Kasvot vai keho tärkeämpi miehille?
Kumpaa palstamiehet arvostavat naisessa enemmän kasvoja vai kehoa silloin kun ei mennä ääripäihin? Kumpi on puoleensavetävämpi: kauniskasvoinen nainen keskivertokropalla vai kauniskroppainen nainen keskivertokasvoin? Olisi kiva tietää?
N32 (jälkimmäinen)
Kommentit (277)
Kyllä minä arvosta enemmän kroppaa, varsinkin pyllyä.
t. Mies 48v
Tutkitusti pelkkää seksikumppania etsiessä kroppa, parisuhdetta ajatellen nassu. Ja niitä kaikkein kauneimpia, naisellisimpia kasvoja ei näiden tutkimusten mukaan pidetä ihanteena, jos etsitään uskollista vakikumppania. Jännä juttu;)
Täällä aika moni vastaa kroppa ja sitten päivittelee, ettei halua plösöä. Ihmettelin, että onko keskivertovartalo siis plösö? No, googlasin asiaa ja onhan se. Apua!
Naisten keskimääräinen BMI: 26.17 (lievä lihavuus)
Miesten keskimääräinen BMI 26.99 (lievä lihavuus)
Mulla siis olisi keskivertovartalosta tullut mieleen semmoinen normaalipainon "puolivälissä" oleva nainen. Eli esimerkiksi 164 cm pitkä painaisi 58,5 kiloa.
Tarkoitetaanko tässä keskivertovartalolla siis normaalipainoista vai todellista keskivertoa, eli lievästi lihavaa?
Kasvot ja luonne ehdottomasti!
Kroppa muuttuu ajan oloon kuitenkin. Ja sitä voi myös nainen treenata jos haluaa.
Ehdottomasti kasvot ja älykkyys on tärkeimmät. Naisen vartalo on seksikäs kaiken kokoisena.
Mun mielestä tähän kysymykseen on hyvä asennoitua niin että se kroppa ei tule muuttumaan hyväksi myöhemminkään. Siksi vastasin kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tähän kysymykseen on hyvä asennoitua niin että se kroppa ei tule muuttumaan hyväksi myöhemminkään. Siksi vastasin kroppa.
No muuttuuko ne kasvot myöhemmin kauniiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitän tähän väliin sellaisen kommentin, että eiköhän (näistä vastauksista huolimatta) miehilläkin kokonaisuus ratkaise. Mulla on kroppa sellaisessa kuosissa, jossa useimmilla naisilla se ei ole koskaan elämänsä aikana. Naama varmaan juuri tuo keskiverto. Eipä silti miehiä ole mun elämässä näkynyt viiteen vuoteen. Olenhan sellainen paljon parjattu nelikymppinen eronnut äiti :)
Kyllähän sinä nelikymppisille isille kelpaat enemmän kuin hyvin?
Siis ei tarvitsekaan etsiä seuraa senioritalosta?
Katson aina silmiin, ne on tärkeimmät kasvoissa.
Kysyin mieheltä, ni se vastas kasvot. Kuulemma menee hyvä kroppa hukkaan jos naama on ruma.
Kasvot tietysti. Päätön ihminen tuskin ketään kiinnostaa. No jaa, tarkemmin ajatellen, ehkä tosiaan miehiä, ne ovat eri planeetalta.
Meillä mies vastasi että tissit :D
Hoikka sporttinen vartalo voittaa vs. kauniit kasvot lihavassa vartalossa.
Penis myös reagoi hoikkaan sporttiseen vartaloon seisomalla. Penis ei reagoi lihavaan vartaloon jossa on kauniit kasvot.
Niin se vain menee. Eli vartalo on tärkeämpi suurimmalle osalle. Mutta molempi parempi tietenkin.
Jos naisella on isot mammat, on kaikki muu toisarvoista.
Persettä katson ensin, jos sitä ei ole, niin ei siinä kauniit kasvon pelasta. Jos taas kunnon booty löytyy, niin sitten menee vähän keskinkertaisemmat kasvotkin.
Kasvot, koska hyväkään kroppa ei auta jos naama on Matti-Esko Hytönen.
Sitä paitsi kropalle voi tosiaan tehdä jotakin, naamalle ei juurikaan.
En osaa sanoa. En mieti näitä asioita kun näen tai juttelen naisen kanssa. Tuu jo hyvä nainen pois sieltä alffojen ja panosonnien spermaruiskutusringeistä.
Vierailija kirjoitti:
Katson aina silmiin, ne on tärkeimmät kasvoissa.
Et ole sitten ilmeisesti kovin hyväkroppaisia tavannut jos pystyt pitämään katseen silmissä
Hyvä, olet jo astetta lähempänä etsimääsi. Seuraavksi ota tavoitteeksi pysähtyä jonkun kiinnostavalta vaikuttavan miehen luo. Tai vaihtoehtoisesti lähestyä liikkuvaa miestä samalla kun te molemmat liikutte.