Mitä elokuvaa et halua enää koskaan katsoa uudestaan?
Trainspotting - hyvä leffa, mutta niin kammottava kuva maailmasta
Breaking the waves, Dancer in the dark - Lars von Trierin kamalat naisvihaelokuvat
Kellopeliappelsiini - kerta kaikkian ahdistava
Liisa Ihmemaassa - tämä se vasta ahdistaakin, koska siinä ei ole mitään logiikkaa, Liisa parka on täysin mielivaltaisten tapahtumien uhrina
Nämä tulivat nyt äkkiseltään mieleen, vaikka on varmasti muitakin.
Kommentit (237)
Hohto (erittäin masentava)
Kellopeliappelsiini (tätä tosin en ensimmäiselläkään kerralla jaksanut loppuun katsoa, VMP)
Juoppohullun päiväkirja. Rasittavaa ja vastenmielistä meluamista vailla kunnon juonikuviota. Myös Britney Spearsin tähdittämä Crossroads kuuluu tähän en katso enää ikinä -sarjaan. Spears oli itse asiassa varsin hyvä näyttelijä mutta muuten leffa oli kliseinen, asenteellinen, hätäisesti filmattu ja epäuskottava.
Mitään romanttista komediaa.
Mitään suomalaista elokuvaa.
Olen itse tulkinnut niin, että Liisa Ihmemaassa kertoo murrosikäisestä tytöstä. Ne suurentumiset ja pienentymiset viittaavat siihen, kun murrosiässä kasvaa ja tuntee itsensä kömpelöksi ja isoksi mutta sitten hetken päästä tuntuukin yhtäkkiä tosi pieneltä ja heikolta. Ja Liisaahan myös syrjittiin joka paikassa. Hänestä tuntui, että missään ei ollut hyvä olla ja että hän ei sopinut minnekään.
Sori, ohis. :D
Muutama vuosi sitten kävin yhden kesän helteillä viilentämässä oloani elokuvateatterissa. Näin monta leffaa, joista yksi oli pettymys: kotimainen "Kekkonen tulee!" Mitään muuta ei siinä ollut kuin Kekkosen vierailun odotusta Lapissa, kauheaa koohotusta ja kiljumista. Ei jatkoon.
Näitä on paljon enemmänkin, mutta heti tulee mieleen vain seuraavat:
The Fountain (meni yli hilseen)
Kellopeliappelsiini (epämukava olo koko elokuvan ajan)
Tulikärpästen hauta (aivan liian masentava)
The Lovely Bones. Ahdistavin mieleen tuleva leffa.
Luokkakokous, siinä oli 2h hukkaan heitettyä elämää.. toinen samaa sarjaa on Napapiirin sankarit 2.
Oikeastaan mitään leffaa jonka olen jo nähnyt, en yleensä tykkää katsoa mitään kahteen kertaan. Ehkä jos olen unohtanut täysin ja leffa hyvä.
"Lars von Trierin kamalat naisvihaelokuvat"
Huutista aloittajalle.
Ring, Manaaja ja kaikki seksistiset ja sovinistiset elokuvat.
Kaikki suomalaiset "laatuelokuvat", jossa kiroillaan, riidellään, huudetaan, ryypätään, juostaan alasti ja n*ssitaan.
Titanic, tyypillinen jenkkipaska
Paranormal activity, liian ahdistava vaikkakin hyvä
Mamma mia, ärsyttävää hoilaamista ja muutenkin paska
Nämä tällä kertaa
Vierailija kirjoitti:
Mitään romanttista komediaa.
Mitään suomalaista elokuvaa.
Juuri näin, ja lisäyksenä vielä:
Mitään urheiluelokuvaa.
Mitään leffaa missä näyttelee Tom Cruise.
Suurin osa elokuvista. Vain harvat leffat ovat niin hyviä, että ne kestävät kestokulutusta.
Unelmien sielunmessu
kellopeliappelsiini
kaikki missä kidutetaan ja tapetaan ja r-aiskataan porukkaa ihan sairailla tavoilla, tai jotka kertovat pääasiassa huumeidenkäytöstä.
Manaaja, se alkuperäinen