Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minulla ollut liikaa seksikumppaneita?

Vierailija
26.05.2019 |

Miehiä tapaillessa yllättävän usein kaatuu tähän. Olen harrastanut seksiä n. 50 miehen kanssa, koska varsinkin nuorempana (18-30,nyt olen 40) kävin usein bdsm-tapahtymissa ja muutenkin olin aktiivinen seksuaalisesti. Miksi miehiä tuntuu haittaavan tämä? Eikö ole vain hyvä, että olen Itsevarma ja rohkea?

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli keskustelu miehestä, joka salasi testosteronivajeensa, sekä siihen liittyvän hoidon ja siihen kommentoitiin ymmärtävästi, että on ihan ok salata tuollainen asia ja vielä valehdella päälle keksittyjä panojuttuja ja ties mitä. Mutta naisen historia on näemmä taas aivan erilainen asia.

Vierailija
42/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DD kirjoitti:

Täytyy muistaa että useimmiten ne moralisoivat miehet ovat niitä, jotka eivät SAA useita kumppaneita vaikka HALUAISIVAT ja pitävät siitä syystä itseään "moraalisina" ja "siveinä" vaikka ovat olleet ilman ja pysyneet kokemattomina vain pakon sanelemana. Tällaisille miehille nainen joka on nauttinut paljon seksistä on kuin punainen vaate. Kannattaa ottaa sellainen ihminen joka on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa.

Jos seksi on niin mukavaa, niin ota siitä vaikka taxi rahaa itselle. Seksiähän se vain on.

Taas yksi, joka ei ymmärrä yhdessä harrastetun molemmille nautintoa tuottavan seksin ja myytävän asiakaspalvelun eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että se kumppanien määrä edes välttämättä on se oikea kynnyskysymys, vaan se, että pitää seksistä. Mulla ei ole ollut paljoa kumppaneita, mutta aviomiestäni ennen kaikille oli suunnaton ongelma ja ahdistuksen aihe, että oikeasti pidän niin paljon seksistä, olen itsevarma ja valmis suunnilleen kaikkeen. Viis siitä, että olen uskollinen ja en ole koskaan kokeillut edes yhdenyön juttua. 

Minä en edes haluaisi olla miehen kanssa, jolle 50 kumppania on kynnyskysymys, vaikkei minulla ole kuin jotain kuusi. Sellainen ihminen ei ole seksuaalisesti tarpeeksi itsevarma, ei mitenkään. Samanlaiset miehet ovat niitä, jotka vertaavat salaa dildoa omaan vehkeeseensä ja joko ahdistuvat tai ilahtuvat (kumpikin reaktio on surullinen) ja vetävät siitä jotain ihmeellisiä johtopäätöksiä. 

Kyllä se kieltämättä ilahdutti kun oma on dildoa paksumpi. Se että sinä et sitä ymmärrä ei liikuta mua millään tavalla. Tämä onkin asia jonka lähinnä vain miehet ymmärtää. Sulla kuten suurimmalla osalla naisista ei ole aavistustakaan kuinka tärkeä sen koko on miehille.

Siksi se kokemusten suuri määrä on miinus. Siinä kasvaa todennäköisyys että on pantu isommalla vehkeellä.

Sen jälkeen olettaa ettei vähempi riitä ja itsetunnon rippeet voi heittää tarpeettomina roskiin.

Vihdoinkin mies, joka on edes rehellinen. Sinun kannattaa etsiä kokematon nainen. Se ei kuitenkaan etene sillä, että syyllistät kokeneita tai pelottelet, että kokenut nainen ei kelpaa parisuhteeseen, vaan sillä että mitä kautta ikinä haetkin niin etsit naisia, joilla on samanlainen suhtautuminen seksiin ja sama arvomaailma johon ei kuulu seksiä ennen avioliittoa/sitoutunutta parisuhdetta,.

Edelleen saman kanssa jonka leluja vertasin omaani. On oltu yhdessä noin 8-9 vuotta. Pakko myöntää että jollain tasolla häiritsee naisen entisten määrä. Itsellä on vähän yli sata joista suurin osa yhden yön juttuja. Ollaan + ja - 50 ikäisiä ja se häiritsee että naisen luku on suurempi.

