Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minulla ollut liikaa seksikumppaneita?

Vierailija
26.05.2019 |

Miehiä tapaillessa yllättävän usein kaatuu tähän. Olen harrastanut seksiä n. 50 miehen kanssa, koska varsinkin nuorempana (18-30,nyt olen 40) kävin usein bdsm-tapahtymissa ja muutenkin olin aktiivinen seksuaalisesti. Miksi miehiä tuntuu haittaavan tämä? Eikö ole vain hyvä, että olen Itsevarma ja rohkea?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksin suhteen, mutta vaimomatskuksi tuskin olet monellekaan. Valitan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole tullut todistetuksi, että monen miehen mielestä sinulla on ollut liikaa seksikumppaneita. Mutta varmasti on niitäkin, jotka eivät välitä tästä asiasta tai ovat jopa mielissään monipuolisesta kokemuksestasi. Nythän sinä et enää seksikumppaniesi määrälle voi mitään, sen porukan kanssa on nyt vain elettävä eteenpäin. 

Vierailija
4/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole tullut todistetuksi, että monen miehen mielestä sinulla on ollut liikaa seksikumppaneita. Mutta varmasti on niitäkin, jotka eivät välitä tästä asiasta tai ovat jopa mielissään monipuolisesta kokemuksestasi. Nythän sinä et enää seksikumppaniesi määrälle voi mitään, sen porukan kanssa on nyt vain elettävä eteenpäin. 

ne jotka ovat mielissään ovat itse seksistejä ja käyvät muutenkin vieraissa

Vierailija
5/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun seksikumppanien lukumäärä kenellekään kuulu. Jos jaat tuota tietoa niin se vain antaa tietyn leiman sinulle. Sellainen ihminen myöskin joka kyselee lukumäärää on arvelluttava. Minulta ei ole koskaan kysytty enkä ole koskaan lukumäärääni kenellekään kertonut.

Vierailija
6/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ihan rauhassa kirjoitti:

Ei sinun seksikumppanien lukumäärä kenellekään kuulu. Jos jaat tuota tietoa niin se vain antaa tietyn leiman sinulle. Sellainen ihminen myöskin joka kyselee lukumäärää on arvelluttava. Minulta ei ole koskaan kysytty enkä ole koskaan lukumäärääni kenellekään kertonut.

Ethän kysy sitten mieheltäkään työpaikkaa koska kyllä suuri määrä seksisuhteita kertoo paljon ihmisen luonteesta. Samoin kuin työpaikka kertoo myös paljon ihmisestä

Vierailija
7/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa.

Sinun seksimäärä tai seksikumppaneiden määrä on ihan oma juttusi. Ei se kuulu muille.

Jos haluat kertoa, niin kerro, mutta se ei muuta yhtään mitään. Jos haluat kertoa ympäripyöreästi, niin kerrot että kyllä noita 9n ollut.

Ihme, jos ei olisi...olet kuitenkin jo 40. Ei kuulosta edes isolta luvulta. Jollakin on tuossa vaiheessa 0 ja jollakin 500.

Mitä sillä määrällä oikein mitataan?

Mä miettisin ihmissuhteessa jotain muuta.

Haluaisitko kuulla muiden kumppanien määrän?

Sinusta on tullut kokemusteni kautta se mikä olet nyt. Tästä porskutellaan näillä kokemuksilla etiäpäin. Saa olla.

Määrää on kenenkään sinulle ihan turha tulla moralisoimaan tai kauhistelemaan tai kommentoimiaan tai vähättelemään.. ei ole relevanttia.

Vierailija
8/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen kauheeta morkkista muutamista kerroista joissa en ole edes itse halunnut olla mukana (voisi juu laskea raiskaukseksi) ja toiset himoissaan nai kaikkien mahdollisten kanssa.

Luulin etten kelpaa noiden raiskauksien jälkeen kellekään, nyt alan ajattelemaan toisin.

Vierailija
9/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän kysy sitten mieheltäkään työpaikkaa koska kyllä suuri määrä seksisuhteita kertoo paljon ihmisen luonteesta. Samoin kuin työpaikka kertoo myös paljon ihmisestä

Olet nyt hakoteillä.

Seksisuhteiden määrä ei kerro ihmisen luonteesta, syitä voi olla esim. se että on tullut ihastuneena huijatuksi liian nopeasti ja "antamisen" vuoksi ja jälkeen jätetyksi. Näin voi käydä kun joutuu tekemisiin kaksinaismoralistien kanssa, eli ihmisten jotka keinotekoisin määritelmin jakavat ihmiset kerta- ja pitempiaikaisiksi kumppaneiksi.

Tai sitten kyseessä voi olla ihminen joka on tehnyt harkittuja valintoja ihan vaan koska on halunnut. Voi olla hyvä tai huono itseluottamus ja itsetuntemus, ei ole mitään persoonallisuutta jolle kertyy paljon (mikä on kenellekin paljon) erillisiä kumppaneita.

Työpaikan suhteen melko sama, jos kuvittelet sen kertovan paljon ihmisestä et ole ihan niin tarkkanäköinen kuin kuvittelet. Tutkiskelet vain pintaa.

Vierailija
10/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on ollut, nämä jotka täällä puolustelee niin kertoo kaiken heistä.

Vierailija
11/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liikaa.

Sinun seksimäärä tai seksikumppaneiden määrä on ihan oma juttusi. Ei se kuulu muille.

Jos haluat kertoa, niin kerro, mutta se ei muuta yhtään mitään. Jos haluat kertoa ympäripyöreästi, niin kerrot että kyllä noita 9n ollut.

Ihme, jos ei olisi...olet kuitenkin jo 40. Ei kuulosta edes isolta luvulta. Jollakin on tuossa vaiheessa 0 ja jollakin 500.

Mitä sillä määrällä oikein mitataan?

Mä miettisin ihmissuhteessa jotain muuta.

Haluaisitko kuulla muiden kumppanien määrän?

Sinusta on tullut kokemusteni kautta se mikä olet nyt. Tästä porskutellaan näillä kokemuksilla etiäpäin. Saa olla.

Määrää on kenenkään sinulle ihan turha tulla moralisoimaan tai kauhistelemaan tai kommentoimiaan tai vähättelemään.. ei ole relevanttia.

No höpö, höpö. Kyllä suuri määrä kertoo luonteen heikkouksista aivan kuin mielenterveysongelmat. Kuka tuollaisen kanssa haluaa parisuhteeseen. Ei kukaan moralisoi mitään, kyllä ihmiset saa ottaa niin paljon kumppaneita kun haluvat. kaikki eivät vain huoli heitä parisuhteeseen tuon jälkeen. Ei kaikille naisillekaan käy 500 panon mies.

Vierailija
12/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit vakavaa suhdetta, niin seksikumppanien määrä on kyllä liikaa. Toki sulla on jo kilometrejä takana muutenkin, että siihen suhteutettuna "ok" -määrä. Mä en ainakaan rupeis sun kanssa suhteeseen, jos kuulisin tosta määrästä.

TOSIN jos oot mukava tyyppi ja viihtyisin sun kanssa muuten, niin tuskin edes kysyisin kuinka monta sulla on ollut. En ole tätä keskustelua käynyt kihlattuni kanssa lainkaan, kun en koe aiheelliseksi. Tiedän tosin, että hän on pidättyväisempi kuin sinä olet ollut, mutta en koe syytä keskustella existä. Niitä ei ole kuvioissa muutenkaan, niin turhaan ottaa puheeksi aiheen josta koituu pahaa mieltä molemmille.

Vierailija
13/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot miehille? Ei seksikumppanien määrä kuulu uudelle kumppanille.

Monella on paljon enemmän.

Vierailija
14/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt hakoteillä.

Seksisuhteiden määrä ei kerro ihmisen luonteesta, syitä voi olla esim. se että on tullut ihastuneena huijatuksi liian nopeasti ja "antamisen" vuoksi ja jälkeen jätetyksi. Näin voi käydä kun joutuu tekemisiin kaksinaismoralistien kanssa, eli ihmisten jotka keinotekoisin määritelmin jakavat ihmiset kerta- ja pitempiaikaisiksi kumppaneiksi.

Tai sitten kyseessä voi olla ihminen joka on tehnyt harkittuja valintoja ihan vaan koska on halunnut. Voi olla hyvä tai huono itseluottamus ja itsetuntemus, ei ole mitään persoonallisuutta jolle kertyy paljon (mikä on kenellekin paljon) erillisiä kumppaneita.

Työpaikan suhteen melko sama, jos kuvittelet sen kertovan paljon ihmisestä et ole ihan niin tarkkanäköinen kuin kuvittelet. Tutkiskelet vain pintaa.

Olen aivan eri mieltä. Tullut "huijatuksi" 50 kertaa. Mitä se kertoo tästä huijatusta ja taasen huono itseluottamuskaan ei ole positiivinen asia ihmisessä. Se aiheuttaa ongelmia parisuhteeseen.

Kyllä työpaikka, onko akateeminen vai siivooja kertoo aika paljon luonteesta.

Vierailija
15/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle, sinulla on se määrä kumppaneita historiassasi mikä on. Realismi on ihan hyvä tapa aloittaa asian käsittely.

Yritä hyväksyä asia, keskustelu ammattilaisen kanssa voi auttaa asiassa kun kerrot että osa tilanteista vaivaa sinua vielä. Voit saada keskustelusta tukea eteenpäin kohti sitä että olet sinut menneen kanssa.

Kyse on kuitenkin yksityisasiasta jota ei ole mitään syytä kertoa eteenpäin. Seksi ja seksuaalisuus ovat asioita jotka kuuluvat vain sinulle ja kumppanillesi. Historiasi ei kuulu  kuin sinulle.

Keskustelu ammattilaisen kanssa voi myös auttaa sinua suojaamaan itseäsi, omia rajojasi. Et ole mitään velkaa kenellekään, et tekoja etkä sanoja jotka menevät yksityisyyden puolelle. Sinä olet juuri oikeanlainen sellaisena kuin olet <3

Vierailija
16/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se monipuolinen kokemus on vähän kaksipiippuinen juttu. Minullakin exä kertoi monipuolisesta seksielämästään ennen minua ja seurusteluaikana oli innokas kokeiluihin, mutta avioliiton solmimisen jälkeen ei kuulemma enää tarvinnut ketään miellyttää eikä suostua mihinkään, mitä itse ei halunnut. Lähetyssaarnaajaa peiton alla. Siinä tunsi itsensä halutuksi ja arvostetuksi. Eroon oli muitakin syitä.

Vierailija
17/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ajoista on jo 10 vuotta aikaa. Nuorena olit sellainen ja nyt erilainen. Osa ihmisistä ei tätä kuitenkaan osaa erottaa vaan arvottavaa sinut ihmisenä noiden nuoruusvuosien perusteella. Jos joku kysyy kumppaneista niin kerro että nuorena on ollut jonkun verran ja nyt ei kymmeneen vuoteen mitään.

Vierailija
18/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua yli 10 vuotta nuorempi ja lukuni on 30+ jotain, enpä ole jaksanut laskea.

En ymmärrä mitä häpeämistä suuressa määrässä seksikumppaneita on. Olen pitänyt itsestäni huolta, suojautunut taudeilta ja nauttinut. Ehkä joskus tulee vielä vastaan joku jonka kanssa kolahtaa niin kovaa että haluan miettiä vakiintumista. Silloin en aio kertoa aiemmasta historiastani, se on menneisyyttä eikä kuulu meidän väliseen suhteeseen. Jos aiempi seksuaalinen historiani vaivaa, on vika toisessa osapuolessa, ei minussa.

Vierailija
19/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kenellekään kuuluu kuinka monta panoa sulla on menneisyydessä ollut? Mutta koska ihmiset ovat tässä asiassa niin ahdasmielisiä, niin alat sitten jatkossa ihan pokkana valehtelemaan. Sanot vaan ettei niitä niin kovin montaa ole ollut, ja that's it.

Vierailija
20/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni saman verran alle 30v. Ei kerro ihmisenä mitään susta, eikä musta. Itse, jos lähden miehen matkaan kysyn miten kokenut on: niiden neitsyeiden tai kokemattomien matkaan en lähde. Seksi on seksiä ei sen kummempaa.