelut ja lämmin lohtuhali vanhalle palstatoverille!!! On se vaan niin epäreilua!
Hei Enskat, auttakaas nyt Killaa ja ottakaa joku muu vuorollanne hoitoonne Ensikko-listan päivitys! Ei se ole iso homma, mutta olis kiva, ettei yhden ihmisen tarvitse sitä hoitaa maailman loppuun asti! Värikoodit yms. on helppo ja nopea oppia, ja moni täällä osaakin niitä jo käyttää hienosti.
Missäs mooli luurailee? Tulethan kertomaan uutisia - toivottavasti positiivisia sellaisia! :)
-Q-
Tässä kierrossa ei ollut mitään juttuja käytössä. En edes tikutellut ovista tai mitään. Pupuiltiin päivittäin jostain kp10 lähtien, tahti rauhoittui vasta tuossa lähempänä kp20. Yhden lasin greippimehua join joskus kp10-12 mutta sillä tuskin on ollut mitään vaikutusta tähän. Punkkua join jonkun verran joskus kp16-21 välillä, mutta en sitäkään paljon. Mitään vitamiineja tms. en ole käyttänyt ja en ole pupuilun jälkeen jäänyt makoilemaan jalat pystyssä :D Testasin tosiaan yhden negankin.
Mutta ei vielä innostuta! Menkat ei oikeastaan ole vielä edes myöhässä, joten mitä hyvänsä voi vielä tapahtua! Mun intuitio tosin sanoi jo ennen viime menkkojen loppumista, että tässä kierrossa raskaudun. Ja nyt tuli sellainen voimakas intuitio, että poika tulee. Saas nähdä...
eli tuo intuitio pitänee usein paikkansa! Itselläni on ollut yrityksen aloituksesta lähtien sellainen tunne että helmivauva! ehkäpä tosin johtuu siitä että yritystä alettiin suunnitteleen helmikuussa...Nyt sitten nähdään pitääkö yhtikäs paikkaansa
eipä noista ihmekikoista taida kyllä kauheesti apua olla, mutta punkun käytöstä: luin niin monien kokemuksesta raskautumisen tapahtuneen juuri sinä kiertona kun oli nauttinut punkkukuuria...niin että siihen minäkin sitten tarrauduin että jospa se sittenkin tehoaa???
toivottavasti sinun intuitiosi pitää paikkansa ja teillä on ensi vuonna ihana poikavauva! ymmärrän kyllä alkuvarovaisuuden niin monelle on tapahtunut km, mutta toivotaan että sinulla kaikki menee hienosti. Onhan usein näkynyt että onnistunut raskaus pamahtaa testiin varhaisessa vaiheessa ja näinhän sulle kävi! TARRASUKKIA matkaan!
Sanokaa nyt miten ne noita raskaus viikkoja laskee, kun kävin tuolla odottavien puolella jo tutustuun (optimisti).. en kyllä niistä oikein oo jyvällä.... esim. testi tehty 4+0 ja 4+2???
katoppas vasemmassa yläkulmassa näkyy odotus & synnytys, klikkaa sitä ja sen alla näkyy vauvalaskuri eli siihen kun syöttää tiedot saa lasketun ajan...arvion. Käytännössä alussa raskausviikkoja lasketaan edellisten kuukautisten ensimmäisestä päivästä alkaen (sinä kiertona kun plussaa) eli kun plussaa voi viikkoja olla esim. 4 + irtopäivät, korjatkaa joku jos tuli väärin, mutta näin olen ymmärtänyt
Taustalle olen seuraillut vuoden verran, mutta se vauvakuume on niin kova että aattelin tulla kirjottelemaan, jos vaikka se vähän auttais... Kun on nuo opiskelutkin vielä kesken... Mutta miehen kanssa ollaan päätetty että se tärppää kun on tärpätäkseen...
enskoihin!
jaahas kohta lähen kattoon diiliä, vaikka viimeks oli kyllä aika lynkkausmeininki häviäjien puolella
onpas jotenkin energinen olo johtunee tod.näk. siitä että huomenna onpi lomapäivä, eikä aamuunisen tarvitse raahautua aamulla töihin, kivakiva!
onkos täällä muuten muita aamu-unisuudesta kärsiviä? ja illanvirkkuja:D
Uutena tänne tulen ihmettelemään ja kuulostelemaan.
Pitkien keskustekujen jälkeen yritämme ensimmäistä lasta avomieheni kans. Molemmat ollaan 25v ja minä olen halunnut jo pitkään vauvan. Aikani puhuin ja tilanne näytti aika toivottomalta ja annoin asian olla. Nyt mieheni sitten oli asiaa miettinyt ja tullut tähän päätökseen... Yritys siis aloitettu 5/06.. ehkäisyrenkaan jätin kyllä jo pois lokakuussa 05.. Jännää on!!!