Tapailumies ei kysele oikein mitään, ärsyttää!!!
Ei mun mielestä oo mikään äärettömän ujo ja viestittää muuten olevansa kovin tykästynyt minuun, mutta ei kysele mun asioista oikein mitään. Mä ite huomaan useimmiten kantavani keskusteluja, kyselen ja kerron omista jutuistani, mutta toinen ei sitten vastavuoroisesti kysy hitto yhtään mitään!!! Ja mä olen itse ujo ja nyt huomaan ärsyyntyväni ja haluisin, että toinen kyselisi edes jotain, olisi kiinnostunut mun jutuista samalla tavalla. Että munkin ois helpompi jutella. En tiiä mistä tää johtuu, mutta heitän kohta hanskat tiskiin, jos ei tää tästä muutu paremmaksi...tai ehkä mä otan tän puheeksi ennen sitä herran kanssa. Että mistä on kyse! Niin, eikä oo seksisuhde kyseessä. Sillon tajuisin mikä on homman nimi.
Kommentit (39)
Mies ei halua panostaa mitään vaivaa sinuun. Kunhan roikottaa sinua "suhteessa" . Tarkoitus lienee pumpata ja dumbata heti kun parempi löytyy. Et ole riittävän kiinnostava. Sori.
Ei naiselta kannata kysyä, koska vastauksena saa kuitenkin jotain mitä nainen olettaa miehen haluavan kuulla.
Tiedän tunteen. Mulla ei olisi tullut mitään tapailumiestä edes tuollaisesta. Olisi unohtunut jo muutaman päivän viestittelyn jälkeen. Enkä ole enää pitkään aikaan vaivannut päätäni miettimällä mistä johtuu, ei vaan ole mun juttu, ei vaan ole sen tyyppinen, että sopis mulle.
Ollaan tässä joitain viikkoja tapailtu, reilu kolme takana. Ja juu olen antanut suunvuoroa, koska ujo olen enkä mikään tauoton höpöttäjä. Keskustelija ennemminkin. Vähän mä mietin, että onko toinen nyt vaan tottunu et mä oon se keskustelujen vetäjä ja tutustuminen sujuu kivasti näin. Ehkä näin on. En tiedä.
Ei kysele, koska ei kiinnosta tietää mitään sinusta. Odottaa, koska pääsee pöksyihin. Ei omaa kylläkään pelimiehen taitoja, kun ei yritä edistää sitä esittämällä kiinnostunutta. Tai sitten on kuitenkin ujo. Hard to tell.
Millä tavalla muuten viestittää, että on kiinnostunut? Usein teot kertoo paljon ja vaikka sanot, että ei ole pelkkä seksisuhde niin kyllä tuo jotain kertoo, että hän ei ole kiinnostunut asioistasi... Ootko kokeillut olla kertomatta mitään, kyseleekö edes sitten?
Toiset on kohteliaita eivätkä viitsi udella. Mutta minulla on lähipiirissä eräs henkilö joka ei ole koskaan kysynyt minulta mitään. Siis hyvin lähellä oleva henkilö ja luulisi että yli 10 vuoden aikana haluaisi jotakin minusta tietää. Tämän henkilön kohdalla olen päätynyt siihen että hän on hyvin narsistinen ja häntä ei vain yksinkertaisesti kiinnosta asiani yhtään. Olen hänelle siis nolla ja näkymätön ihminen.
No kun mä en usko etteikö olisi kiinnostunut. Päinvastoin vaikuttaa olevan hyvinkin tosissaan mun kanssa. Ja tykkään itekin miehestä noin muuten Mutta tää kyselyhomma vaan on outo... Huokaus..
Ap
Siis kaikella muulla tavalla on mulle hyvin kiva ja hauska... eikä seksiä oo ollu, läheisyyttä kylläkin paljon. On vaan toi kyselyongelma.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No kun mä en usko etteikö olisi kiinnostunut. Päinvastoin vaikuttaa olevan hyvinkin tosissaan mun kanssa. Ja tykkään itekin miehestä noin muuten Mutta tää kyselyhomma vaan on outo... Huokaus..
Ap
Miten se tosissaan olo ilmenee? Toisiinsa tutustuminen niin, että voisi sanoa olevansa vakavissaan kiinnostunut vaatii kuitenkin keskustelua ja vastavuoroista kiinnostusta.
Itse lopetin suomalaisten miesten tapailun, koska huomasin, että tämä on niiden peruspiirre. Tylsiä ja kolhoja. Nykyään mulla on saksalainen mies ja hän on mitä ihanin ja aina kiinnostunut mun jutuista. :) suosittelen muillekkin naisille vaihtoa ulkomaalaiseen, jos on edes hiukan englannintaitoja.
Mäki tapailen sellasta miestä joka ei kysele. Se on kyllä itse melkein koko ajan äänessä, kertoo omista jutuistaan tai yleisistä asioista, ja kertoo kaikkea fiksua...itse sitten yleensä kysyn asioita hänen elämästään mutta hän ei kysy takaisin, joten olen päättänyt vain kertoa itse. Hämmentävää, koska mies vaikuttaa olevansa kiinnostanut, mutta olen tottunut että kiinnostunut mies kyselee. Hän kyllä kysyy viesteissä paljon, mutta sitten kun nähdään niin ei oikeastaan. Mutta viesteissäkään hän ei kysy mitään syvällistä ja tuntuu että häntä ei kiinnosta elämäni. Voiko sitten olla ujoutta?
Mäki tapailen sellasta miestä joka ei kysele. Se on kyllä itse melkein koko ajan äänessä, kertoo omista jutuistaan tai yleisistä asioista, ja kertoo kaikkea fiksua...itse sitten yleensä kysyn asioita hänen elämästään mutta hän ei kysy takaisin, joten olen päättänyt vain kertoa itse. Hämmentävää, koska mies vaikuttaa olevansa kiinnostanut, mutta olen tottunut että kiinnostunut mies kyselee. Hän kyllä kysyy viesteissä paljon, mutta sitten kun nähdään niin ei oikeastaan. Mutta viesteissäkään hän ei kysy mitään syvällistä ja tuntuu että häntä ei kiinnosta elämäni. Voiko sitten olla ujoutta?
Siis mitä sulta pitäisi kysellä? Ei kai aikuisten välinen kanssakäyminen ole mitään ystäväkirjan täyttöä, jossa keskustelu kulkee kysymys-vastaus-kysymys-vastaus- tyylisesti.
Itse oletan että aikuinen osaa kyllä kertoa mitä haluaa, ja jatkaa puheenaiheesta oma-aloitteisesti ilman "entäs sinä" tai "mitä itse ajattelet" -kysymyksiä. Jos esim kerron jotain harrastuksestani, olettaisin että vastapuoli kommentoi siihen jotain JA JATKAA AIHEESTA esim kertomalla omasta harrastuksestaan ilman, että minun pitää siihen erikseen häntä rohkaista kysymyksellä. Koen että ihmiset jotka eivät osaa/uskalla kertoa mitään ilman erikseen kysymistä ovat hyvin raskaita, eivätkä osaa luonnollisesti pitää keskustelua yllä.
En tiedä onko tästä apn tapauksessa kyse, mutta tällainen näkökulma ihmiseltä joka ei yhtään tykkää kyselyperustaisesta kuulustelukeskustelusta.
Jos hän ei kysele sinulta mitään, niin eihän hän todella tunne sinua eikä vaikuta haluavankaan tuntea. Mistä siis oletus tosissaan olosta?
Siis yleensähän se menee niin, että jostain kysymyksestä keskustelu lähtee etenemään ja sitten jutellaan niitä näitä pitkät tovit, siis sitä luontevaa jutustelua...kaipaan vaan sitä, että mies joskus olisi se, joka mun asioista olisi kiinnostunut & kysyisi ihan mitä vaan!!! Muuten tosiaan pitää yhteyttä paljon, on mukava joka tavalla ja koko olemus viestittää, että tykkää olla mun seurassa. Ei siis kysele viesteissä, puhelimessa eikä kasvotusten, toki joskus jotain, mutta useimmiten ei.
Ap
No mites tämä rakkaustarina jatkui? Vai jatkuiko?
Kauanko olette tapailleet? Annatko hänelle suunvuoroa ollenkaan?