Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minulla ollut liikaa seksikumppaneita?

Vierailija
26.05.2019 |

Miehiä tapaillessa yllättävän usein kaatuu tähän. Olen harrastanut seksiä n. 50 miehen kanssa, koska varsinkin nuorempana (18-30,nyt olen 40) kävin usein bdsm-tapahtymissa ja muutenkin olin aktiivinen seksuaalisesti. Miksi miehiä tuntuu haittaavan tämä? Eikö ole vain hyvä, että olen Itsevarma ja rohkea?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ehkä parempi, kun jätät tuon luvun kertomatta. Et valehtele, vaan olet vain hiljaa.

Jos ajattelen itseäni, niin minulle tuo luku olisi ollut ihan mahdoton, sillä olen ollut nuorenakin hyvin tarkka siitä mitä teen. Jos joku treffikumppani ei miellyttänyt, niin en edes yrittänyt jatkaa seksiin saakka, vaan lopetin koko jutun. Seksi tuli mukaan vasta sitten kun tunsin oloni oikeasti hyväksi miehen kanssa.

En lähtenyt seksipuuhiin humalassakaan ja missään nimessä en olisi osallistunut mihinkään seksiseuroihin, vaan pidin oman elämäni ohjakset sopivan tiukalla. Olen ollut elämääni hyvin tyytyväinen ja se on oman näköistäni elämää. Samanlaista elämää oli myös ystävilläni, joten epämääräinen haahuilu jäi nuorena pois automaattisesti. 23 vuotiaana löysin samanlaisen pari vuotta vanhemman miehen ja olemme yhdessä vieläkin.

Periaatteessa ajattelen, että ap:n kaltaiset naiset ovat hieman säälittäviä yksinkertaisia reppanoita, mutta toisaalta asia on ihan se ja sama, jokainen valitsee oman tiensä ja siitä vastuun ottaa. Ap ei ole ilmeisesti oikein sinut itsensä ja seksihistoriansa kanssa, kun täällä asiaa kyselee, joten neuvoisin, että hän ja muut vastaavat lopettaisivat tuon asian jankuttamisen ja keskittymään johonkin hieman olennaisempaa asiaan itsensä kehittämisessä.

Hattu päästä. Nainen, joka haluaa kertoa toisille naisille miten he itse elävät omanlaistansa elämää ja ovat aaah niin vapaita. Muutkin toki saa niin tehdä, mutta ovat vähän huonompia kuin minä, joka oikeasti olen elänyt just enkä melkein niinku yhteiskunta haluaa. Vastenmielistä.

Mä olen jo vanha nainen. Jos jotakin olen oppinut, niin elä ja toteuta haaveitas. Jos oot halunnut testata seksijuttuja niin hieno homma, eipä tarvitse vanhana miettiä mitä jos.

Tästä keskustelusta kyl näkee miten inhottavia ihmiset ovat.

Vierailija
82/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täytyy kysyä, silloin on liikaa. Minun mielestäni aika paljonkin liikaa, mutta kukin tyylillään....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, onhan tuo aika paljon. En tiedä sitten onko kuitenkaan hyvä valehdellakaan. Miehet tietäen tosin että vähintään alitajuisesti torjuvat liian monen kanssa olleet.

Itse varmaan sanoisin kuitenkin ihan rehellisesti että niitä on ollut useampia mutta että haluan kunnon parisuhteen ja kadun niitä (jos katuisin) tms.

Vierailija
84/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla varmaan saman verran, en ole laskenut. En ikinä huolisi miestä jolle asia olisi ongelma. Mun miestä ei kiinnosta tippaakaan vaikka oli itse neitsyt kun tapasimme.

Et huolisi miestä joka ei huolisi sinua? No johan on voimaannuttavaa.

En ymmärrä tätä kommenttia?

Eri

Vierailija
85/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että se kumppanien määrä edes välttämättä on se oikea kynnyskysymys, vaan se, että pitää seksistä. Mulla ei ole ollut paljoa kumppaneita, mutta aviomiestäni ennen kaikille oli suunnaton ongelma ja ahdistuksen aihe, että oikeasti pidän niin paljon seksistä, olen itsevarma ja valmis suunnilleen kaikkeen. Viis siitä, että olen uskollinen ja en ole koskaan kokeillut edes yhdenyön juttua. 

Minä en edes haluaisi olla miehen kanssa, jolle 50 kumppania on kynnyskysymys, vaikkei minulla ole kuin jotain kuusi. Sellainen ihminen ei ole seksuaalisesti tarpeeksi itsevarma, ei mitenkään. Samanlaiset miehet ovat niitä, jotka vertaavat salaa dildoa omaan vehkeeseensä ja joko ahdistuvat tai ilahtuvat (kumpikin reaktio on surullinen) ja vetävät siitä jotain ihmeellisiä johtopäätöksiä. 

Kyllä se kieltämättä ilahdutti kun oma on dildoa paksumpi. Se että sinä et sitä ymmärrä ei liikuta mua millään tavalla. Tämä onkin asia jonka lähinnä vain miehet ymmärtää. Sulla kuten suurimmalla osalla naisista ei ole aavistustakaan kuinka tärkeä sen koko on miehille.

Siksi se kokemusten suuri määrä on miinus. Siinä kasvaa todennäköisyys että on pantu isommalla vehkeellä.

Sen jälkeen olettaa ettei vähempi riitä ja itsetunnon rippeet voi heittää tarpeettomina roskiin.

Vihdoinkin mies, joka on edes rehellinen. Sinun kannattaa etsiä kokematon nainen. Se ei kuitenkaan etene sillä, että syyllistät kokeneita tai pelottelet, että kokenut nainen ei kelpaa parisuhteeseen, vaan sillä että mitä kautta ikinä haetkin niin etsit naisia, joilla on samanlainen suhtautuminen seksiin ja sama arvomaailma johon ei kuulu seksiä ennen avioliittoa/sitoutunutta parisuhdetta,.

Edelleen saman kanssa jonka leluja vertasin omaani. On oltu yhdessä noin 8-9 vuotta. Pakko myöntää että jollain tasolla häiritsee naisen entisten määrä. Itsellä on vähän yli sata joista suurin osa yhden yön juttuja. Ollaan + ja - 50 ikäisiä ja se häiritsee että naisen luku on suurempi.

Se ei haittaa että on entisiä mutta toi määrä joskus syö miestä. Pahimmillaan tulee mieleen yleinen vessa. Leluja sillä oli jo ennen mua. Niille jos olisin jäänyt toiseksi niin siihen olisi loppunut saman tien. Sen koko on niin arka paikka ettei kestä mitään kilpailua.

Älä kuitenkaan puhu muiden miesten puolesta. Puolisollani on keskivertoa huomattavasti pienempi eikä häntä silti ole ikinä kiinnostanut entisten kumppaneideni määrä ja leluja hän on ollut halukas itse minulle hankkimaan kokoon katsomatta.

Ja minulla on reilusti keskivertoa isompi, ja minulle hänen numerolla on väliä, silloin kun alkaa miettimään vakiintumista.

Eli sinulle ei kelpaisi Mirja, jolla on ollut seksiä 10 eri kumppanin kanssa, aina kondomin kera. Yhteensä hänellä on ollut seksiä ennen sinua ehkä sata kertaa.

Mutta sinulle kelpaisi Marja, jolla on ollut vain yksi kumppani, jonka kanssa hän on harrastanut seksiä pari tuhatta kertaa ilman kondomia ja monenlaisten kokeilujen kanssa. Ja se kumppani on ollut hyvinvarustettu?

Kysyitkö naiseltasi muuten myös eksän kalun kokoa?

Vierailija
86/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittais minua, jos saan pakottaa sinut Latex asuun, sitoa kiinni, vibrata, piiskata ja panna.

Vierailija
87/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 50 tee vuosi tasolla paljoakaan. Jos kuvitellaan että olet viimeisen 20 vuoden aikana harrastanut seksiä, niin se tekee 2,5 seksikumppania vuodessa.

Vierailija
88/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut varmasti yli sata ja olen vähän päälle kolmekymppinen. Minulla oli yhdessä vaiheessa kausi, jossa en halunnut suhdetta, mutta seksi kyllä kelpasi. 

En toki mainosta noita hoitojani kenellekkään ja noin yleisesti ottaen ihmiset pitävät minua erittäin kunniallisena ja viattomana.

Sori mutta suosittelen että valehtelet miehille kuten naiset ruukaa tehdä. Yli sata on liikaa lukuna naiselle. Tuohon jos vielä ottaa kolmen säännön. Siis se sääntö on että miehet kolminkertaistaa luvun ja naiset jakaa kolmella. Huh kolmesataa miestä vaikka pitkälle ajalle laskettuna on ällöttävän paljon.

Huh kunniaa mulla ei ole. Viattomuus taisi lähteä 13-14 vuotiaana? Nykyään olen kyyninen keski-ikäinen mies.

Vaikea uskoa, että naiset yleisesti ottaen valehtelisivat, kun en ylipäänsä usko siihen, että kumppanien määrää edes yleisesti kysytään. Itseltäni ei ole kukaan ikinä kysynyt. En ole ikinä käynyt sellaista keskustelua, että olisi puolin ja toisin käyty läpi menneitä seksisuhteita, ja olen sentään kertaalleen avioitunut ja nykyisin avoliitossa ja niiden välissä minulla on ollut yksi pitkä (3.5 vuoden) suhde ja muutama suhdeviritys.

Vierailija
89/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50!

No ei ole hyvä. Ota se vitonen edestä pois niin sitten.

Vierailija
90/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että se kumppanien määrä edes välttämättä on se oikea kynnyskysymys, vaan se, että pitää seksistä. Mulla ei ole ollut paljoa kumppaneita, mutta aviomiestäni ennen kaikille oli suunnaton ongelma ja ahdistuksen aihe, että oikeasti pidän niin paljon seksistä, olen itsevarma ja valmis suunnilleen kaikkeen. Viis siitä, että olen uskollinen ja en ole koskaan kokeillut edes yhdenyön juttua. 

Minä en edes haluaisi olla miehen kanssa, jolle 50 kumppania on kynnyskysymys, vaikkei minulla ole kuin jotain kuusi. Sellainen ihminen ei ole seksuaalisesti tarpeeksi itsevarma, ei mitenkään. Samanlaiset miehet ovat niitä, jotka vertaavat salaa dildoa omaan vehkeeseensä ja joko ahdistuvat tai ilahtuvat (kumpikin reaktio on surullinen) ja vetävät siitä jotain ihmeellisiä johtopäätöksiä. 

Kyllä se kieltämättä ilahdutti kun oma on dildoa paksumpi. Se että sinä et sitä ymmärrä ei liikuta mua millään tavalla. Tämä onkin asia jonka lähinnä vain miehet ymmärtää. Sulla kuten suurimmalla osalla naisista ei ole aavistustakaan kuinka tärkeä sen koko on miehille.

Siksi se kokemusten suuri määrä on miinus. Siinä kasvaa todennäköisyys että on pantu isommalla vehkeellä.

Sen jälkeen olettaa ettei vähempi riitä ja itsetunnon rippeet voi heittää tarpeettomina roskiin.

Aina miehet itkevät että koolla on väliä naisille. Itse tässä tunnustatte, että sillä on väliä nimenomaan teille itsellenne, ei naisille niinkään.

Mies jonka itsetunto on peniksen koon varassa joutaakin mennä. Mies, joka kuvittelee että peniksen koko on hyvän seksin mittari joutaa mennä vaikkapa sinne roskiin.

Vierailija
91/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DD kirjoitti:

Täytyy muistaa että useimmiten ne moralisoivat miehet ovat niitä, jotka eivät SAA useita kumppaneita vaikka HALUAISIVAT ja pitävät siitä syystä itseään "moraalisina" ja "siveinä" vaikka ovat olleet ilman ja pysyneet kokemattomina vain pakon sanelemana. Tällaisille miehille nainen joka on nauttinut paljon seksistä on kuin punainen vaate. Kannattaa ottaa sellainen ihminen joka on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa.

Jos seksi on niin mukavaa, niin ota siitä vaikka taxi rahaa itselle. Seksiähän se vain on.

Taas yksi, joka ei ymmärrä yhdessä harrastetun molemmille nautintoa tuottavan seksin ja myytävän asiakaspalvelun eroa.

Tyyppi, joka harrastaa seksiä vain omaksi ilokseen, ei niin väliä onko alustana nainen, nukke, tekopimpero vai simpanssi. Yhdessä rakastelu ja naisen nautinto, mitä ne ovat?

Vierailija
92/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä totaalisen väärässä tässä, paitsi ehkä oman miehesi kohdalla.  Uskollinen parisuhdeorientoitunut (ei irtopanoja) seksinälkäinen, avomielinen nainen joka "on valmis suunnilleen kaikkeen", on monien miesten unelma. Rohkenisin väittää, että useimpien.

Niinhän sitä väitetään. Mutta oikeasti naisen seksuaalisuutta ei sitten kestetääkään vaan alkaa mustasukkainen epäily: "Kun se kerran seksistä noin kovasti tykkää niin riitänkö, onko mulla tarpeeksi iso, oonko tarpeeksi hyvä, eikö muka salaa katsele ja himoitse muita, eikö muka petä kun silmä välttää. Kun kerran on niin halukas ja himokas." Nähty on.

Vierailija
93/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi oo montaa vuotta kohden

Vierailija
94/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin mies, joka on edes rehellinen. Sinun kannattaa etsiä kokematon nainen. Se ei kuitenkaan etene sillä, että syyllistät kokeneita tai pelottelet, että kokenut nainen ei kelpaa parisuhteeseen, vaan sillä että mitä kautta ikinä haetkin niin etsit naisia, joilla on samanlainen suhtautuminen seksiin ja sama arvomaailma johon ei kuulu seksiä ennen avioliittoa/sitoutunutta parisuhdetta,.

Edelleen saman kanssa jonka leluja vertasin omaani. On oltu yhdessä noin 8-9 vuotta. Pakko myöntää että jollain tasolla häiritsee naisen entisten määrä. Itsellä on vähän yli sata joista suurin osa yhden yön juttuja. Ollaan + ja - 50 ikäisiä ja se häiritsee että naisen luku on suurempi.

Se ei haittaa että on entisiä mutta toi määrä joskus syö miestä. Pahimmillaan tulee mieleen yleinen vessa. Leluja sillä oli jo ennen mua. Niille jos olisin jäänyt toiseksi niin siihen olisi loppunut saman tien. Sen koko on niin arka paikka ettei kestä mitään kilpailua.

Älä kuitenkaan puhu muiden miesten puolesta. Puolisollani on keskivertoa huomattavasti pienempi eikä häntä silti ole ikinä kiinnostanut entisten kumppaneideni määrä ja leluja hän on ollut halukas itse minulle hankkimaan kokoon katsomatta.

Ja minulla on reilusti keskivertoa isompi, ja minulle hänen numerolla on väliä, silloin kun alkaa miettimään vakiintumista.

