Mistä viehetyt miehessä/naisessa?
Mitkä ominaisuudet saavat sinut viehettymään romanttisessa mielessä ihmisestä? Entä kantavatko ne samat ominaisuudet pitkään parisuhteeseen?
Kommentit (26)
Viisaus on mielestäni viehättävää. Ei niinkään sellainen kirjaviisaus, vaan sellainen elämänkokemuksen kautta tullut viisaus. Ei hätkähdä pienestä.
Lempeys toisia kohtaan, ei tarvi olla silti nynny. Ymmärrys, että ihmisiä ja kohtaloita on monenlaisia.
Synnytttävätkö nämä ominaisuudet teissä sekä romanttisen että seksuaalisen viehettymisen? ap
Vieheistä.
Se sana on "viehättää" eikä "viehettää".
Miehessä älykkyys, hyväkäytöksisyys sekä pieni ujous
ViehÄttyä!! Ei kukaan viehEty mistään, huoh....
Isot kiinteät tissit ja hottiseksein peba.
Naisellisuus. Tykkää pukeutua ja pitää huolta ulkonäöstä, koska se osoittaa, että arvostaa itseään. Terveelliset elämäntavat sekä älykkyyttä.
Ei mikään "osaan itse vaihtaa öljyt ja renkaat enkä tarvitse miestä mihinkää" feministinaiset mitkä sitte kumminkin etsii miestä.
Kohteliaisuus, ystävällisyys ja hymy! Ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Näen ihmisestä heti, onko hän hyvä vai paha. Suurin inhokki on arrogantit pelimiehet, jotka luulevat ulkonäöllään kaatavan naisen kuin naisen.
Minua viehättää älykäs, kohtelias, hoikka, pitkä, vaatimaton, ystävällinen, siisti ja hyväntuoksuinen mies. Viimeinen rajaa pois tupakoitsijat ja ylenmääräisesti alkoa käyttävät. Jostain syystä myös musikaalisuus on viehättävä piirre ja kavahdan karvaisuutta. Vaalea iho sinisillä silmillä ja porkkananvärisellä tukalla olisi tosi hot.
Vierailija kirjoitti:
Kohteliaisuus, ystävällisyys ja hymy! Ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Näen ihmisestä heti, onko hän hyvä vai paha. Suurin inhokki on arrogantit pelimiehet, jotka luulevat ulkonäöllään kaatavan naisen kuin naisen.
Älä valehtele. Ei ihmisen ulkonäöstä pysty päättelemään onko ihminen hyvä vai paha.
Minua viehättää sellainen sopivan pitkä (joku 180-185 cm) mies ja tykkään sellaisesta miehekkäästä leuasta (siinä vielä parransänki on wau). Luonteeltaan pitää olla mukava mutta ei saa olla tylsä eikä mikään kynnysmatto.
Vierailija kirjoitti:
Naisellisuus. Tykkää pukeutua ja pitää huolta ulkonäöstä, koska se osoittaa, että arvostaa itseään. Terveelliset elämäntavat sekä älykkyyttä.
Ei mikään "osaan itse vaihtaa öljyt ja renkaat enkä tarvitse miestä mihinkää" feministinaiset mitkä sitte kumminkin etsii miestä.
Huomaa, että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi, niin olisi jotain empatiaa. Tollasia vitu n mamman pikku poikia, joiden pahin kokemus on ku muija jätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi, niin olisi jotain empatiaa. Tollasia vitu n mamman pikku poikia, joiden pahin kokemus on ku muija jätti.
Siis mitä ihmettä, mä oon kyllä just tämä unelmanainen. En kaunein Mutt tämmönen. Älä
moiti minuu 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä, mä oon kyllä just tämä unelmanainen. En kaunein Mutt tämmönen. Älä
moiti minuu 😉
Älä välitä, joku laiska ja katkera siiderivalas se siinä vain kiukuttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
moiti minuu 😉Älä välitä, joku laiska ja katkera siiderivalas se siinä vain kiukuttelee.
💚💐
Tykkään siitä jos karskilla miehellä on hellä sydän. Eli miehekäs mies ajattelee fiksuja, puhuu lämpimästi ja osaa ilmaista tunteensa ilman pelkoa siitä miltä näyttää muiden silmissä. Lisänä tietenkin hyvä huumorintaju.
Miehessä: Rehellisyys ja luotettavuus! Harvoin näihin törmää, ellei sitten rehellisyydeksi lasketa kaikkea päin naamaa törkeyksien latelua.