Se ei haittaa että on entisiä mutta toi määrä joskus syö miestä. Pahimmillaan tulee mieleen yleinen vessa. Leluja sillä oli jo ennen mua. Niille jos olisin jäänyt toiseksi niin siihen olisi loppunut saman tien. Sen koko on niin arka paikka ettei kestä mitään kilpailua.

Vierailija
44/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle, sinulla on se määrä kumppaneita historiassasi mikä on. Realismi on ihan hyvä tapa aloittaa asian käsittely.

Yritä hyväksyä asia, keskustelu ammattilaisen kanssa voi auttaa asiassa kun kerrot että osa tilanteista vaivaa sinua vielä. Voit saada keskustelusta tukea eteenpäin kohti sitä että olet sinut menneen kanssa.

Kyse on kuitenkin yksityisasiasta jota ei ole mitään syytä kertoa eteenpäin. Seksi ja seksuaalisuus ovat asioita jotka kuuluvat vain sinulle ja kumppanillesi. Historiasi ei kuulu  kuin sinulle.

Keskustelu ammattilaisen kanssa voi myös auttaa sinua suojaamaan itseäsi, omia rajojasi. Et ole mitään velkaa kenellekään, et tekoja etkä sanoja jotka menevät yksityisyyden puolelle. Sinä olet juuri oikeanlainen sellaisena kuin olet <3

Tämä on se valhe jota te aina suollatte tänne. Jos on kyse mistään muusta kuin l*tkailusta, ääni teidän kellossa muuttu heti päinvaistaiseksi. Historia kuuluu tietenkin kumppanillekin, jos häntä kiinnostaa. Tyhmä on hän, joka rakentaa yhteistä elämää henkilön kanssa jota ei tunne, etkä voi tuntea tietämättä toisen historiaa, toisen elämänvalintoja.

Kysy. Jos sinua kiinnostaa niin kysy. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
45/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että se kumppanien määrä edes välttämättä on se oikea kynnyskysymys, vaan se, että pitää seksistä. Mulla ei ole ollut paljoa kumppaneita, mutta aviomiestäni ennen kaikille oli suunnaton ongelma ja ahdistuksen aihe, että oikeasti pidän niin paljon seksistä, olen itsevarma ja valmis suunnilleen kaikkeen. Viis siitä, että olen uskollinen ja en ole koskaan kokeillut edes yhdenyön juttua. 

Minä en edes haluaisi olla miehen kanssa, jolle 50 kumppania on kynnyskysymys, vaikkei minulla ole kuin jotain kuusi. Sellainen ihminen ei ole seksuaalisesti tarpeeksi itsevarma, ei mitenkään. Samanlaiset miehet ovat niitä, jotka vertaavat salaa dildoa omaan vehkeeseensä ja joko ahdistuvat tai ilahtuvat (kumpikin reaktio on surullinen) ja vetävät siitä jotain ihmeellisiä johtopäätöksiä. 

Olet kyllä totaalisen väärässä tässä, paitsi ehkä oman miehesi kohdalla.  Uskollinen parisuhdeorientoitunut (ei irtopanoja) seksinälkäinen, avomielinen nainen joka "on valmis suunnilleen kaikkeen", on monien miesten unelma. Rohkenisin väittää, että useimpien.

Vierailija
46/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kieltämättä ilahdutti kun oma on dildoa paksumpi. Se että sinä et sitä ymmärrä ei liikuta mua millään tavalla. Tämä onkin asia jonka lähinnä vain miehet ymmärtää. Sulla kuten suurimmalla osalla naisista ei ole aavistustakaan kuinka tärkeä sen koko on miehille.

Siksi se kokemusten suuri määrä on miinus. Siinä kasvaa todennäköisyys että on pantu isommalla vehkeellä.

Sen jälkeen olettaa ettei vähempi riitä ja itsetunnon rippeet voi heittää tarpeettomina roskiin.

Vihdoinkin mies, joka on edes rehellinen. Sinun kannattaa etsiä kokematon nainen. Se ei kuitenkaan etene sillä, että syyllistät kokeneita tai pelottelet, että kokenut nainen ei kelpaa parisuhteeseen, vaan sillä että mitä kautta ikinä haetkin niin etsit naisia, joilla on samanlainen suhtautuminen seksiin ja sama arvomaailma johon ei kuulu seksiä ennen avioliittoa/sitoutunutta parisuhdetta,.

Edelleen saman kanssa jonka leluja vertasin omaani. On oltu yhdessä noin 8-9 vuotta. Pakko myöntää että jollain tasolla häiritsee naisen entisten määrä. Itsellä on vähän yli sata joista suurin osa yhden yön juttuja. Ollaan + ja - 50 ikäisiä ja se häiritsee että naisen luku on suurempi.

Se ei haittaa että on entisiä mutta toi määrä joskus syö miestä. Pahimmillaan tulee mieleen yleinen vessa. Leluja sillä oli jo ennen mua. Niille jos olisin jäänyt toiseksi niin siihen olisi loppunut saman tien. Sen koko on niin arka paikka ettei kestä mitään kilpailua.

Älä kuitenkaan puhu muiden miesten puolesta. Puolisollani on keskivertoa huomattavasti pienempi eikä häntä silti ole ikinä kiinnostanut entisten kumppaneideni määrä ja leluja hän on ollut halukas itse minulle hankkimaan kokoon katsomatta.

Vierailija
47/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä totaalisen väärässä tässä, paitsi ehkä oman miehesi kohdalla.  Uskollinen parisuhdeorientoitunut (ei irtopanoja) seksinälkäinen, avomielinen nainen joka "on valmis suunnilleen kaikkeen", on monien miesten unelma. Rohkenisin väittää, että useimpien.

Mutta miksi seksinnälkäinen avomielinen nainen olisi elänyt ilman seksiä siihen saakka, että kohtaa juuri sinut?

Vierailija
48/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisi parisuhdetta kariutui tähän ja kaikissa miehet lakkasivat haluamasta tai jopa syyllistivät/pilkkasivat minua tästä lopulta... Enkä ole siis mikään nymfomaani kuitenkaan.

Vierailija
49/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minusta 50 aika paljon, mutta toisaalta, voiko tässä asiassa ollakaan mitään yleispätevää normia?  Varmaan ihan sovinnainen ja toisaalta henkilökohtainen juttu, mikä on paljon ja mikä vähän. Minulle 50 olisi paljon, mutta jollekin ihan ok, ja miksipä minun mittapuuni olisi jokin normi.

Jos nyt kuitenkin mietin itseäni ja omaa miestäni, niin minulla on ollut kaikkiaan 15 kumppania, mutta jos ihan vapaasti olisin voinut valita, heitä olisi vain 6. Kaikki loput olivat painostuksen tulosta ja pari suorastaaan raiskausta. On hirveän epäreilua, miten nuoret naiset joutuvat jatkuvan ja ankaran paineen kohteeksi, ja sitten heitä siitä vielä syyllistetään.

No ja sitten mieheni, hän vieläkin joskus vinoilee entisistä kumppaneistani, vaikka itsellään on ollut vähintään 40-50 kumppania. Ja sentään olen hänen kanssaan jo elellyt täysin uskollisena jo 25 vuotta. Ei tätä voi järjellä käsittää.

Vierailija
50/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole koskaan kysynyt entisten määrää, enkä mä sen. Mä en tajua mitä sillä tiedolla tekee.

Vierailija
51/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias nainen, seksikumppaneita minulla on ollut 30-40 välillä. Miehelläni on varmasti ollut lähemmäs 100 seksikumppania. "Seksiseikkailuni" tapahtuivat minun ollessa alle 25-vuotias. Minusta on hyvä että niin mieheni kuin minäkin ollaan seksin saralta kokeiltu kaikenlaista, eipä tarvi enää miettiä millaistahan tuokin juttu olisi. En voisi ikinä pettää miestäni, enkä usko että hänkään minua.

Vierailija
52/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut varmasti yli sata ja olen vähän päälle kolmekymppinen. Minulla oli yhdessä vaiheessa kausi, jossa en halunnut suhdetta, mutta seksi kyllä kelpasi. 

En toki mainosta noita hoitojani kenellekkään ja noin yleisesti ottaen ihmiset pitävät minua erittäin kunniallisena ja viattomana.

Vierailija
53/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi seksinnälkäinen avomielinen nainen olisi elänyt ilman seksiä siihen saakka, että kohtaa juuri sinut?

Ei esimerkiksi ole aiemmin kohdannut sopivaa ihmistä. Kaikki eivät halua hypätä "vain jonkun" kanssa sänkyyn vaikka haluaisivat seksiä. Tämä ymmärtävät varmaan vain sellaiset, joilla on itsellä kokemusta.

Vierailija
54/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole ihan rauhassa kirjoitti:

Ei sinun seksikumppanien lukumäärä kenellekään kuulu. Jos jaat tuota tietoa niin se vain antaa tietyn leiman sinulle. Sellainen ihminen myöskin joka kyselee lukumäärää on arvelluttava. Minulta ei ole koskaan kysytty enkä ole koskaan lukumäärääni kenellekään kertonut.

Ethän kysy sitten mieheltäkään työpaikkaa koska kyllä suuri määrä seksisuhteita kertoo paljon ihmisen luonteesta. Samoin kuin työpaikka kertoo myös paljon ihmisestä

Minä mä just luin? Vertaatko naisten seksihistoriaa työpaikkaan?

Ööö mistäs aloittaisin sen, mikä kaikki tässä on pielessä, vai meneekö nyt vaivannäkö jo hukkaan...

Seksi ei ole työtä kuin ani harvalle naiselle tai miehelle.

Naisillakin on yleensä työpaikat, siis semmoiset tavalliset kuten vaikka opettaja koulussa...

Työpaikka on ns julkista tietoa sillä tavalla, että kaikki ihmiset yleensä tietävät tuttaviensa, sukulaistensa, ja näidenkin tuttavien työpaikat. Ei ole mikään yksityisasia, että Mirja on Microsoftilla ja Joonas taas kaupungilla töissä. On ihan sopivaa kysyä vaikka lapsen luokkakaverin vanhemmalta, tai metrossa sattumalta tavatulta lapsuuden tutulta, missä hän on töissä.

Kun taas ne seksikumppanit... kaikki eivät todellakaan tiedä edes puolisonsa entisten kumppanien määrää ja hyvä niin. Tätä asiaa ei todellakaan ole sopivaa udella edes omilta lapsiltaan tai omilta vanhemmiltaan.

Vierailija
55/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän tuo seksikumppanien määrä kerro kuin seksikumppanien määrän.

Minulla se luku on kolme, olen seksuaalisesti aktiivinen ja olen harrastanut seksiä tuhansia kertoja, jokainen kerta on ollut erilainen. Olen Itsevarma ja rohkea, eikö se ole vain hyvä asia? Lisäksi rakastan syvästi ja sitoudun parisuhteeseen, nautin seksistä eniten vakituisen kumppanin kanssa.

Sitten taas joku joka on harrastanut seksiä kolmen kanssa, on harrastanut seksiä kolmesti ja vaivaantuneesti.

Mitä nämä luvut oikeastaan kertovat?

Et ilmeisesti ole vielä löytänyt sitä oikeaa, johon olisit sitoutunut tai vakiintunut. Ehkä se ei ole edes sun juttuis? Sitä tuo luku voi vihjata. Tai sitten ei.

Vierailija
56/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä parempi, kun jätät tuon luvun kertomatta. Et valehtele, vaan olet vain hiljaa.

Jos ajattelen itseäni, niin minulle tuo luku olisi ollut ihan mahdoton, sillä olen ollut nuorenakin hyvin tarkka siitä mitä teen. Jos joku treffikumppani ei miellyttänyt, niin en edes yrittänyt jatkaa seksiin saakka, vaan lopetin koko jutun. Seksi tuli mukaan vasta sitten kun tunsin oloni oikeasti hyväksi miehen kanssa.

En lähtenyt seksipuuhiin humalassakaan ja missään nimessä en olisi osallistunut mihinkään seksiseuroihin, vaan pidin oman elämäni ohjakset sopivan tiukalla. Olen ollut elämääni hyvin tyytyväinen ja se on oman näköistäni elämää. Samanlaista elämää oli myös ystävilläni, joten epämääräinen haahuilu jäi nuorena pois automaattisesti. 23 vuotiaana löysin samanlaisen pari vuotta vanhemman miehen ja olemme yhdessä vieläkin.

Periaatteessa ajattelen, että ap:n kaltaiset naiset ovat hieman säälittäviä yksinkertaisia reppanoita, mutta toisaalta asia on ihan se ja sama, jokainen valitsee oman tiensä ja siitä vastuun ottaa. Ap ei ole ilmeisesti oikein sinut itsensä ja seksihistoriansa kanssa, kun täällä asiaa kyselee, joten neuvoisin, että hän ja muut vastaavat lopettaisivat tuon asian jankuttamisen ja keskittymään johonkin hieman olennaisempaa asiaan itsensä kehittämisessä.

Vierailija
57/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ilman, koska hän ei ole 16-22 enää, vaan on harrastanut sitä parisuhteessa/eissa. Ymmärrätkö eron?

Vierailija
58/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kuitenkaan puhu muiden miesten puolesta. Puolisollani on keskivertoa huomattavasti pienempi eikä häntä silti ole ikinä kiinnostanut entisten kumppaneideni määrä ja leluja hän on ollut halukas itse minulle hankkimaan kokoon katsomatta.

Ja minulla on reilusti keskivertoa isompi, ja minulle hänen numerolla on väliä, silloin kun alkaa miettimään vakiintumista.

Vierailija
59/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin liittyy ihan hirveästi tekopyhyyttä ja kaksinaismoralismia. Jopa täällä edistyksellisessä pohjoismaassa miehille ja naisille on eri säännöt, vaikka se on matemaattisesti mahdoton yhtälö, kun meitä on kuitenkin suunnilleen yhtä paljon. Jos miehiä syntyisi vaikka suhteessa 1 / 10 naista, niin sitten siinä olisi jokin tolkku... mutta näin ei ole. Ja oma lukunsa on vielä tuo aiemmin mainittu nuoriin naisiin kohdistuva paine. Vaikka nainen ei edes erityisemmin välittäisi seksistä, niin suhteisiin voi sortua silkan painostuksenkin seurauksena. Kolmenkympin korvilla paine alkaa jo hellittä, ja myös siihen mennessä on jo oppinut pitämään puolensa miesten juonia vastaan. Ja sitten saakin olla jo aika rauhassa, kun täyttää 40.

Vierailija
60/96 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minusta 50 aika paljon, mutta toisaalta, voiko tässä asiassa ollakaan mitään yleispätevää normia?  Varmaan ihan sovinnainen ja toisaalta henkilökohtainen juttu, mikä on paljon ja mikä vähän. Minulle 50 olisi paljon, mutta jollekin ihan ok, ja miksipä minun mittapuuni olisi jokin normi.

Jos nyt kuitenkin mietin itseäni ja omaa miestäni, niin minulla on ollut kaikkiaan 15 kumppania, mutta jos ihan vapaasti olisin voinut valita, heitä olisi vain 6. Kaikki loput olivat painostuksen tulosta ja pari suorastaaan raiskausta. On hirveän epäreilua, miten nuoret naiset joutuvat jatkuvan ja ankaran paineen kohteeksi, ja sitten heitä siitä vielä syyllistetään.

No ja sitten mieheni, hän vieläkin joskus vinoilee entisistä kumppaneistani, vaikka itsellään on ollut vähintään 40-50 kumppania. Ja sentään olen hänen kanssaan jo elellyt täysin uskollisena jo 25 vuotta. Ei tätä voi järjellä käsittää.

Vastuun pakoilu, ja muita syyttäminen omista valinnoista, on todella ärsyttävää. Muuttaa kunnioituksen nopeasti halveksunnaksi.