Mille nykyajan ilmiöille tai vouhotuksille sinulla ei ole riittänyt ymmärrystä?
Käsitellään tässä nykyaikaisia asioita, ilmiöitä ja vouhotuksia, joita kohtaan sinulla
a) ei ole riittänyt ymmärrystä
b) perustelut
Kommentit (118)
Bilemusiikki, jossa joku suomikundi loilottaa huumoriaurinkolaseissa, tyyliin että vetää keittoo ja heiluttaa peittoo. Ja jengi hoilaa baarissa mukana.
Älylaitteille ja niiden suuren hienouden ja tarpeellisuuden hehkutukselle. Sille, että kouluihinkin on pitänyt vetää älylaitteet ja tuhota ihmisten yleissivistys, ajattelukyky sekä luku- ja kirjoitustaito.
Populisti- ja nationalistipuolueiden suosio maailmanlaajuisesti. Ensimmäinen on vaan politiikan leikkimistä ilman tietotaitoa ja jälkimmäinen on pelottavaa mm. ihmisoikeuksien polkemisen takia.
Tolkuton selfieiden ja persauskuvien lataaminen someen.
Hevi-musiikki on mielestäni kamalaa mökää, joka tulee korviin suorastaan saatanallisena surveena kuin vihainen ampiaisparvi ja on jo ajatuksenakin ihan yhtä 'miellyttävä'....
a) Hanurin jumppaamista/isontamista semmoseks 1m/1m palloksi. Toinen on sen hanurin esitteleminen jossain ig:ssä. Selät notkolla berberit tanassa. Lisätään tähän vielä kropan photarointi niin, että vyötärö näyttää just vajaa 20 senttiseltä ja se massiivinen hanuri näyttää vielä isommalta.
Pusukalojen leikkiminen ig:ssä. Eli mielettömät huulitäytteet, joita korostetaan kaiken maailman filttereillä ja photarilla.
b) En Ymmärrä. Ei riitä ymmärrystä ei. Eikö noi ihme asennot ja ilmeet pidemmän päälle satu selkään tai niihin naamalihaksiin. Mitä hemmettiä näillä haetaan? :D
Rumat isot luurit jatkuvasti päässä, koska muoti.
Ilmastovouhotus! Asia on tietysti sinänsä tärkeä, mutta liiallinen vouhotus ja se, että nuoriso jopa ahdistuu asiasta, aiheuttaa jo vastenmielisyyden tunteen koko asiaa kohtaan. Koko homma on lähtenyt ihan lapasesta, jos neljäsluokkalainen vetoaa ilmastonmuutosahdistukseen eikä suostu menemään kouluun! Valitettavaa, että tärkeä asia on kärsinyt inflaation.
Tämä "ysärimuoti", joka ei todellakaan ole oikeaa ysärimuotia.
Negatiivisuus ja toisten haukkuminen.
Kaikenlaiselle ruoan kanssa konstailulle ei riitä ymmärrystä. Ymmärrän, jos terveydellisistä syistä joutuu ruokavaliota noudattamaan, mutta kaikki muu ärsyttää.
Lihavien vainoaminen ja laihuuden ääretön ihannointi tullut uudelleen muotiin.
Ilmastovouhotus
Sukupuolivouhotus
Älylaitevouhotus
Noin muutama mainitakseni.
Sanonnat "Se on oma valinta' ,"Elämä on valintoja täynnä ' , "Ihmiset voivat itse valita".
Entä jos joku toinen tai onnettomuus pilaa ne minun hyvät suunnitellut valinnat? esim. Perustan firman joka toimii loistavasti ensin ja menee konkurssiin sitten jostain syystä joka tapauksessa.En kerkeä pääsykokeisiin onnettomuuden vuoksi.Oliko oma valinta?
Painovouhotus. Edelleen ihmisen arvo mitataan painon perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiselle ruoan kanssa konstailulle ei riitä ymmärrystä. Ymmärrän, jos terveydellisistä syistä joutuu ruokavaliota noudattamaan, mutta kaikki muu ärsyttää.
Tätä olin tulossa sanomaan! Tulis sota niin loppuis vouhotus, vinkuminen ja nirsoilu!
En mä taida jaksaa kirjoittaa niitä kaikkia ja sitä paitsi, tämä ketju sensuroidaan kumminkin. Mä elän omaa pientä elämääni omien arvojeni ja mielipiteideni mukaan edelleen joka tapauksessa.