Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheemme pöyristyi asuntoauton vuokrahintaa. Odotimme, että vuorokausihinta olisi ollut

Vierailija
26.05.2019 |

tyyliin 60-70 €. Kuitenkin osoittautui, että puhutaan yli 130 eurosta per vuorokausi. Meinasin sydärin saada. Miksi ahneus on iskenyt autovuokraamouhin? Perheemme lomasuunnitelmat ovat ihan pilalla. Saisivat hävetä!

Itkun tuhruiset silmät lapsilla

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan asuntoauton hinta voi olla tuo ajattelemasi 60-70e. Uudelle vuorokausihinta 150e on aika vähän.

Vierailija
22/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kunnon TORSPO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kunnon TORSPO

Vierailija
24/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tavallisen auton vuokraus maksaa 100e+ vuorokausi. Miten voi aikuinen (?) ihminen olla noin pihalla elämän realiteeteista?! 

Vierailija
25/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on vuokrannut asuntoauton lähes joka kesä.  Hän on vuokrannut sen yksityiseltä joka ei aja sillä jatkuvasti.  Seuraa sinäkin yksityisiä markkinoita.  Voinet saada auton sieltä halvemmalla.

Vierailija
26/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on ahne, kun pitäis puoli-ilmaiseksi saada kaikki.

Ei, aina olen valmis maksamaan käyvän hinnan.

Ap

Ethän ollut valmis maksamaan käypää hintaa. Höpsö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niksi-Pirkka kirjoitti:

Siinähän saa tavallaan sekä auton, että hotellin samaan hintaan. Matkailuautot sitäpaitsi maksavat uutena helposti 100.000€. Lisäksi sesonkiajat ovat lyhyitä.

Annan kuitenkin ilmaisen lapsenkasvatusvinkin: Kannattaa ensin ottaa selvää faktoista ennen kuin menee lapsille mitään lupailemaan. Niin tulee vähemmän pettymyksiä.

Tekosyy. Oikea syy: ahneus.

Ap

Jos hinnassa olisi paljonkin ilmaa, alalla olisi myös halvempia vuokrafirmoja. Sellaista on markkinatalous.

Kuten edellä jo todetiin, selitys kalliille vuokralle on kallis hankintahinta yhdistettynä lyhyeen sesonkiin.

Paljon on ilmaa hinnoisša, mutta tyhmät maksaa silti. Meidän perheemme ei ole tyhmä. Me maksamme vain käyvän hinnan.

Ap

Perheesi ei olekaan tyhmä mutta sinä olet.

Vierailija
28/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itkettää lapsiaan turhaan, onpa tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain sanomaan, että elämän pitää olla tosi tylsää, että viitsii näin typeriä aloituksia tehdä

Vierailija
30/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparat itkuntuhruisineen silmineen. Mutta oikein teet ap kun itketät lapsia, muistathan vähän myös syyllistää heitä samalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä on köyhien ongelmat...

Vierailija
32/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea hinta on 20 €/vrk mielestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan