Mitä elokuvaa et halua enää koskaan katsoa uudestaan?
Trainspotting - hyvä leffa, mutta niin kammottava kuva maailmasta
Breaking the waves, Dancer in the dark - Lars von Trierin kamalat naisvihaelokuvat
Kellopeliappelsiini - kerta kaikkian ahdistava
Liisa Ihmemaassa - tämä se vasta ahdistaakin, koska siinä ei ole mitään logiikkaa, Liisa parka on täysin mielivaltaisten tapahtumien uhrina
Nämä tulivat nyt äkkiseltään mieleen, vaikka on varmasti muitakin.
Kommentit (237)
Sokea kauhu, jättää pahat jälket katsojaan 100 vuodeksi
Kellopeli appelsiini, pitää kieltää kokonaan. Selkeästi joku huumesairas tekijä.
Titanic!
Pasha oheistarina yhdistettynä sen kuikelohuuhkajan kiljuntamusiikkiin.YÖK!
Titanic. Kaikki, missä Tom Cruise tai Loiri muka näyttelee. Trailerit ovat riittäneet näistä Luokkakokous - ja Napapiirinsankarit - elokuvista.
Pulp fiction. Isäni lainasi sen kirjastosta katsottavakseni kun olin 9 tai 10 vuotias. En muista elokuvasta juuri mitään muuta kuin että en pitänyt siitä ollenkaan joten en halua nähdä sitä enää uudestaan.
Aina Alice.
Kuolettavan tylsä ja pitkäveteinen tekele, jonka jouduin kärsimään elokuvateatterissa.
Puolesta välistä asti toivoin, että se pahvilaatikon persoonallisuuden omaava naisihminen kuolisi jo.
Ei sinällään yksittäinen elokuva, vaan elokuvateollisuuden syöpä, Marvel-elokuvat.
Päätöntä tietokoneräiskintää, pinnallisia hahmoja ja taaperoikäisen kirjoittamia juonia.
Tie. Todella ahdistava, en halunnut edes katsoa loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Moni on puhunut leffasta dancer in the dark että olis kamala.. Onko joku nähnyt.
Björk kai pääosassa.
Mä rakastin sitä leffaa. Nyt jos tulis telkkarista niin en osaa sanoa, tykkäisinkö enää. Breaking The Waves on yksi hienoimmista elokuvista ikinä.
Helene. Osasikin olla pitkäveteinen.
Lasse Pöystin v.1954 "ohjaama" Kummituskievari.
Älkää katsoko edes vitsimielessä.
Kaikki Pekka ja Pätkä-elokuvat.
Kaikki autolla ajetaan hirmu kovasti-filmit paitsi 1968 tehty tyylikäs Bullitt.
Kaikki elokuvat, joissa on Tom Cruise.
Kaikki jenkkileffat, joissa on "hassu perhe" ja pikkukakara, jolla isot silmälasit.
Teuvo Tulion Sensuelaa olen kyllä katsonut pari kertaa, kun ei ole ollut lähistöllä tikkua, jota työntää kynnen alle.
No niin, nyt rupesi oikein vi........ kun ajattelinkin noita elokuvantekeleitä tai -tyylilajeja.
Vierailija kirjoitti:
Helene. Osasikin olla pitkäveteinen.
Tämäkö jossa näyttelee Laura "Loppukiekaus" Birn?
En ole uskaltanut katsoa, jos ohjaaja tai joku puheopettaja ei ole saanut kitketyksi sitä loppukiekausta.
Nämä Hobitti-jutut.
Joo, ei kiitos, tehosteiden tekijöiden taitonäyttelyt eivät kiinnosta.
Eivät myöskään elokuvat, joiden tekeminen jatkuu ja jatkuu ikuisesti, jatko-osa nr. 395: Mitähän se Tom Cruise (tai joku muu mölli) tällä kertaa mahtaa tehdä?
Aldomovarin elokuvat.
Perhosvaikutus. Ahdistava. ja muuten ehkä ainoa todiste että "Kelso" osaa näytellä muutakin kuin Kelsoa.
I am legend. Koska koiria. ei. tapeta. leffoissa. se. on. sääntö.
Uusin batman. Joku nöösipoika sadeviitassa muka arvuuttaja!
Annabelle Creation. Hohdon olen katsonut monta kertaa.
Vivarium oli aika ahdistava.
Back Woods, jossa sivuosassa suomalainen Anna Shemeikka.
Skybound
Koyaanisqatsi