Onko paikalla Prisman tavarakuormien purkajia/hyllyttäjiä tms? Kysymys!
Kun teille tulee esim. 1,5 litran limupulloja jms, niin onko kaikki pullot pakattu tehtaalla johonkin esim. 6 kappaleen pakkauksiin vai tuleeko niitä lavoilla myös irrallisina? Vai pitääkö teidän myymälätyöntekijöiden hajottaa niitä muovipakkauksia?
Kommentit (9)
Siellä missä minä olin töissä, tuli muistaakseni puolen litran pullot yksittäin "torneissa". Pienemmät pakkaukset paketissa, joita kyllä hajotinkin kun niitä myytiin myös yksittäin.
Tulee pyörillä (sellaisessa kun usein on myynnissä suosituimpia juomia)' Ne juomat mitkä on hyllyssä, tulee hartwallilta ja koffilta muovikennoissa, eli ei itse pulloja ole kelmutettu. Olvin juomat tulee myös "irtona" kennolevyn päällä. Rainbown juomat jotka ei tule olvilta, on sitten vedetty 6kpl kelmuun, eli pääasiassa vedet ja esim päärynälimu on niin pakattu, samoin xtra kolapullot. 95% juomista tulee kennolevyllä, joko pyörillä tai lavalla/rullakossa josta ne hyllytetään.
Vastasinko nyt kysymykseesi?
Salen myyjä
Maksetaanko tuosta palkkaa vai tekeekö sitä "työharjoittelijat".
suurimenekkiset tuotteet panimoalustoilla tai pyörien päällä, pienempimenekkiset ja tietyt tuotteet muovipakkauksissa. Alepan myyjä
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat "työharjoittelijoilla"?
Kyllä kaikissa kaupoissa on tet-harjoittelijoita ja tienaa tonni-kesätyöntekijöitä.
Vai meinasitko että Prismat käyttävät vain "ilmaistyövoimaa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikissa kaupoissa on tet-harjoittelijoita ja tienaa tonni-kesätyöntekijöitä.
Käyttääkö prisma siis ilmaistyövoimaa pullojen muovin poistoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö prisma siis ilmaistyövoimaa pullojen muovin poistoon?
Vihreänä vastustan muovin käyttöä!
muovikelmussa tulee useampi pullo kerralla, avataan osastolla