Perheemme pöyristyi asuntoauton vuokrahintaa. Odotimme, että vuorokausihinta olisi ollut
tyyliin 60-70 €. Kuitenkin osoittautui, että puhutaan yli 130 eurosta per vuorokausi. Meinasin sydärin saada. Miksi ahneus on iskenyt autovuokraamouhin? Perheemme lomasuunnitelmat ovat ihan pilalla. Saisivat hävetä!
Itkun tuhruiset silmät lapsilla
Kommentit (32)
Johan tavallisen auton vuokraus maksaa 100e+ vuorokausi. Miten voi aikuinen (?) ihminen olla noin pihalla elämän realiteeteista?!
Veljeni on vuokrannut asuntoauton lähes joka kesä. Hän on vuokrannut sen yksityiseltä joka ei aja sillä jatkuvasti. Seuraa sinäkin yksityisiä markkinoita. Voinet saada auton sieltä halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on ahne, kun pitäis puoli-ilmaiseksi saada kaikki.
Ei, aina olen valmis maksamaan käyvän hinnan.
Ap
Ethän ollut valmis maksamaan käypää hintaa. Höpsö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niksi-Pirkka kirjoitti:
Siinähän saa tavallaan sekä auton, että hotellin samaan hintaan. Matkailuautot sitäpaitsi maksavat uutena helposti 100.000€. Lisäksi sesonkiajat ovat lyhyitä.
Annan kuitenkin ilmaisen lapsenkasvatusvinkin: Kannattaa ensin ottaa selvää faktoista ennen kuin menee lapsille mitään lupailemaan. Niin tulee vähemmän pettymyksiä.
Tekosyy. Oikea syy: ahneus.
ApJos hinnassa olisi paljonkin ilmaa, alalla olisi myös halvempia vuokrafirmoja. Sellaista on markkinatalous.
Kuten edellä jo todetiin, selitys kalliille vuokralle on kallis hankintahinta yhdistettynä lyhyeen sesonkiin.
Paljon on ilmaa hinnoisša, mutta tyhmät maksaa silti. Meidän perheemme ei ole tyhmä. Me maksamme vain käyvän hinnan.
Ap
Perheesi ei olekaan tyhmä mutta sinä olet.
Ap itkettää lapsiaan turhaan, onpa tyhmä.
Tulin vain sanomaan, että elämän pitää olla tosi tylsää, että viitsii näin typeriä aloituksia tehdä
Lapsiparat itkuntuhruisineen silmineen. Mutta oikein teet ap kun itketät lapsia, muistathan vähän myös syyllistää heitä samalla?
Oikea hinta on 20 €/vrk mielestäni.
Vanhan asuntoauton hinta voi olla tuo ajattelemasi 60-70e. Uudelle vuorokausihinta 150e on aika vähän.