Mitä elokuvaa et halua enää koskaan katsoa uudestaan?
Trainspotting - hyvä leffa, mutta niin kammottava kuva maailmasta
Breaking the waves, Dancer in the dark - Lars von Trierin kamalat naisvihaelokuvat
Kellopeliappelsiini - kerta kaikkian ahdistava
Liisa Ihmemaassa - tämä se vasta ahdistaakin, koska siinä ei ole mitään logiikkaa, Liisa parka on täysin mielivaltaisten tapahtumien uhrina
Nämä tulivat nyt äkkiseltään mieleen, vaikka on varmasti muitakin.
Kommentit (237)
Takavuosina oli aina kauhuelokuvien (ja muiden elokuvien) teemana jahtaaminen, yleensä joku näyttelijä oli muka sarjamurhaaja tai seriffi. Oli se saaressa, putkitunneleissa, tulvivassa talossa, autiomaassa tai talon rakenteiden sisällä. Niitä ei haluaisi katsoa uudelleen, nukkein sätkimistä. Aina joku piti saada muka kiinni ja pako. Voittaja oli se joka oli päässyt pakoon, ehkä jäljellä oli yksi.
Superhero movie ja muut vastaavanlaiset.
Rautanaamio.
Ei vaan pysty. Se ahdistus, kun miettii millaista olisi olla tuollaisen rautaisen naamion takana vuosikaudet ja tietäen, että helpotusta ei tule kuin kuoleman kautta. Todella ahdistava mielikuva
Vierailija kirjoitti:
Takavuosina oli aina kauhuelokuvien (ja muiden elokuvien) teemana jahtaaminen, yleensä joku näyttelijä oli muka sarjamurhaaja tai seriffi. Oli se saaressa, putkitunneleissa, tulvivassa talossa, autiomaassa tai talon rakenteiden sisällä. Niitä ei haluaisi katsoa uudelleen, nukkein sätkimistä. Aina joku piti saada muka kiinni ja pako. Voittaja oli se joka oli päässyt pakoon, ehkä jäljellä oli yksi.
Ihan parasta teinikauhua
Twilight -elokuvasarja.
Mä raivostuin, kun oli niin paska päätös koko elokuva saagalle. Myös se Bellan olemuskin oli niin inhottava ja se kumman mä oikein valitsen vampyyrin vai ihmisssuden 😫
Huono näyttelijä Kristen Stewart on.
The lighthouse
Yritti olla jotain, mutta juoni oli kaksi mökkihöperöityvää r*nkkaria majakassa
Pitch Perfect elokuvat ovat kerran katsottavia.
Game over, man!
Järkyttävän huono elokuva.
Ganes
En edes sitä ensimmäistä kertaakaan saanut loppuun asti katsottua.
Titane ei ainaskaan houkuta katsoa hetkeen, jos edes milloinkaan. Sairas elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Joku Sofi Oksasen kirjaan perustuva, vanha venäläismummo muisteli nuoruuttaan ja nuori tyttö piileskeli tämän luona. Krista Kosonen oli yhdessä pääroolissa. Mikä hitsi se nimi nyt... Kun Kyyhkyset katosivat?
Puhdistus
Blues Brothers 2000
Voiko huonompaa elokuvaa ollakaan?
Urhea pieni leivänpaahdin.
Mä en edes tiedä miksi mä sen katsoin.
Titanic
Iha pirun ahdistava leffa, porukka kuolee pakokauhun vallassa kun heidät jätettiin sinne laivaan kaltereiden taakse..
En ymmörrä miten se koetaan romanttisena..
Katsoin viikonloppuna the Menun. Se oli jotenkin todella ällöttävä. Jäi ahistus päälle.
Norbit