Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset. Mitä teette iltaisin?

Vierailija
28.06.2023 |

Esim tänään.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan puhelinta.

Vierailija
2/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen lenkille puistoon ja opiskelen ranskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon töllöä, roikun puhelimella.

Joskus jaksan kävelylle tai jumppaan.

Aika ankeeta tämä elo.

Vierailija
4/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt selaan nettiä kun ruoka on uunissa. Sitten syön, tiskaan ja katson varmaan emmerdalet sekä teen pari ristikkoa jos keli ei viilene niin, että pääsen lenkille.

Sitten nukkumaan.

Vierailija
5/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan tee varsinaisesti mitään tänäänkään, jos tuo hellepska jatkuu koko illan vaan pysyn visusti sisällä ja pidän verhot kiinni.

Hieno kesäloma.

Vierailija
6/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä, tuijotan telkkaria samalla (ohjelmia tai suoratoistoja). En ikinä oikein tee illalla mitään erikoista, ulkoilen päivällä, olen eläkkeellä.

Vierailija
7/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tänään saada piirrettyä puhtaaksi tuon kirjoneuleohjeen, jota olen fiksaillut kun alkuperäisessä ohjeessa oli ihan eri paksuinen lanka plus lopulta halusin vähän erilaisen siitä kuviostakin, kun nälkä ns kasvoi syödessä.

Huomenna pääsisi sitten aloittamaan tuota villapaitaa syksyä varten.

Vierailija
8/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson youtube videoita. Yleensä olen kalassa tähän aikaan mutta kalaa ei ole tullut tänä vuonna niin paljon koska täällä on merimetsoja  niin paljon ettei kalat tule lähemmäs rantaan. Saakeli se harmittaa joo mutta en voi mitään. Aamulla silti lähden kalaa etsimään taas...

Vierailija
9/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan kierotoistoa, eli tallenteita televisiosta. Suoratoistohan on sitä, että katsotaan suoraa lähetystä.

Vierailija
10/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin paljon tekemistä etten jaksa alkaa niitä edes luettelemaan. Noin kolmena iltana käyn ulkona.

Vierailija
11/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu? Oon yksin ihan omasta tahdosta, juuri siksi, ettei sinunkaltaiset uteliaat juoruämmät kokoajan kysele tyhmiä.

Vierailija
12/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Jessin kuvaa ja runkkaan suoristunutta kusiletkua!

Ap

Vierailija
13/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nautin" eli käytän paljon alkoholia ja palstailen. Onko palstailu ja alkoholinkäyttö syy vai seuraus muutenkin epäonnistuneesta elämästä jää jälkipolvien selvitettäväksi.

Omasta mielestäni se on seuraus. Ei ole mahdotonta, että se on on seurausta jo teini-ikäisenä pieleen menneen elämän johdosta, jolloin nykyinen elämättömyyteni, ehkä onkin omaa syytäni.

Vierailija
14/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen yksin, en koe oloani yksinäiseksi. Harrastan liikuntaa eri muodoissa, teen käsitöitä, piirrän, maalaan jne. Omakotitalossa ulkona riittää myös tekemistä läpi vuoden.

Vierailija
15/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkon ristikkoja ja katselen tv:tä.

Vierailija
16/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen yksin, en koe oloani yksinäiseksi. Harrastan liikuntaa eri muodoissa, teen käsitöitä, piirrän, maalaan jne. Omakotitalossa ulkona riittää myös tekemistä läpi vuoden.

Paitsi toi omakotitalo. Vuokraläävässä asun, mutta sain edes valita läävän missä asun. Onnekas minä!?! 😎👍

Vierailija
17/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson telkkaria, palstailen.

Vierailija
18/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu? Oon yksin ihan omasta tahdosta, juuri siksi, ettei sinunkaltaiset uteliaat juoruämmät kokoajan kysele tyhmiä.

Lohtua olisin hakenut etten ole ainoa tylsistelijä. Mahd myös tekemisvinkkejä. Mutta mielummin olen kyllä tylsistelijä kuin veemäinen toisten ämmittelijä.

Vierailija
19/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selaan puhelinta.

Sama.

Vierailija
20/27 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelen, parsin ja luen. Teen kotihommia. Nyt suunnittelen muuttoa joten haen kaupoista laatikoita ja käyn läpi tavaroita. Pyrin hoitamaan kauppa-ja muut asiat heti kotimatkalla. Hoidan myös liikunnan työmatkapyöräillen. Kotona pesen meikit ja vaihdan vaatteet. Loppuillan saan olla ihan rennosti. Minun työssä pitää olla sosiaalinen joten kotona en kaipaa seuraa enkä edes ruutuja. Radio soi taustalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi