Kasvot vai keho tärkeämpi miehille?
Kumpaa palstamiehet arvostavat naisessa enemmän kasvoja vai kehoa silloin kun ei mennä ääripäihin? Kumpi on puoleensavetävämpi: kauniskasvoinen nainen keskivertokropalla vai kauniskroppainen nainen keskivertokasvoin? Olisi kiva tietää?
N32 (jälkimmäinen)
Kommentit (277)
No siis.
Mitä sillä kropalla tekee, jos toisen kasvoja ei kärsi katsella? Ei mitään. Niitä kasvoja sitä eniten katselee. Onhan kasvot nyt päivänselvästi tärkeämmät, kuin kroppa. Kasvoja ei voi muuttaa, vartalolleen voi tehdä paljonkin.
Kyllä se kyryppä kaiken ratkaisee. Otan sen suuhun joka tapauksessa, mutta kivempihan se on suomalaisnaisten edestä ottaa suomilekaa poskeen.
T. Kyproksen Tantta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kyryppä kaiken ratkaisee. Otan sen suuhun joka tapauksessa, mutta kivempihan se on suomalaisnaisten edestä ottaa suomilekaa poskeen.
T. Kyproksen Tantta.
Sulla lähtee ihan laukalle nää sun tanttajutut. Nyt päikkäreille, niin jaksat katsoa ekan erän illan pelistä jos äiti antaa luvan.
Vierailija kirjoitti:
Kasvot, koska hyväkään kroppa ei auta jos naama on Matti-Esko Hytönen.
Sitä paitsi kropalle voi tosiaan tehdä jotakin, naamalle ei juurikaan.
Aloituksessa nimenomaan sanottiin, että ei mennä ääripäihin. Keskivertonaama naisella ei varmaankaan ole Matti-Esko Hytönen.
Ja joo. Naiset nimenomaan alkaa tunnetusti treenata innokkaasti parisuhteessa.
Riippuu kyl muistakin ku vaa ulkonäöstä 🙄😁... Paitsi ehkä junteimmilla, nuorimmilla ja tyhmimmillä😁
Ei hoikka ja sporttinen oo kaikkien ihanne😁
Kasvot on parempi😁koska vartaloon voi muokata ties kuinka paljon, kasvoja vaan meikkaa malla tai leikkauksilla😁joten kauniit kasvot on parempi ja arvostetumpi. Sit on myös valinnanvaraa esim ottaa mies, jota ei kiinnosta syötkö paljon ja oot pyöreä, tai sit voit pitää itte timmin ja ottaa jonku lentäjän😁ihan miten haluut. Jos et oo nätti ja sul on hyvä kroppa, joudut tekee saman työn kropan ylläpitoon ku se kaunis, mut kasvot ei ikinä tuu kauniiksi ja mies ei siks esittele sua yleensä esim kaupungilla siis ulkonäön perusteella. 😁
Vierailija kirjoitti:
Ei hoikka ja sporttinen oo kaikkien ihanne😁
Ei tietenkään, onhan noita lihottajiakin. Mutta heillekin pointti lienee nimenomaan se kroppa eikä kasvot.
Millä perusteella vartaloo ei voi muokata? Ku vartalo just ei oo sellanen ku se on, vaan se on täysin kii siit mitä tekee ja miten syö 😁v loogisempaa ois sit kysyy vaikka et kaunis vai isotissinen? Noi on sellasii asioita mihin ei voi vaikuttaa. Johonki et onko kroppa tarvis vai ei, sen sijaan pystyy ihan kuka tahansa vaikuttamaan ratkaisevasti ja täydellisesti😁
Kun toisesta ihmisestä välittää, hänen kasvojaankin alkaa pitää kauniina vaikka ne olisivat objektiivisesti tarkasteltuna keskiverrot.
Kaunis kroppa kertoo yleisestä terveydestä ja hyvistä geeneistä enemmän kuin kauniit kasvot.
Eli keho on siinä mielessä "tärkeämpi".
Vierailija kirjoitti:
Täällä aika moni vastaa kroppa ja sitten päivittelee, ettei halua plösöä. Ihmettelin, että onko keskivertovartalo siis plösö? No, googlasin asiaa ja onhan se. Apua!
Naisten keskimääräinen BMI: 26.17 (lievä lihavuus)
Miesten keskimääräinen BMI 26.99 (lievä lihavuus)Mulla siis olisi keskivertovartalosta tullut mieleen semmoinen normaalipainon "puolivälissä" oleva nainen. Eli esimerkiksi 164 cm pitkä painaisi 58,5 kiloa.
Tarkoitetaanko tässä keskivertovartalolla siis normaalipainoista vai todellista keskivertoa, eli lievästi lihavaa?
Itse olen ollut kauniskasvoinen ja normivartaloinen. 164cm pitkä ja 60kg. Ei miehistä pulaa ollut. Teinipojatkin vislaili perään 😂 Toki lenkkeilin päivittäin ja välillä salillakin kävin mutta kyllä sitä löllöäkin oli.
Omasta kokemuksesta siis sanon että kasvot. Nyt olen lihavampi mutta laihtunut jo 14 kiloa. Reilu 90 kiloisenakin oli vientiä jos viihteelle lähdin. Myös työkaveri ihastui kun olin tuon painoinen. Joitakin kertoja kaupassa on tullut miehiä jutulle ja silmää iskemään.
Nyt vähän hoikempana taas kääntyy useampi pää vaikka olen edelleen ylipainoinen.
Olen ihan varattu nainen, naimisissa ollut kymmenen vuotta. (Enkä ole pettänyt vaikka tilaisuuksia olisi ollut😉)
Entä kumpi on tärkeämpi, leuka vai kasvot?
Big ass, huge boooty, preetty bottom, shake that asss babe.
Vierailija kirjoitti:
Heitän tähän väliin sellaisen kommentin, että eiköhän (näistä vastauksista huolimatta) miehilläkin kokonaisuus ratkaise. Mulla on kroppa sellaisessa kuosissa, jossa useimmilla naisilla se ei ole koskaan elämänsä aikana. Naama varmaan juuri tuo keskiverto. Eipä silti miehiä ole mun elämässä näkynyt viiteen vuoteen. Olenhan sellainen paljon parjattu nelikymppinen eronnut äiti :)
Laita tinderiin pari herutuskuvaa, odottele satoja vastauksia ja sitten vaan valitset parhaat päältä.
Jos sulla on hyvä kroppa, näytä se. Miksi pidät kynttilää vakan alla?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Mun kokemuksen mukaan kroppa ehdottomasti.
Hoikkuus alkaa olla jo niin harvinaista, että hoikka nainen voi käytännössä valita, kenet ottaa.
Keskivertokasvoista voi saada ihonhoidolla ja meikillä todella nätit. Myös hiukset tekevät paljon. Jos naisella on pitkät, hyväkuntoiset hiukset, se tekee ihan valtavasti koko olemukselle.
Moni tuntuu ajattelevan, että kroppaa voi muuttaa. Sorry, mutta kehon mittasuhteita tai riippatissejä ei voi millään treenillä muuttaa. Eikä se laihdutus auta, jos nahka roikkuu. Kasvoille taas voi tehdä yllättävän paljon. Joku nenä- tai silmäluomileikkaus on pikku juttu.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aina naamaa katsoo jää moni hyvä p*llu panematta
Sama pätee vartaloon
Mutta ylipaino ei ole mitenkään kiihottavaa, joten jäisi kuitenkin pan*matta.
Kasvot tietenki. Kehoa voi aika helposti muokata liikuntaa ja kuntosalia harrastamalla. Myös vaatevalinta vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson aina silmiin, ne on tärkeimmät kasvoissa.
Et ole sitten ilmeisesti kovin hyväkroppaisia tavannut jos pystyt pitämään katseen silmissä
Olen vähän epänormaalimpi mies.
Omg.
En halua uskoa, että ihmiset on näin yksioikoisia ja yksinkertaisia