Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The White Lotus -keskustelua

Vierailija
22.02.2023 |

Haluaisin kovasti lukea muiden kokemuksia/mielipiteitä kyseisestä sarjasta, mutta en juuri löytänyt keskusteluja.
Katsoin itse sarjan vasta nyt jälkijunassa.
Mitä mieltä olitte? Kuka oli suosikkinne/inhokkinne?
Pidittekö enemmän 1. vai 2. kaudesta?
Itse pidin molemmista ja suosikit (Tanyan lisäksi tietty) oli Harper ja Portia. Shane oli raivostuttava, mutta hienosti näytelty. Mieletön sarja ja upeaa näyttelijätyötä!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja, yksi harvoja joita jaksoin katsoa vaikka kaikki sarjassa olivat ärsyttäviä.

Vierailija
2/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut. Mutta Blue Lotus on kiva ja Suomessa täysin laillinen mieto psykedeeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kattelin ekaa kautta muutaman jakson ja kovasti ihmettelen tätä kohinaa sarjan ympäriltä. Ei se mun mielestä kummonen ollut, että haluaisin jatkaa katsomista. Vai tapahtuuko sitten myöhemmin jotain merkityksellistä?

Vierailija
4/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin molemmista kausista, tuollainen twisti vakavien aiheiden parissa on koukuttavaa katseltavaa. Näyttelijät on valittu hyvin. Kivan vaivatonta seurata. Ja ne maisemat, ah.

Vierailija
5/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan katsottava sarja. Ei mitenkään erityisen hyvä mutta menee ajantappona.

Vierailija
6/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin ensimmäisestä kaudesta, erityisesti tästä valittajamiehestä trophyvaimoineen, mutta toinen kausi oli turhan OTT ollakseen enää semirealistinen.

Vierailija
7/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin tosi paljon molemmista kausista, mutta 2. kausi on oma suosikki, koska pidän hahmoista enemmän ja olin kiinnostuneempi heidän tarinoistaan.

Molemmilla kausilla Tanya on ehdoton suosikki ja lisäksi ekalla kaudella Armond, Shane ja Nicole.

Tokalla kaudella Daphne ja Harper oli suosikkeja, mutta tykkäsin kaikista hahmoista.

Inhokkeja ekalla kaudella oli Olivia ja Paula, tokalla kaudella ei inhokkeja.

Tykkään sarjasta, koska mielestäni siinä ei ole hyviksiä vaan kaikki hahmot ovat virheellisiä. Pidän myös siitä, ettei siinä seurata vain yhtä tarinaa kerrallaan, vaan kerrotaan useampi tarina samaan aikaan. 

Vierailija
9/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kattelin ekaa kautta muutaman jakson ja kovasti ihmettelen tätä kohinaa sarjan ympäriltä. Ei se mun mielestä kummonen ollut, että haluaisin jatkaa katsomista. Vai tapahtuuko sitten myöhemmin jotain merkityksellistä?

Suurin kohina lienee tullut 2. kaudesta, jossa kyllä oli enemmän tapahtumia ja isompi juoni.

Ap

Vierailija
10/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin molemmista kausista, tuollainen twisti vakavien aiheiden parissa on koukuttavaa katseltavaa. Näyttelijät on valittu hyvin. Kivan vaivatonta seurata. Ja ne maisemat, ah.

Niinpä! Katsekin jo huonetta siitä Sisilian hotellista, mutta halvinkin huone sesongin ulkopuolella pitkälle toista tuhatta euroa/yö.

Ap

Vierailija
11/13 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin myös hahmojen kehityksestä.

Esim. 2. kaudella Dominicin ryhdistäytyminen ja Portia, joka oli aluksi ahdistunut tylsästä elämästään ja janosi seikkailua. Valitsi jännän Jackin kiltin Albien sijaan, mutta nöyränä lopussa vaihtoi numeroa Albien kanssa. Ainakin sai kaipaamaansa seikkailua :D

Paras kohtaus oli mielestäni se, kun Tanya kehotti Portiaa ottamaan rauhallisesti Jackin kanssa, koska hänellä oli vain hyvin vahva tunne, ettei Quentin ole tämän setä :D

Vierailija
12/13 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköskausi katsottu yhteen putkeen.

Tykkäsin. Ja aivan hykerryttävää mustaa huumoria.

Tänään olis tarkoitus katsoa 2kausi.

Toivottavasti yhtä hyvä.👍

Vierailija
13/13 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreen tuntuinen sarja. Suosikkihahmo ekan kauden Shane.