Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Brittien piti ymmärtää Saara Aallon taidetta

Vierailija
24.05.2019 |

Nyt BBC kuittailee hänen euroviisuesitykselleen. Eikö ne haluakaan häntä edustajakseen?😂

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tähtää Suurin pudottaja -kauteen. Kaikki sen tekeminen on suurinta!

Vierailija
62/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara alkaa laulaa suomeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paluu lähtöpisteeseen.

Vierailija
64/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara alkaa laulaa suomeksi.

Totta. Kaiken sen inttämisen jälkeen se alkaa laulaa suomeksi. Kyllä ne suomalaiset levy-yhtiön sedät oli ihan oikeassa tässäkin tapauksessa.

Vierailija
65/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs se meidän juopumusasteemme nyt onkaan? Joku halusi lukea illan noloimmat tilitykset ennen sulkemista. Eipä tässä muuta kuin: To Be Continued.

Voi kuinka sinä oletkin niin huomionkipeä, että se on jo ihan lapsen asteella. "Katsokaa minua, olen palstan älykkö ja kuningatar, kun kirjoitan samat asiat Saara Aallosta päivästä toiseen . Saara Aalto on minulle niin valtavan tärkeä, ettten osaa ajatella enkä kirjoittaa muuta. Yläpeukuttakaa minun jankutustani, niin tiedän eläväni." Joo elikkäs to be continued ja BBC you know tota silleen.

Vierailija
66/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns kiertue kärsii samasta ongelmasta jälleen kerran: ei ole sitä omaa hittimateriaalia.

Sitten esitetään covereita, covereita, covereita. Ja Queeniä, koska ensi vuonna musikaalirooli. Väsähtänyttä.

Vierailija
67/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikäs se meidän juopumusasteemme nyt onkaan? Joku halusi lukea illan noloimmat tilitykset ennen sulkemista. Eipä tässä muuta kuin: To Be Continued.

Voi kuinka sinä oletkin niin huomionkipeä, että se on jo ihan lapsen asteella. "Katsokaa minua, olen palstan älykkö ja kuningatar, kun kirjoitan samat asiat Saara Aallosta päivästä toiseen . Saara Aalto on minulle niin valtavan tärkeä, ettten osaa ajatella enkä kirjoittaa muuta. Yläpeukuttakaa minun jankutustani, niin tiedän eläväni." Joo elikkäs to be continued ja BBC you know tota silleen.

No kehupa nyt vähän idoliasi, kun siellä niin mehuissasi jo kiehut. Toi muiden haukkuminen ei vakuuta muuta kuin sen, että olet henkisen avun tarpeessa.

Vierailija
68/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on jo 32-v. Nyt pitäis pitää kiirettä, jos maailmantähdeksi meinaa. Kiirettä pitää. Kaikkeen sillisalaattiin on aikaansa tuhlaillut. Eikö hänellä tosiaan ole manageria?

Vierailija
69/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kehupa nyt vähän idoliasi, kun siellä niin mehuissasi jo kiehut. Toi muiden haukkuminen ei vakuuta muuta kuin sen, että olet henkisen avun tarpeessa.

Mitäpä jos keskittyisit kehumaan omia idolejasi. Toi muiden haukkuminen ei vakuuta muuta kuin sen, että olet henkisen avun tarpeessa.

Vierailija
70/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pian muuttaa kokonaan Suomeen, terv. selvänäkijä.

Vierailija
71/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Aallon "taidetta"?

Vierailija
72/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän se on koko ajan asunutkin.

Vierailija
73/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomessa paljon tervejärkisiä, tasapainoisia artisteja, jotka edustavat hienosti Suomea ulkomailla. Toiset puhuu ja huijaa enemmän kuin tekee.

Vierailija
74/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän se on koko ajan asunutkin.

Ai niin, ne muuttikin sinne Veikkolaan. Missä lie.

Vierailija
75/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Suomessa paljon tervejärkisiä, tasapainoisia artisteja, jotka edustavat hienosti Suomea ulkomailla. Toiset puhuu ja huijaa enemmän kuin tekee.

Kerro edes yksi esimerkki näistä tervejärkisistä jne jne...

Vierailija
76/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listaatko heidät tähän niin palstan Saara Aalto -hullu saa jotakin muuta katseltavaa ja kuunneltavaa?

Vierailija
77/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee toi iltapierun kuva Saarasta :D

Syvä leveä kyykky ja kärsivä ilme :D

Käykö se kyykkyp**kalla :D?

Vierailija
78/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee toi iltapierun kuva Saarasta :D

Syvä leveä kyykky ja kärsivä ilme :D

Käykö se kyykkyp**kalla :D?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D: D :D :D :D :D

Vierailija
79/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen pienikin lehtijuttu pistää nähtävästi näitten muutamien sekopäitten elämän vieläkin enemmän sekaisin. Saara ei ole nyt suomessa, vai pitäisikö olla?!?

Vierailija
80/125 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen pienikin lehtijuttu pistää nähtävästi näitten muutamien sekopäitten elämän vieläkin enemmän sekaisin. Saara ei ole nyt suomessa, vai pitäisikö olla?!?

BBC ei julkaise pienen pieniä lehtijuttuja...