Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies tuntuu vetäytyvän, mitä tehdä?

Vierailija
23.05.2019 |

Puoli vuotta kestänyt suhde, tapaamme muutaman kerran viikossa. Mies on tuntunut nyt pari viikkoa henkisesti etäisemmältä, syytä en tiedä. Kumpi on minulta parempi veto, antaa tilaa ja olla ottamatta oma-aloitteisesti paljon yhteyttä, vai viestitellä ja soitella normaaliin tapaan? (Meillä on tapana ollut olla paljon yhteydessä päivittäin.)

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna panna kakkoseen. Jos se ei auta, jätä se sika!

Kiitos mielipiteestäsi. Olisiko jollain muulla ajatuksia aiheesta?

-ap

Vierailija
2/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna etäisyyttä ja keskity itseesi välillä. Miehellä voi olla stressiä tai se kuuluisa toinen, mutta asialle et mahda mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy? Voi olla mukavakin hänestä että olet kiinnostunut miten hänellä menee.

Vierailija
4/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vetohan olisi keskustella miehen kanssa, mutta toki voit ottaa lapiot ja ämpärit ja mennä hiekkalaatikolla leikkimään hedelmätöntä juupas eipäs leikkiäsi.

Vierailija
5/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin itsekin etäisyyttä. Katsoisin, tuleeko ikävä vaiko ei. Jos ei tule, se on sitten heipat vain.

Vierailija
6/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta ajattelit, että viestittelette päivittäin? Olette olleet puoli vuotta yhdessä, joten eiköhän se suurin hurmio ole jo vähän laantunut ja nyt voi keskittyä muuhunkin elämään. Ei tuo kuitenkaan tarkoita, että ei haluaisi enää jatkaa suhdetta. 

Vierailija
7/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla muita kiireitä esim. työn kautta tai ahkera yhteydenpito käy työlääksi. Joskus olisi kiva katsoa leffaa, pelata pleikalla tai jotain muuta viestitelyn sijaan. Saattaa toki olla kiinnostus mennäkin.

Vierailija
8/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annat tietenkin tilaa. Kuinka usein hän ottaa sitten yhteyttä nykyään? MInusta teillä on ollut aika tiivis tahti, itse en olisi jaksanut olla noin tiiviisti yhteydessä, että tavataan monta kertaa viikossa ja ollaan paljon yhteydessä päivittäin. Välillä sitä tarvitsee myös omaa aikaa. 

Vierailija
9/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras vetohan olisi keskustella miehen kanssa, mutta toki voit ottaa lapiot ja ämpärit ja mennä hiekkalaatikolla leikkimään hedelmätöntä juupas eipäs leikkiäsi.

Miehen luonteen tuntien hän nyt vain ahdistuisi jos alkaisin tästä heti kyselemään. Parempi keskustelun paikka lienee meillä sitten, jos tilanne vielä pitkittyy.

-ap

Vierailija
10/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin itsekin etäisyyttä. Katsoisin, tuleeko ikävä vaiko ei. Jos ei tule, se on sitten heipat vain.

Todella lapsellista. Ja sitten toinen tulkitsee puolestaan samoin ja ottaa lisää etäisyyttä. 

No, voititko? Jos jotain haluaa, niin kannattaa tehdä jotain asian eteen eikä pelleillä.

Vierailija
11/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on  pääosin ollut aktiivisin yhteydenpitäjä? Itse olen tilanteessa, jossa olemme olleet n. 3kk yhdessä ja itse olen koko ajan ollut päivittäin se aktiivinen osapuoli. Nyt tuntuu, että ei enää riitä uutta juttua ja alkaa käydä rasittavaksi, jos on pakko pitää koko ajan samaa tahtia yllä. Sitä toivoisi, että toinenkin olisi vähän aktiivisempi. On taustalla pelko siitä, että jos ei olla yhtä aktiivisia suhde alkaa hiipumaan vaikka tietää ettei se niin suoraviivaista ole.

Vierailija
12/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla muita kiireitä esim. työn kautta tai ahkera yhteydenpito käy työlääksi. Joskus olisi kiva katsoa leffaa, pelata pleikalla tai jotain muuta viestitelyn sijaan. Saattaa toki olla kiinnostus mennäkin.

Miehellä on tosiaan ollut nyt jonkin verran kiirettä ja työstressiä. Toivottavasti kyse on siitä eikä tunteiden laantumisesta :( Ehkä annan tosiaan hieman tilaa nyt ja annan toisen hengähtää vapaa-ajalla rauhassa.

-ap

Vierailija
13/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen luonteen tuntien hän nyt vain ahdistuisi jos alkaisin tästä heti kyselemään. Parempi keskustelun paikka lienee meillä sitten, jos tilanne vielä pitkittyy.

-ap

Haluat suhteen miehen kanssa, joka ahdistuu keskustelusta? Asiat pitkityy niin ne myös sitkistyy. Mutta kuten sanottu ihan kuin vaan.

Vierailija
14/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on  pääosin ollut aktiivisin yhteydenpitäjä? Itse olen tilanteessa, jossa olemme olleet n. 3kk yhdessä ja itse olen koko ajan ollut päivittäin se aktiivinen osapuoli. Nyt tuntuu, että ei enää riitä uutta juttua ja alkaa käydä rasittavaksi, jos on pakko pitää koko ajan samaa tahtia yllä. Sitä toivoisi, että toinenkin olisi vähän aktiivisempi. On taustalla pelko siitä, että jos ei olla yhtä aktiivisia suhde alkaa hiipumaan vaikka tietää ettei se niin suoraviivaista ole.

Minä olen ollut se aktiivisempi osapuoli alusta asti. Yhteydenpito ei ole ollut epätasaista kuitenkaan häiritsevässä määrin, mies on ottanut kontaktia kyllä myös lähes päivittäin itse. Nyt tosiaan vähemmän ja jotenkin vähän etäisemmin.

-ap

Vierailija
15/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on tosiaan ollut nyt jonkin verran kiirettä ja työstressiä. Toivottavasti kyse on siitä eikä tunteiden laantumisesta :( Ehkä annan tosiaan hieman tilaa nyt ja annan toisen hengähtää vapaa-ajalla rauhassa.

-ap

Minä jätin uuden kumppanin, joka ei antanut hetken hengähdystaukoa vaikka minulla oli kiireitä ja stressiä. 

Vierailija
16/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Haluat suhteen miehen kanssa, joka ahdistuu keskustelusta? Asiat pitkityy niin ne myös sitkistyy. Mutta kuten sanottu ihan kuin vaan.

Joo, kyllä haluan suhteen :) Miehellä valmiiksi jo stressiä, en halua siihen nyt tuottaa lisää ongelmaa hätiköimällä.

-ap

Vierailija
17/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna etäisyyttä ja keskity itseesi välillä. Miehellä voi olla stressiä tai se kuuluisa toinen, mutta asialle et mahda mitään.

Puoli vuotta seurustelua ja kolmannen pyörän olemassaolosta ei saisi pahastua? Ja juu, tiedän, että nykyään "tapaillaan" eli p*nnaan sitoumuksetta, mutta käytännössähän tuohn on seurustelua.

Itse ottaisin yhteyttä ja kertoisin huomanneeni tällaisen muutoksen käytöksessä. Kysyisin syytä ja tarjoaisin apuani. Keskisttyisin lisäksi enemmän omaan elämääni. Missään nimessä en ottaisi yhteyttä enemmän, vaan käytöstä pilaten vähentäisin itsekin yhteydenpitoa.

Se mies joko ryhdistäytyy taikka sitten ei. Eroon kannattaa kuitenkin valmistautua henkisesti.

Vierailija
18/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut se aktiivisempi osapuoli alusta asti. Yhteydenpito ei ole ollut epätasaista kuitenkaan häiritsevässä määrin, mies on ottanut kontaktia kyllä myös lähes päivittäin itse. Nyt tosiaan vähemmän ja jotenkin vähän etäisemmin.

-ap

Mies ottanut yhteyttä lähes päivittäin ja sinä huolestut? Minusta tuo on ihan normaalia käytöstä ja yhteydenpitoa.  Ei sitä ylitiivistä yhteydenpitoa voi loputtomiin jatkua varsinkin jos on kiireitä ja stressiä. Taas kehittellään ongelmia vaikka niitä ei ole. 

Vierailija
19/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta seurustelua ja kolmannen pyörän olemassaolosta ei saisi pahastua? Ja juu, tiedän, että nykyään "tapaillaan" eli p*nnaan sitoumuksetta, mutta käytännössähän tuohn on seurustelua.

Itse ottaisin yhteyttä ja kertoisin huomanneeni tällaisen muutoksen käytöksessä. Kysyisin syytä ja tarjoaisin apuani. Keskisttyisin lisäksi enemmän omaan elämääni. Missään nimessä en ottaisi yhteyttä enemmän, vaan käytöstä pilaten vähentäisin itsekin yhteydenpitoa.

Se mies joko ryhdistäytyy taikka sitten ei. Eroon kannattaa kuitenkin valmistautua henkisesti.

Kiitos, ehkä en tosiaan kysele mutta totean vain huomioni ja ilmoitan, että olen käytettävissä jos apua tai tukea haluaa. Ja sitten annan tilaa. Ero tietenkin kummittelee mielessä tässä kohtaa, mutta sen näkee sitten ajan kanssa, kuinka käy.

-ap

Vierailija
20/50 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Minä jätin uuden kumppanin, joka ei antanut hetken hengähdystaukoa vaikka minulla oli kiireitä ja stressiä. 

Pyysitkö antamaan tilaa vai pitääkö kumppanin osata lukea ajatuksiasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi