Brittien piti ymmärtää Saara Aallon taidetta
Nyt BBC kuittailee hänen euroviisuesitykselleen. Eikö ne haluakaan häntä edustajakseen?😂
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Saara alkaa laulaa suomeksi.
Totta. Kaiken sen inttämisen jälkeen se alkaa laulaa suomeksi. Kyllä ne suomalaiset levy-yhtiön sedät oli ihan oikeassa tässäkin tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
No mikäs se meidän juopumusasteemme nyt onkaan? Joku halusi lukea illan noloimmat tilitykset ennen sulkemista. Eipä tässä muuta kuin: To Be Continued.
Voi kuinka sinä oletkin niin huomionkipeä, että se on jo ihan lapsen asteella. "Katsokaa minua, olen palstan älykkö ja kuningatar, kun kirjoitan samat asiat Saara Aallosta päivästä toiseen . Saara Aalto on minulle niin valtavan tärkeä, ettten osaa ajatella enkä kirjoittaa muuta. Yläpeukuttakaa minun jankutustani, niin tiedän eläväni." Joo elikkäs to be continued ja BBC you know tota silleen.
Ns kiertue kärsii samasta ongelmasta jälleen kerran: ei ole sitä omaa hittimateriaalia.
Sitten esitetään covereita, covereita, covereita. Ja Queeniä, koska ensi vuonna musikaalirooli. Väsähtänyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäs se meidän juopumusasteemme nyt onkaan? Joku halusi lukea illan noloimmat tilitykset ennen sulkemista. Eipä tässä muuta kuin: To Be Continued.
Voi kuinka sinä oletkin niin huomionkipeä, että se on jo ihan lapsen asteella. "Katsokaa minua, olen palstan älykkö ja kuningatar, kun kirjoitan samat asiat Saara Aallosta päivästä toiseen . Saara Aalto on minulle niin valtavan tärkeä, ettten osaa ajatella enkä kirjoittaa muuta. Yläpeukuttakaa minun jankutustani, niin tiedän eläväni." Joo elikkäs to be continued ja BBC you know tota silleen.
No kehupa nyt vähän idoliasi, kun siellä niin mehuissasi jo kiehut. Toi muiden haukkuminen ei vakuuta muuta kuin sen, että olet henkisen avun tarpeessa.
Saara on jo 32-v. Nyt pitäis pitää kiirettä, jos maailmantähdeksi meinaa. Kiirettä pitää. Kaikkeen sillisalaattiin on aikaansa tuhlaillut. Eikö hänellä tosiaan ole manageria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kehupa nyt vähän idoliasi, kun siellä niin mehuissasi jo kiehut. Toi muiden haukkuminen ei vakuuta muuta kuin sen, että olet henkisen avun tarpeessa.
Mitäpä jos keskittyisit kehumaan omia idolejasi. Toi muiden haukkuminen ei vakuuta muuta kuin sen, että olet henkisen avun tarpeessa.
Aika pian muuttaa kokonaan Suomeen, terv. selvänäkijä.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän se on koko ajan asunutkin.
Onneksi Suomessa paljon tervejärkisiä, tasapainoisia artisteja, jotka edustavat hienosti Suomea ulkomailla. Toiset puhuu ja huijaa enemmän kuin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän se on koko ajan asunutkin.
Ai niin, ne muuttikin sinne Veikkolaan. Missä lie.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Suomessa paljon tervejärkisiä, tasapainoisia artisteja, jotka edustavat hienosti Suomea ulkomailla. Toiset puhuu ja huijaa enemmän kuin tekee.
Kerro edes yksi esimerkki näistä tervejärkisistä jne jne...
Vierailija kirjoitti:
Listaatko heidät tähän niin palstan Saara Aalto -hullu saa jotakin muuta katseltavaa ja kuunneltavaa?
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee toi iltapierun kuva Saarasta :D
Syvä leveä kyykky ja kärsivä ilme :D
Käykö se kyykkyp**kalla :D?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee toi iltapierun kuva Saarasta :D
Syvä leveä kyykky ja kärsivä ilme :DKäykö se kyykkyp**kalla :D?
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D: D :D :D :D :D
Pienen pienikin lehtijuttu pistää nähtävästi näitten muutamien sekopäitten elämän vieläkin enemmän sekaisin. Saara ei ole nyt suomessa, vai pitäisikö olla?!?
Vierailija kirjoitti:
Pienen pienikin lehtijuttu pistää nähtävästi näitten muutamien sekopäitten elämän vieläkin enemmän sekaisin. Saara ei ole nyt suomessa, vai pitäisikö olla?!?
BBC ei julkaise pienen pieniä lehtijuttuja...
Se tähtää Suurin pudottaja -kauteen. Kaikki sen tekeminen on suurinta!