Uteliaisuudesta, onko muutama yhdenyönjuttu pahempi kuin muutama parisuhde? Tai entä jos on yksi parisuhde, mutta todella isovehkeisen ja seksuaalisesti taitavan miehen kanssa? Tai yksi parisuhde, jossa tuhansia seksikertoja kaikilla mahdollisilla tavoilla vs. muutaman kymmentä yhdenyönjuttua, joissa ihan tavanomaista seksiä.

Sekin on siis tullut vastaan, että on jankattu mitä kaikkea olen tehnyt siihen mennessä ainoan kumppanini kanssa ja sekin oli kynnyskysymys ja dealbreaker. Kertomatta jättäminenkin oli niin epäilyttävää, niin lopulta kerroin ja se olikin sitten vasta vikatikki. Kun ikinä ei ole hyvä.

On aina huonompi parisuhdetta ajatellen, mitä helpommat ja lyhytkestoisemmat aiemmat suhteet ovat olleet, ja numero kertoo tästä. Irtopano kaikista pahin. Joko nainen on parisuhdenainen = harrastaa vain parisuhteissa, jolloin ei ole irtopanoja, tai sitten hän on jotain muuta. Tietenkin sekin on huono, jos selvästi haikailee eksän perään vielä, jos on missään yhteydessä häneen, täytyy olla joku erittäin hyvä, pakottava syy siihen.

Olikohan tuo hänen dealbreakeri se, että et suostunut nykyisen miehen kanssa johonkin, mitä teit edellisen kanssa? Jos näin oli, esitit asian väärin äsken, vääristit totuutta, eli valehtelit.

Ei, se oli dealbreaker että ylipäätään tein edellisen kanssa asioita, se ei ilmeisesti liittynyt, että luonnollisesti samat asiat olivat hänenkin kanssaan ok. Ilmeisesti oli yllätys, että pidemmässä parisuhteessa, jossa on asuttukin yhdessä, on harrastettu monipuolista seksiä. En ole muistaakseni koskaan kieltäytynyt mistään (suhteessa, en harrasta kuin parisuhdeseksiä). En haikaillut tai mitään myöskään. Kai tämä oli joku kuviteltu riittämättömyysjuttu tai jotain, vaikea ymmärtää. Osa ongelmaa oli kai se, että tulen liian helposti ja usein, naisen kai kuuluu olla vaikeasti tuleva, vaikeasti kiihottuva, ennakkoluuloinen ja haluton kokeilemaan, koska helposti tuleva ilmeisesti on vähän sama kuin yhdenyönjuttuja harrastava tai muuten helppo. 

Ei, nyt kyllä vaan trollailet.

Tuo on niin bizarro-maailmasta, ettei mitään rajaa. Kukaan mies maailmassa ei ärsyynny, koska nainen tulee "liian helposti". Semmoista ei ole ole olemassa. Paitsi jos tekeminen loppuu siihen tietty, mutta naisellahan ei yleensä lopu, toisin kuin miehillä. Projisointia, koska kaikki tämä on vain mielikuvituksestasi.

Sä olet (esität) just nyt sitä unelma-naista, ja koitat jotenkin saadaa siitä huono asia, että miehet silti torjuu, eikä ole tyytyväisiä. Hihihii, onpas trollailu hauskaa.

Sä et saa naista laukeamaan, niin toki silloin nainen trollaa jos kertoo saavansa helposti. Ei voi olla olemassa semmoista kun et sinä kerran ole nähnyt.

On se toisilla tuo maailma hirveän yksinkertainen.

Vierailija
95/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa? Liikaa mihin? Onko se sulle itsellesi liikaa? Miksi kysyt, kenen mielipide sulle on tärkeä?

Tällä palstalla ja av:llä etenkin todella näkee, kuinka voimissaan kaksinaismoralismi on. 50 miehellä = panomies, hehheh 50 naisella = pilalle mennyt ja rumempaa.

Oman numeroni olen kertonut. Eihän suhteesta mitään tule, jos se ei perustu rehellisyyteen

Vierailija
96/96 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuudesta, onko muutama yhdenyönjuttu pahempi kuin muutama parisuhde? Tai entä jos on yksi parisuhde, mutta todella isovehkeisen ja seksuaalisesti taitavan miehen kanssa? Tai yksi parisuhde, jossa tuhansia seksikertoja kaikilla mahdollisilla tavoilla vs. muutaman kymmentä yhdenyönjuttua, joissa ihan tavanomaista seksiä.

Sekin on siis tullut vastaan, että on jankattu mitä kaikkea olen tehnyt siihen mennessä ainoan kumppanini kanssa ja sekin oli kynnyskysymys ja dealbreaker. Kertomatta jättäminenkin oli niin epäilyttävää, niin lopulta kerroin ja se olikin sitten vasta vikatikki. Kun ikinä ei ole hyvä.

On aina huonompi parisuhdetta ajatellen, mitä helpommat ja lyhytkestoisemmat aiemmat suhteet ovat olleet, ja numero kertoo tästä. Irtopano kaikista pahin. Joko nainen on parisuhdenainen = harrastaa vain parisuhteissa, jolloin ei ole irtopanoja, tai sitten hän on jotain muuta. Tietenkin sekin on huono, jos selvästi haikailee eksän perään vielä, jos on missään yhteydessä häneen, täytyy olla joku erittäin hyvä, pakottava syy siihen.

Olikohan tuo hänen dealbreakeri se, että et suostunut nykyisen miehen kanssa johonkin, mitä teit edellisen kanssa? Jos näin oli, esitit asian väärin äsken, vääristit totuutta, eli valehtelit.

Ei, se oli dealbreaker että ylipäätään tein edellisen kanssa asioita, se ei ilmeisesti liittynyt, että luonnollisesti samat asiat olivat hänenkin kanssaan ok. Ilmeisesti oli yllätys, että pidemmässä parisuhteessa, jossa on asuttukin yhdessä, on harrastettu monipuolista seksiä. En ole muistaakseni koskaan kieltäytynyt mistään (suhteessa, en harrasta kuin parisuhdeseksiä). En haikaillut tai mitään myöskään. Kai tämä oli joku kuviteltu riittämättömyysjuttu tai jotain, vaikea ymmärtää. Osa ongelmaa oli kai se, että tulen liian helposti ja usein, naisen kai kuuluu olla vaikeasti tuleva, vaikeasti kiihottuva, ennakkoluuloinen ja haluton kokeilemaan, koska helposti tuleva ilmeisesti on vähän sama kuin yhdenyönjuttuja harrastava tai muuten helppo. 

Ei, nyt kyllä vaan trollailet.

Tuo on niin bizarro-maailmasta, ettei mitään rajaa. Kukaan mies maailmassa ei ärsyynny, koska nainen tulee "liian helposti". Semmoista ei ole ole olemassa. Paitsi jos tekeminen loppuu siihen tietty, mutta naisellahan ei yleensä lopu, toisin kuin miehillä. Projisointia, koska kaikki tämä on vain mielikuvituksestasi.

Sä olet (esität) just nyt sitä unelma-naista, ja koitat jotenkin saadaa siitä huono asia, että miehet silti torjuu, eikä ole tyytyväisiä. Hihihii, onpas trollailu hauskaa.

Sä et saa naista laukeamaan, niin toki silloin nainen trollaa jos kertoo saavansa helposti. Ei voi olla olemassa semmoista kun et sinä kerran ole nähnyt.

On se toisilla tuo maailma hirveän yksinkertainen.

Jotain rajaa tyhmyydelle nyt kuitenkin hei. Ymmärretään, että vihaat miehiä ja pakko aina jotenkin yrittää hyökätä, mutta se hyökkäys voisi olla tehokkaampi, jos ymmärtäisit mihin vastaat. Ei tuossa noin sanottu.