Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheemme pöyristyi asuntoauton vuokrahintaa. Odotimme, että vuorokausihinta olisi ollut

Vierailija
26.05.2019 |

tyyliin 60-70 €. Kuitenkin osoittautui, että puhutaan yli 130 eurosta per vuorokausi. Meinasin sydärin saada. Miksi ahneus on iskenyt autovuokraamouhin? Perheemme lomasuunnitelmat ovat ihan pilalla. Saisivat hävetä!

Itkun tuhruiset silmät lapsilla

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän saa tavallaan sekä auton, että hotellin samaan hintaan. Matkailuautot sitäpaitsi maksavat uutena helposti 100.000€. Lisäksi sesonkiajat ovat lyhyitä.

Annan kuitenkin ilmaisen lapsenkasvatusvinkin: Kannattaa ensin ottaa selvää faktoista ennen kuin menee lapsille mitään lupailemaan. Niin tulee vähemmän pettymyksiä.

Vierailija
2/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää sama, joka oli vuokraamassa mökkiä kympillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksi-Pirkka kirjoitti:

Siinähän saa tavallaan sekä auton, että hotellin samaan hintaan. Matkailuautot sitäpaitsi maksavat uutena helposti 100.000€. Lisäksi sesonkiajat ovat lyhyitä.

Annan kuitenkin ilmaisen lapsenkasvatusvinkin: Kannattaa ensin ottaa selvää faktoista ennen kuin menee lapsille mitään lupailemaan. Niin tulee vähemmän pettymyksiä.

Tekosyy. Oikea syy: ahneus.

Ap

Vierailija
4/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ahne, kun pitäis puoli-ilmaiseksi saada kaikki.

Vierailija
5/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla tällä palstamammalla aika ymmyrkäinen perhe kun pyöristyvät harva se päivä, ja lapsia uhkaa nestehukka kun parkuvat tauotta.

Vierailija
6/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niissä paljon hintaeroja jos vaikka tori.fi:stä katsoo. On eri asia maksaa +100 €/d jostain Max 3 vuotta vanhasta kuin 2005-mallisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niksi-Pirkka kirjoitti:

Siinähän saa tavallaan sekä auton, että hotellin samaan hintaan. Matkailuautot sitäpaitsi maksavat uutena helposti 100.000€. Lisäksi sesonkiajat ovat lyhyitä.

Annan kuitenkin ilmaisen lapsenkasvatusvinkin: Kannattaa ensin ottaa selvää faktoista ennen kuin menee lapsille mitään lupailemaan. Niin tulee vähemmän pettymyksiä.

Tekosyy. Oikea syy: ahneus.

Ap

Jos hinnassa olisi paljonkin ilmaa, alalla olisi myös halvempia vuokrafirmoja. Sellaista on markkinatalous.

Kuten edellä jo todetiin, selitys kalliille vuokralle on kallis hankintahinta yhdistettynä lyhyeen sesonkiin.

Vierailija
8/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ahne, kun pitäis puoli-ilmaiseksi saada kaikki.

Ei, aina olen valmis maksamaan käyvän hinnan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako oli tarkoitus käydä asuntoautoilemassa?

Vierailija
10/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumala taas.. köyhät liikenteessä. Lomailkaa omalla pihalla tai menkää töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niksi-Pirkka kirjoitti:

Siinähän saa tavallaan sekä auton, että hotellin samaan hintaan. Matkailuautot sitäpaitsi maksavat uutena helposti 100.000€. Lisäksi sesonkiajat ovat lyhyitä.

Annan kuitenkin ilmaisen lapsenkasvatusvinkin: Kannattaa ensin ottaa selvää faktoista ennen kuin menee lapsille mitään lupailemaan. Niin tulee vähemmän pettymyksiä.

Tekosyy. Oikea syy: ahneus.

Ap

Jos hinnassa olisi paljonkin ilmaa, alalla olisi myös halvempia vuokrafirmoja. Sellaista on markkinatalous.

Kuten edellä jo todetiin, selitys kalliille vuokralle on kallis hankintahinta yhdistettynä lyhyeen sesonkiin.

Paljon on ilmaa hinnoisša, mutta tyhmät maksaa silti. Meidän perheemme ei ole tyhmä. Me maksamme vain käyvän hinnan.

Ap

Vierailija
12/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrahenkilöautojen merkittävä käyttäjäryhmä ovat firmojen työntekijät. Tällöin, koska ne autot on jo olemassa, viikonloppuina ja loma-aikoina voi saada tosi edullisia tarjouksia.

Asuntoautot ovat vain lomakäytössä, joten niiden hinta määräytyy eri tavalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on ahne, kun pitäis puoli-ilmaiseksi saada kaikki.

Ei, aina olen valmis maksamaan käyvän hinnan.

Ap

Käypä hinta määräytyy markkinoilla, ei aloittajan maksuhalukkuuden perusteella.

Vierailija
14/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy autoja joiden hinta on alle 100 euroa vuorokausi tai esimerkiksi 500 euroa viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan niitä halvallakin! Tosin silloin varustetaso ei ole samanlainen kuin näissä uusissa, mutta autossa on moottori ja ratti, vaunun puolella petipaikat ja trangia, jolla kyllä laittaa ruokaa. Kylmäkassi toimii jääkaappina ja lapsille otatte potan mukaan, niin on vessakin matkassa.

Vierailija
16/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahhahhaaa. Onko sulla ap mitään käryä siitä, mitä tuollainen asuntoauto maksaa uutena? Vuokraamoissa hinnat ovat kovat, sillä kalusto on uutta/uudehkoa. Tottakai voit vuokrata jonkun 20 vuotta vanhan kärryn ja siinä ei sitten enää vuorokausihinta ole kovinkaan paha. 

Ei muuta kun marssit asuntoautokaupoille ja ostat oman niin ei tarvitse itkeä kovaa vuokraa. Mutta veikkaan kuitenkin ettei sulla sellaiseen ole varaa?

Vierailija
17/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niksi-Pirkka kirjoitti:

Siinähän saa tavallaan sekä auton, että hotellin samaan hintaan. Matkailuautot sitäpaitsi maksavat uutena helposti 100.000€. Lisäksi sesonkiajat ovat lyhyitä.

Annan kuitenkin ilmaisen lapsenkasvatusvinkin: Kannattaa ensin ottaa selvää faktoista ennen kuin menee lapsille mitään lupailemaan. Niin tulee vähemmän pettymyksiä.

Tekosyy. Oikea syy: ahneus.

Ap

Jos hinnassa olisi paljonkin ilmaa, alalla olisi myös halvempia vuokrafirmoja. Sellaista on markkinatalous.

Kuten edellä jo todetiin, selitys kalliille vuokralle on kallis hankintahinta yhdistettynä lyhyeen sesonkiin.

Juu, koska monillahan on heittää joku miljoona asuntoautovuokraamon perustamista varten.

Ja vaikka olisikin niin helpompi perustaa joku pikavippi tms pilipalifirma.

Eli takuulla nylkee asiakkaita koska pystyy. Ei nyt että siinä olisi mitään väärää. Eihän sitä ole pakko kenenkään vuokrata.

Vierailija
18/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niksi-Pirkka kirjoitti:

Siinähän saa tavallaan sekä auton, että hotellin samaan hintaan. Matkailuautot sitäpaitsi maksavat uutena helposti 100.000€. Lisäksi sesonkiajat ovat lyhyitä.

Annan kuitenkin ilmaisen lapsenkasvatusvinkin: Kannattaa ensin ottaa selvää faktoista ennen kuin menee lapsille mitään lupailemaan. Niin tulee vähemmän pettymyksiä.

Tekosyy. Oikea syy: ahneus.

Ap

Osta oma asuntoauto. Kun ette tarvitse sitä omiin matkoihin, voitte itse vuokrata sitä muille 60-70 €.

Kukaan ei itke... :D

Vierailija
19/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuokrafirmalta vuokraa uusia viimeisen päälle huollettuja ja siivottuja, niin kyllähän se maksaa. Itse olen vuokrannut yksityisiltä alkaen 300e/vko.

Vierailija
20/32 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnasta en osaa sanoa mitään, mutta kuka pölvästi menee lupaamaan lapsille jotain, minkä hintaa tms realistisuutta ei ole tarkistanut? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi