Lue keskustelun säännöt.
Oma äiti ärsyttää
23.05.2006 |
Esikoisen syntymän jälkeen oma äiti alkoi ärsyttää ihan hirveesti. Ärsytys kyllä laimeni, mutta nyt kun toinen lapsi on syntynyt, taas ärsyttää. Mistähän johtuu? Äidistäni? Minusta? Hormoneista? Lapsuuden traumoista vai mistä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla