Uusi mies tuntuu vetäytyvän, mitä tehdä?
Puoli vuotta kestänyt suhde, tapaamme muutaman kerran viikossa. Mies on tuntunut nyt pari viikkoa henkisesti etäisemmältä, syytä en tiedä. Kumpi on minulta parempi veto, antaa tilaa ja olla ottamatta oma-aloitteisesti paljon yhteyttä, vai viestitellä ja soitella normaaliin tapaan? (Meillä on tapana ollut olla paljon yhteydessä päivittäin.)
Kommentit (50)
Rauhoitutaanpa nyt vähän, eikä maalailla heti eroa. Minä olen olen ollut naiseni kanssa yhdessä nyt kohta 7kk eikä meillä ole seurustelun alettua viestitelty juuri muuta kuin hyvät huomenet ja hyvät yöt päivittäin. molemmat ovat töissä päivisin, nainen etenkin hyvin kiireinen eikä meillä ole ollut tarvetta leperrellä "ylimääräisiä" puhelimitse. Se puoli hoidetaan sitten viikonloppuisin kun ollaan yhdessä, eikä ole pienintäkään epäilystä etteikö rakastettaisi toisiamme. Aion kosia häntä nyt kesällä. En tiedä onko tämä joku ikäkysymys, mutta ainakin meillä nelikymppisillä näin, ei tarvita päivittäistä hanipööpöötä puhelimitse :)
En tunne tietenkään tuota ap:n miestä ja voihan toki olla että jotain on pielessäkin. Minusta asiat selviävät aina puhumalla, joten voisiko mieheltä ihan kysyä, että olet vaikuttanut vähän etäiseltä viime aikona, onhan kaikki kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin itsekin etäisyyttä. Katsoisin, tuleeko ikävä vaiko ei. Jos ei tule, se on sitten heipat vain.
Todella lapsellista. Ja sitten toinen tulkitsee puolestaan samoin ja ottaa lisää etäisyyttä.
No, voititko? Jos jotain haluaa, niin kannattaa tehdä jotain asian eteen eikä pelleillä.
Vihaan pelejä, siitä ei mielestäni tässä olisi kysymys enkä sellaiseen lapsellisuuteen kehoita. Vaan ihan vain analyyttisesti tsekkaisin, että montako päivää tai viikkoa menisi, että mies ottaa yhteyttä. Jos siis tilanne se nyt kuten ymmärsin, että nainen kuitenkin on viestitellyt. Vähentäisin "pommittamista" ja luottaisin siihen, et jos mies rakastaa, hän ottaa yhteyttä <3
Niin, ja minä en halua miestä, joka ei halua minua, eli en todellakaan tekisi loputtomiin epätoivo-tekoja, jos toista ei tarpeeksi kiinnosta. Sitäpaitsi olen niin vanha että ajattelen, että miehen tulee olla enempi aktiivinen näissä kuin naisen.
Mä en tajuu - itse kolmisen vuotta aviossa uuden onnen kanssa ja melkein joka päivä jotain viestii silti laitetaan vaikka on työt ja kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajuu - itse kolmisen vuotta aviossa uuden onnen kanssa ja melkein joka päivä jotain viestii silti laitetaan vaikka on työt ja kaikki?
Miksi et tajua? Ihmiset ovat erinlaisia. Toisille sopii tiivis yhteydenpito ja toisille vähän vähemmän.
Varmaan haluaa erota. Ette näe edes kovin usein.
He's not that into you. Ihan klassikko. Olet ihan kiva ja kaikkea, mutta et sitten kuitenkaan sitoutumisen ja suhteen syventämisen väärti. Olet välimenokausi-kumppani, jonka kanssa ehkä toivutaan jostain aikaisemmasta suhteesta, tai jonka kanssa tapetaan aikaa kunnes kohdataan joku, joka oikeasti kolahtaa. Pientä empimistä voi aina suhteissa sitoutumisvaiheessa tulla, mutta se on yleensä nopea päivän, parin kriisi, ei sellainen koko suhteen laimeneminen ja yhteydenpidon vähentyminen.
Nyt teet asioita mistä itse nautit ja hengaat vähän ystävien kanssa. Älä vaan rupea takertumaan. Ei saa olla oma onni toisesta kiinni.
Vaikuttaako hän etäiseltä tavatessakin? On yksi asia olla kiireinen ja sen vuoksi ehkä viestitellä vähemmän kuin aiemmin, mutta jos miehen käytös on muuttunut tavatessakin etäisemmäksi, niin onhan tuossa jo ihan hyvä syy kysellä onko siihen joku syy. Se on eri asia sitten saako sieltä täysin rehellisen vastauksen, mutta minkäs teet.
Hei ap, miehellä puhaltaa uudet tuulet. Puolen vuoden rakkaushuuma on nyt lopuilaan, usko jo.
Pidättäydy, testaa ,malta olla viikko , ettet viestittele tai soita , Jos ei kuulu mitään, kysy selkeästi ,että onko hänellä nyt jo muut jutut mielessä. Älä roiku ,vaikka kipeetä tekeekin.
Sinua odottaa jo uusi ihastuminen.
Emojit, ARGH! Rakkaat naiset, jos teillä ei ole muuta "sanottavaa" älkää laittako mitään.