En aio katsoa Suomen jääkiekko-ottelua vaan kuuntelen jazzia ja juon giniä
Keskustele kanssani jazzista, ginistä tai maailmankaikkeuden ihmeestä.
Kommentit (79)
Suomella muuten ylivoima, 2 venäläistä jäähyllä. Se voittaa nyt tän kiinnostavuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Gini on pahaa paskaviinaa. Sitä juovat juopot, joilta puuttuu makuaisti.
Äläs nyt. Minulla on kyllä makuaisti tallella niin viinien kuin väkevienkin suhteen.
Suomella erinomainen alku. Venäläiset ihan altavastaajina koko alkupelin.
Ai, onko siellä joku jääkiekko-ottelu nyt telkkarissa (eli jossain siis mistä se televisioidaan) ?
Enpä ole tuota itse niin pannut merkille...
Ap. on siis seurannut niitä minua enemmän .
Vierailija kirjoitti:
Kehittele siinä sitten illankuluksi oma drinkki. Ainesosina porkkana ja beefeater. Mikä ettei syntyisi, tarjoillaanhan Hendricksin ginikin kurkkuviipaleen kanssa!
Raastettuna, imeytettynä vai vain ihan raakana pystyssä?
ap
Kun ei täällä tunnu keskustelua syntyvän ginistä, maailmankaikkeuden ominaisuuksista tai jazzizta, niin kirjoittelenpa väliin tuosta Bratislavan Venäjä-Suomi-pelistä väliaikatietoja.
Vierailija kirjoitti:
Onpa sivistynyt setti sulla. Mä pidän lätkän hiljaisena taustameluna samalla, kun laitan ruokaa, juon olutta, siivoan ja selaan vauvapalstaa. Ei ollut kysyttävää, kunhan totesin.
Älä anna ketjun hämätä. Tämä on vain hetkittäinen mielenhäiriö sivistyksen pariin. Maanantaina taas camo-housut jalkaan, Popeda soimaan kuulokkeista ja kännijuttuja kertomaan.
ap
Onko tuo joku mitalipeli? Mikä nyt pelataan. Suomi vs. Venäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehittele siinä sitten illankuluksi oma drinkki. Ainesosina porkkana ja beefeater. Mikä ettei syntyisi, tarjoillaanhan Hendricksin ginikin kurkkuviipaleen kanssa!
ap
Se on kuule ihan itsestäsi kiinni, minulla ei ole nyt porkkanoita eikä giniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se beefeater huonoa ole. Puhdas perusgini. Satutko muuten tietämään mitä giniä kutsuu ravintolahenkilökunta lasoliksi?
En minäkään töissä, mutta illan viimeisenä tullut useamminkin kerran otettua gini tiskillä laskua maksaessa. Lasolina tunnetaan Alkon oma tuote, "hieman" robustimpi Silver Dry Gin.
Okei. Tämä on ollut sivistävä ketju. Otetaan trivia talteen. Ehkä sillä joskus jossain visassa pisteen saa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Välierä. Voittaja menee loppuotteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Se on kuule ihan itsestäsi kiinni, minulla ei ole nyt porkkanoita eikä giniä.
Pitää siis improvisoida? Tämä on mulle hankala tilanne. Kerran piti mennä ajaa joko vasemmalle tai oikealle. Ajoin suoraan kiellettyyn ajosuuntaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välierä. Voittaja menee loppuotteluun.
Ok. Kiitos kun vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Gini on pahaa paskaviinaa. Sitä juovat juopot, joilta puuttuu makuaisti.
Älä nyt, kertoihan se Britannian entinen edesmennyt kuningataräitikin haastattelijalle kerran, kun pitkän ikänsä salaisuutta tiedusteli siinä, että: " Juon joka päivä sen päivittäisen 'Gin tonic'-lasilliseni"
Vierailija kirjoitti:
Suomella muuten ylivoima, 2 venäläistä jäähyllä. Se voittaa nyt tän kiinnostavuudessaan.
Olen pahoillani. En luvannut kiinnostavuutta, viihdettä tai sirkushuveja. Yritän parhaani, mutta voiko keskustelu vauva-palstalla ikinä olla kiinnostavampaa kuin hikiset miehet kumilätkän perässä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. En luvannut kiinnostavuutta, viihdettä tai sirkushuveja. Yritän parhaani, mutta voiko keskustelu vauva-palstalla ikinä olla kiinnostavampaa kuin hikiset miehet kumilätkän perässä?
ap
Palaan asiaan ekan erän jälkeen. Venäjä sai hieman otetta peliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sivistynyt setti sulla. Mä pidän lätkän hiljaisena taustameluna samalla, kun laitan ruokaa, juon olutta, siivoan ja selaan vauvapalstaa. Ei ollut kysyttävää, kunhan totesin.
Älä anna ketjun hämätä. Tämä on vain hetkittäinen mielenhäiriö sivistyksen pariin. Maanantaina taas camo-housut jalkaan, Popeda soimaan kuulokkeista ja kännijuttuja kertomaan.
ap
Älä nyt peruuttele vaan ole pystyssä päin sivistynyt. Vaikka sen puoli tuntia. Mun ote sivistykseen on se, että olen ympäröinyt itseni sivistyneemmillä ihmisillä, joten mä voin olla se ellun kana -kiintiö porukassa ja silti jotenkin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Palaan asiaan ekan erän jälkeen. Venäjä sai hieman otetta peliin.
Tehdään näin. Minä en saa otetta jazziin.
ap
En minäkään töissä, mutta illan viimeisenä tullut useamminkin kerran otettua gini tiskillä laskua maksaessa. Lasolina tunnetaan Alkon oma tuote, "hieman" robustimpi Silver Dry Gin.