Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvännäköinen nainen Tinderissä. Syy miksi keskusteluni hyytyy kanssasi mies on

Vierailija
23.05.2019 |

Että ET KOSKAAN KYSY MITÄÄN MINULTA. Tulkitsen sen niin, ettet osaa keskustella, et halua tai jaksa. En todellakaan ala yksin kannattelemaan keskustelua jos sinä et vaivaudu tai ilmeisesti osaa keskustella. Deiteille menen heidän kanssa, jotka osaavat kysyä minultakin ja ylläpitää siten keskustelua.

Näetkö, kuinka rasittavaa? Alla esimerkkitapaus.

Mies: ”Moi, oot hyvännäköinen”.
Minä: ”Moikka! No kiitos kiitos. Mites sinun päiväsi on sujunut?”
Mies: ”Tässähän tämä, kiirettä töissä.”
Minä:”Ok! Sama minulla. Oletko ihan Helsingistä kotoisin?”
Mies:”Kyllä, synnyin tosin Espoossa”.
Minä:”Okei minäkin olen syntynyt siellä!”
Mies: ”Oho okei!”
Minä: ”No mitä teet vapaalla?”
Mies:” Tykkään lenkkeillä”.

Tässä vaiheessa kyllästyn kaivella tietoa ja ylläpitää keskustelua. Eli en enää kommentoi. Sitten mies laittaa parin päivän päästä viimeisen kysymykseeni vastakyssärin: Entä sä?

Please. Vähän enemmän yritystä.

Ilmainen vinkki.

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämä... ja sitten jos jotain kysyvät niin se on : millaisesta seksistä tykkäät? 

Vierailija
2/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysely on vastenmielistä, siis sille jolta kysellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et vaan ole riittävän kiinnostava jos jutun tynkääbm pidemmälle et etene

Vierailija
4/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin totta, aivan saman kokenut.

t. toinen kaunis nainen

Vierailija
5/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysely on vastenmielistä, siis sille jolta kysellään.

Sun paikka ei ehkä ole sitten deittipalveluissa. Tai missään ihmiskontaktissa.

Vierailija
6/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ainakaan ole ongelma enkä edes käytä noita kindereitä, mutta mies on lähes aina altavastaaja keskusteluissa ja odottaa, ettei saa itse mitään. 

Silti pitää elättää toivoa ja kysellä, mutta ehkä juttelet panojänniksille ja vain kuvittelet olevasi hyvännäköinen; voisiko se olla syy? Tai sitten kiinnostutkin maansa myyneistä reppanamiehistä, jotka eivät halua olla "pellejä" ja huonon itsetuntonsa takia eivät kehtaa panostaa keskusteluun, kun eivät usko mahdollisuuksiinsa kuitenkaan. 

Vierailija
7/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ykkössyy. Toka inhokki on se, että joku tyyliin jo kolmas lause menee seksuaalissävytteiseksi.

Vierailija
8/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuhlata aikaa noihin. Nähkää mieluummin asap. Nyt kun on kesä, voi hyvin käydä ostamassa jadet kaupasta ja kävellä ympäri kaupunkia.

Vierailija
9/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et vaan ole riittävän kiinnostava jos jutun tynkääbm pidemmälle et etene

Jaa, eli heidän superlikensä eivät olekaan kiinnostusta? Ihan turha yrittää tuota. Tiedän kyllä miltä näytän ja mikä on miesten kiinnostuksen aste minua kohtaan. Olen itse sosiaalisesti myös taitava ja otan aina keskustelukumppanini huomioon. Ihan perusihmisyystaitoja! Mutta turhaan sulle väännän rautalankaa, jos et naista halua, niin ole tuppisuuna ja keskustelematta ihan rauhassa. Älä sitten vingu kun kukaan nainen ei lähde treffeille.

Ap

Vierailija
10/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä keskustelu? Lisäksi: en mä ole siellä sun egon pumppaamista varten 😂

Vierailija
11/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu ei ole kyselemistä. En ole koskaan tajunnut tätä. Keskustelu on orgaanista ajatustenvaihtoa, ei mitään poliisikuulustelumaista jankkaamista. Ymmärrän toki, että Tinderissä ihmiset haluavat kysellä, koska halutaan selvittää vastapuolen statsit ja asema, mutta noin niinkuin yleensä en ainakaan itse koskaan keskustele kyselemällä ja pidän sitä hyvin epäluonnollisena toimintana.

Ehkä juuri tästä syystä en ole oikein koskaan Tinderissä naisten kanssa menestynyt.

Vierailija
12/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä lähtien keskustelu on ollut egon pumppaamista? Oletko idiootti?

Vierailija
13/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä lähtien keskustelu on ollut egon pumppaamista? Oletko idiootti?

En, mutta sinä näytät olevan 🤣

Vierailija
14/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ykkössyy. Toka inhokki on se, että joku tyyliin jo kolmas lause menee seksuaalissävytteiseksi.

Oletkohan siinä tapauksessa vähän väärässä paikassa etsimässä seuraa? Suurin osa ihmisistä kyllä tykkää seksistä eikä pidä siitä puhumista mitenkään inhottavana.

Vierailija
15/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku meit ei kiinnosta jutella sun kanssa vaan saada torvea.

Vierailija
16/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu ei ole kyselemistä. En ole koskaan tajunnut tätä. Keskustelu on orgaanista ajatustenvaihtoa, ei mitään poliisikuulustelumaista jankkaamista. Ymmärrän toki, että Tinderissä ihmiset haluavat kysellä, koska halutaan selvittää vastapuolen statsit ja asema, mutta noin niinkuin yleensä en ainakaan itse koskaan keskustele kyselemällä ja pidän sitä hyvin epäluonnollisena toimintana.

Ehkä juuri tästä syystä en ole oikein koskaan Tinderissä naisten kanssa menestynyt.

Niin, kerropa miten aloittaa keskustelu tuntemattoman kanssa sähköisessä viestimessä muuten kuin vastavuoroisesti muutamia taustoittavia kysymyksiä kyselemällä ja siitä sitten toivottavasti pian siirtymällä tuon tason syvempään viestittelyyn ja siitä pian treffeille?

Vierailija
17/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin ärsyttäviä on reaalimaailman uteliaat ihmiset. Tosi varovainen pitää olla mitä utelee vieraalta ihmiseltä.

Vierailija
18/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kerropa miten aloittaa keskustelu tuntemattoman kanssa sähköisessä viestimessä muuten kuin vastavuoroisesti muutamia taustoittavia kysymyksiä kyselemällä ja siitä sitten toivottavasti pian siirtymällä tuon tason syvempään viestittelyyn ja siitä pian treffeille?

En minä tiedä. Siksi kirjoitin mitä kirjoitin. En tiedä mitä ne taustoittavat kysymykset voisivat olla. Ei minulle semmoisia ole tai ainakaan vastauksia, joiden perusteella en suostuisi treffeille. Mä lähinnä mietin keskustelun, kuvien ja profiilin perusteella onko kyseessä mukava ihminen, jonka kanssa mulla voisi olla jotain yhteistä.

Ilmeisesti tämä on sitten väärin?

Vierailija
19/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut! Ikäänkuin miehet ovat jo valmiiksi päättäneet, että koska olen ulkonäöllisesti heidän mieleensä niin ei tarvitse tutustua sen paremmin minuun henkilökohtaisesti. Sitten keskustelu etenee niin, että kyselen miehistä ja he puhuvat itsestään, kertovat elämästään ja yrittävät olla mahdollisimman kiinnostavia minun silmääni. 

Tylsää.

Vierailija
20/131 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on panosovellus, ei mikään kyselytunti tai miesten dissaamispaikka. Koska naiset tämän tajuavat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän