Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvännäköinen nainen Tinderissä. Syy miksi keskusteluni hyytyy kanssasi mies on

Vierailija
23.05.2019 |

Että ET KOSKAAN KYSY MITÄÄN MINULTA. Tulkitsen sen niin, ettet osaa keskustella, et halua tai jaksa. En todellakaan ala yksin kannattelemaan keskustelua jos sinä et vaivaudu tai ilmeisesti osaa keskustella. Deiteille menen heidän kanssa, jotka osaavat kysyä minultakin ja ylläpitää siten keskustelua.

Näetkö, kuinka rasittavaa? Alla esimerkkitapaus.

Mies: ”Moi, oot hyvännäköinen”.
Minä: ”Moikka! No kiitos kiitos. Mites sinun päiväsi on sujunut?”
Mies: ”Tässähän tämä, kiirettä töissä.”
Minä:”Ok! Sama minulla. Oletko ihan Helsingistä kotoisin?”
Mies:”Kyllä, synnyin tosin Espoossa”.
Minä:”Okei minäkin olen syntynyt siellä!”
Mies: ”Oho okei!”
Minä: ”No mitä teet vapaalla?”
Mies:” Tykkään lenkkeillä”.

Tässä vaiheessa kyllästyn kaivella tietoa ja ylläpitää keskustelua. Eli en enää kommentoi. Sitten mies laittaa parin päivän päästä viimeisen kysymykseeni vastakyssärin: Entä sä?

Please. Vähän enemmän yritystä.

Ilmainen vinkki.

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu ei ole kyselemistä. En ole koskaan tajunnut tätä. Keskustelu on orgaanista ajatustenvaihtoa, ei mitään poliisikuulustelumaista jankkaamista. Ymmärrän toki, että Tinderissä ihmiset haluavat kysellä, koska halutaan selvittää vastapuolen statsit ja asema, mutta noin niinkuin yleensä en ainakaan itse koskaan keskustele kyselemällä ja pidän sitä hyvin epäluonnollisena toimintana.

Ehkä juuri tästä syystä en ole oikein koskaan Tinderissä naisten kanssa menestynyt.

No eipä ne miehet sitä orgaanistakaan keskustelua harrasta. Jos ei kysy mitään, niin sitten möllöttävät hiljaa. Ja miten ihmeessä aloitat "orgaanisen keskustelun" ihmisen kanssa, josta et tiedä mitään, ettekä ole edes samassa paikassa fyysisesti? "On se ilmoja pidellyt"? Kerropas mulle, että miten sinä Tinderissä hoitaisit sen keskustelun ihan käytännössä ja ilman kysymyksiä?

Vierailija
22/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on ykkössyy. Toka inhokki on se, että joku tyyliin jo kolmas lause menee seksuaalissävytteiseksi.

Oletkohan siinä tapauksessa vähän väärässä paikassa etsimässä seuraa? Suurin osa ihmisistä kyllä tykkää seksistä eikä pidä siitä puhumista mitenkään inhottavana.

Miehet etsii tinderistä parisuhdetta. Suuri enemmistö on niitä. Pelkän seksin perässä on murto-osa, mutta parisuhteen etsijätkään eivät osaa keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallinen vinkki AP:lta. Onhan keskustelun tarkoitus se, että selvitetään onko tämä ihminen tutustumisen arvoinen. Kysymyksillä se selvitetään. Ulkonäön kautta mätsääminen avasi sen keskustelu- ja kysymys mahdollisuuden.

T: tinderiä toisinaan käyttävä mies

Vierailija
24/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu ei ole kyselemistä. En ole koskaan tajunnut tätä. Keskustelu on orgaanista ajatustenvaihtoa, ei mitään poliisikuulustelumaista jankkaamista. Ymmärrän toki, että Tinderissä ihmiset haluavat kysellä, koska halutaan selvittää vastapuolen statsit ja asema, mutta noin niinkuin yleensä en ainakaan itse koskaan keskustele kyselemällä ja pidän sitä hyvin epäluonnollisena toimintana.

Ehkä juuri tästä syystä en ole oikein koskaan Tinderissä naisten kanssa menestynyt.

Niin, kerropa miten aloittaa keskustelu tuntemattoman kanssa sähköisessä viestimessä muuten kuin vastavuoroisesti muutamia taustoittavia kysymyksiä kyselemällä ja siitä sitten toivottavasti pian siirtymällä tuon tason syvempään viestittelyyn ja siitä pian treffeille?

En minä tiedä. Siksi kirjoitin mitä kirjoitin. En tiedä mitä ne taustoittavat kysymykset voisivat olla. Ei minulle semmoisia ole tai ainakaan vastauksia, joiden perusteella en suostuisi treffeille. Mä lähinnä mietin keskustelun, kuvien ja profiilin perusteella onko kyseessä mukava ihminen, jonka kanssa mulla voisi olla jotain yhteistä.

Ilmeisesti tämä on sitten väärin?

Okei, eli sä et itsekään tiedä miten sen keskustelun pitäisi mennä, mutta olet vain päättänyt, että et tykkää kysymyksistä. Joten kesksutelu pitäisi hoitaa ilman kysymyksiä, mutta et istekään tiedä miten tämä tapahtuu? Ja siitä keskustelusta pitäisi selvitä onko mitään yhteistä, mutta suoraan ei saa kysyä, että "mitä harrastat?" Miten sä saat ihmisestä mitään tietää jos molemmat vain horisevat jotain random-tajunnanvirtaa?

Vierailija
25/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen törmännyt samaan

Vierailija
26/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on panosovellus, ei mikään kyselytunti tai miesten dissaamispaikka. Koska naiset tämän tajuavat?

Kuinka monta miehen profiilia olet siellä nähnyt? Niinpä. Se että sinä etsit seksiä ei muuta sitä tosiasiaa että tinderistä etsitään vakavia suhteita. Katsopa joskus jonkun naiskaverisi tinderiä, siellä on perttiä pertin perään sanomassa että nyt pitäisi löytää se oma kulta ja perustaa perhe.

Vierailija
27/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ne miehet sitä orgaanistakaan keskustelua harrasta. Jos ei kysy mitään, niin sitten möllöttävät hiljaa. Ja miten ihmeessä aloitat "orgaanisen keskustelun" ihmisen kanssa, josta et tiedä mitään, ettekä ole edes samassa paikassa fyysisesti? "On se ilmoja pidellyt"? Kerropas mulle, että miten sinä Tinderissä hoitaisit sen keskustelun ihan käytännössä ja ilman kysymyksiä?

Tietenkin on oletus, että keskustelukumppani on samalla aaltopituudella. Tätä tarkoitin sillä, että en tarvitse kysymyksiä tai vastauksia suostuakseni treffeille - aallonpituus riittää. 

Ja mitenkö hoitaisi? Ihan keskustelemalla. En ole koskaan kiinnittänyt asiaan huomiota vaan pyrkinyt olemaan oma itseni. En tietenkään ehdottomasti sulje pois kysymyksiä, mutta en ole huomannut, että niitä jotenkin välttämättä tarvitsisin keskustellakseni toisen kanssa. Mä kommentoin vaikka jotain yhteistä kiinnostuksen kohdettamme, puhun jostain mikä hänessä herätti kiinnostukseni, kerron huonoja vitsejä, kerron omasta elämästäni tai tapahtumista. Puhun kuin yleensäkin puhun ihmisille.

Vierailija
28/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kerropa miten aloittaa keskustelu tuntemattoman kanssa sähköisessä viestimessä muuten kuin vastavuoroisesti muutamia taustoittavia kysymyksiä kyselemällä ja siitä sitten toivottavasti pian siirtymällä tuon tason syvempään viestittelyyn ja siitä pian treffeille?

En minä tiedä. Siksi kirjoitin mitä kirjoitin. En tiedä mitä ne taustoittavat kysymykset voisivat olla. Ei minulle semmoisia ole tai ainakaan vastauksia, joiden perusteella en suostuisi treffeille. Mä lähinnä mietin keskustelun, kuvien ja profiilin perusteella onko kyseessä mukava ihminen, jonka kanssa mulla voisi olla jotain yhteistä.

Ilmeisesti tämä on sitten väärin?

Okei, eli sä et itsekään tiedä miten sen keskustelun pitäisi mennä, mutta olet vain päättänyt, että et tykkää kysymyksistä. Joten kesksutelu pitäisi hoitaa ilman kysymyksiä, mutta et istekään tiedä miten tämä tapahtuu? Ja siitä keskustelusta pitäisi selvitä onko mitään yhteistä, mutta suoraan ei saa kysyä, että "mitä harrastat?" Miten sä saat ihmisestä mitään tietää jos molemmat vain horisevat jotain random-tajunnanvirtaa?

Minä en käytä kysymyksiä tarkoituksellisesti. Ei se tarkoita, että niitä ei saisi kukaan käyttää. Jokainen toimii omalla tavallaan. Saa tietenkin kysyä, jos on sitä mieltä, että niin päätyy parhaaseen lopputulokseen. Mä en ole koskaan noin ajatellut. Olen vain edennyt kuten musta tuntuu hyvältä. Varmasti joku kysymys voi olla hyvä keskustelunaloittaja, mutta mielestäni sen pitää sitten johtaa keskusteluun eikä seuraavaan kysymykseen.

Vierailija
29/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voisi myös jatkaa, että toivottavasti naisetkin alkaa enemmän kyselemään takaisin. Moni vaan tekee "statement" tyylisiä vastauksia, kysymättä mitään takaisin. Vähän kuten ap:n esimerkissä miehet teki. Kyselkää, jos olette kiinnostuneita.

Vierailija
30/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä tapa välttää sitä kyselyä olisi puhella itse omista jutuistaan oma-aloitteisesti. Kertoa itsestään jotain, mitä nyt haluaa kertoa. "Olen tällainen perus Matti Meikäläinen. Asustelen tässä Lohjalla, tulin juuri töistä kotiin ja ajattelin käväistä kohta vaihtamassa autoon kesärenkaat." tms. ja toinen voi siihen sitten kertoa omasta päivästään. Tai kertoo vaikka omasta harrastuksesta oma-aloitteisesti.

Vierailija
31/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei kovin kiinnosta, voi kokeilla kepillä jäätä ja heittää seksuaalisävytteistä, ainahan sitä panna jaksaa. Jos onnaa, hyvä, jos ei, niin eipä menettänyt mitään.

Tai sitten heittää jotain nolla-effortilla, sillä välin kun juttelee lupaavimpien kanssa. Itse yllätyin tästä kun aloin käyttämään tinderiä, keskustelut yleensä kuolee pois koska minua ei kiinnosta, eikä toisinpäin. Ennen luulin, että menisi toisinpäin.

Ap ei taida olla parikymppinen enää. En minäkään.

Vierailija
32/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, kannattaa noita sovelluksia käyttäessä muistaa, että harvalle miehelle on suotu samaa verbaalista lahjakkuutta kuin keskivertonaiselle. Reaalielämässä siitä miehestä saanee varmaan ihan eri kuvan ja eri tavalla juttua irti kuin nettisovelluksella.

Itse en ole koskaan ymmärtänyt nettideittailua, minun pitää nähdä se ihminen luonnossa ja tyyliin tietää, milllainen ominaishaju tällä on, ennen kuin osaan kiinnostua romanttisseksuaalisessa mielessä. Ja face-to-face miehet osaavat puhuakin. Netissä keskustelut ovat usein tasoa "mitässä??" ja kielioppi niin päin persettä, ettei ainakaan minulla mitään panohaluja herätä. :'D

Vierailija
33/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan jaksa vastailla tommosiin tyhjänpäiväisiin ”mitä kuuluu, mistä oot” kysymyksiin..

T. Ruma mies

Vierailija
34/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutku meit ei kiinnosta jutella sun kanssa vaan saada torvea.

Mutku ap just kertoi et noin just sitä ei saa.

Vierailija
35/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on oletus, että keskustelukumppani on samalla aaltopituudella. Tätä tarkoitin sillä, että en tarvitse kysymyksiä tai vastauksia suostuakseni treffeille - aallonpituus riittää. 

Ja mitenkö hoitaisi? Ihan keskustelemalla. En ole koskaan kiinnittänyt asiaan huomiota vaan pyrkinyt olemaan oma itseni. En tietenkään ehdottomasti sulje pois kysymyksiä, mutta en ole huomannut, että niitä jotenkin välttämättä tarvitsisin keskustellakseni toisen kanssa. Mä kommentoin vaikka jotain yhteistä kiinnostuksen kohdettamme, puhun jostain mikä hänessä herätti kiinnostukseni, kerron huonoja vitsejä, kerron omasta elämästäni tai tapahtumista. Puhun kuin yleensäkin puhun ihmisille.

Minkälainen keskustelu syntyy jos kumpikin vaan puhuu eikä kysy toisiltaan mitään? Ei halua tietää enempää siitä toisesta tai asiasta mistä puhuu? Kysymisen tarkoitus on antaa vastapuolen ymmärtää että heidän puhumansa asia herättää kiinnostusta. 

Vierailija
36/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tuhlata aikaa noihin. Nähkää mieluummin asap. Nyt kun on kesä, voi hyvin käydä ostamassa jadet kaupasta ja kävellä ympäri kaupunkia.

Nimenomaan ei kannata edes tavata ihmistä, joka on treffipalvelussa, mutta ei viitsi mitään keskustella. Miksi palkitsisi tuollaista henkilöä treffeillä? Nainenhan voisi käydä vaikka joka päivä treffeillä, jos ei karsisi miehiä yhtään. Suurin osa miehistä ja treffeistä on täysin ajanhukkaa ja mahdollisuudet pariutumiseen olemattomat jo esim. erilaisten arvojen takia. Hahmottaakohan miehet edes, mitä parinmuodostuksessa tapahtuu? Jos ei kiinnosta kirjoitella niin sitten kannattaa etsiä seuraa livenä, eikä nettitreffeillä.

Vierailija
37/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on panosovellus, ei mikään kyselytunti tai miesten dissaamispaikka. Koska naiset tämän tajuavat?

Jos naiset ei sitä tajua, paneeko ne miehet sit keskenään? Vai miten tää panosovellus toimii?

Vierailija
38/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet tajuavat, että naiset haluavat keskustella ennen kuin päästävät pukille? Ei keskustelua, ei pesää. Älä itke kun ei heru, tampio.

Vierailija
39/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman huomannut! Ikäänkuin miehet ovat jo valmiiksi päättäneet, että koska olen ulkonäöllisesti heidän mieleensä niin ei tarvitse tutustua sen paremmin minuun henkilökohtaisesti. Sitten keskustelu etenee niin, että kyselen miehistä ja he puhuvat itsestään, kertovat elämästään ja yrittävät olla mahdollisimman kiinnostavia minun silmääni. 

Tylsää.

AIVAN! Kiitos, mä oivalsin tämän vasta nyt! Olenpa mä hidas:D Eli koska mies on jo päättänyt haluavansa sänkyyni kun on nähnyt mun naamani, niin hänen vinkkelistään loppu on kiinni enää siitä läpäiseekö hän "haastattelun"! Ja minä vain olen "epäreilu" mies-ressua kohtaan, kun odotan häneltä jonkinlaista mielenkiintoa minun persoonaani kohtaan! Ja mies vihaa "haastattelua", sillä hänen matkansa kohti minun makuuhuonettani päättyy siihen.

Ja todennäköisesti keskustelun tyrehdyttyä hän uskoo vastanneensa väärin haastattelun kysymyksiin. Hän ei välttämättä tajua ollenkaan, että naisen puolelta keskustelu tyrehtyi, sillä mies oli naisen mielestä tylsää keskusteluseuraa eikä vaikuttanut edes kiinnostuneelta. Miksi ihmeessä nainen menisi treffeille miehen kanssa, joka on tylsää seuraa eikä edes kiinnostunut hänestä? Ja mies ajattelee, että "Tottakai mä olin kiinnostunut! Mä pyyhkäisin sun kasvosi oikealle!" Ja nainen vastaa, että "Ai pitäiskö mun lähteä sun kanssa treffeille, jotta sä voisit tuijottaa hiljaa mun kasvojani? Taidan keksiä parempaakin tekemistä."

Vierailija
40/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

En mä ainakaan jaksa vastailla tommosiin tyhjänpäiväisiin ”mitä kuuluu, mistä oot” kysymyksiin..

T. Ruma mies

No ole sitten ilman. Ei se mua haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi