Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma äiti ärsyttää

Vierailija
23.05.2006 |

Esikoisen syntymän jälkeen oma äiti alkoi ärsyttää ihan hirveesti. Ärsytys kyllä laimeni, mutta nyt kun toinen lapsi on syntynyt, taas ärsyttää. Mistähän johtuu? Äidistäni? Minusta? Hormoneista? Lapsuuden traumoista vai mistä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi