Mihin voin mennä jos en kotona halua enää olla?
Vanhemmille en voi mennä, kavereita ei ole, hotelliin ei ole varaa.
Kuusen alleko pitää mennä?
Kommentit (22)
Haet kunnalta kämppää ja varaat ajan sossuun.
No kyllä sulla jossain pitää kämppä eli koti olla. Mikä vika sun kodissasi on?
Mene jonkun sukulaisen luo.
Riippuu, mikä tilanne? Turvataloon voi mennä, jos kotona joku käyttäytyy väkivaltaisesti.
Tuu meille. Ollaan kavereita. Tarjoan iltateet ja paahtoleipää. =)
Ensi- ja turvakoti on tietyissä tilanteissa vaihtoehto.
Ei oo väkivaltaa mut en vaan enää jaksa kattoo miehen kiukuttelua.
Ei sos toimi auta kun töissä olen.
En ole tekemisissä sukulaisten kanssa.
Ap
Halpa hostelli?
Töihin yöksi?
Mies pois kotoa.
Tai sitten, jos väkivaltaa ei ole, vielä kotona ja heti huomenna asunnonhaku päälle joko sinulle tai miehelle.
Ihmettelen aina näitä, jotka eivät ole missään väleissä omien vanhempiensa, sisarustensa, ex-kavereidensa ym. kanssa, ja sitten valittavat muiden käytöksestä. Olisiko mahdollista että omassa asenteessakin olisi tarkistettavaa?
Jos olet työssä käyvä ihminen ja ero mielessä niin juttele rauhassa miehen kanssa miten edetä.Jotain lyhyttä miettimisaikaa muualla ilmeisesti kaipaat?Voisiko mies lähteä johonkin,jos sulla ei ole sopivaa paikkaa tähän hätään?
Hotelliiiin, sieltä voi saada kaikenlisäks yhden yön hoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina näitä, jotka eivät ole missään väleissä omien vanhempiensa, sisarustensa, ex-kavereidensa ym. kanssa, ja sitten valittavat muiden käytöksestä. Olisiko mahdollista että omassa asenteessakin olisi tarkistettavaa?
Toki joskus huonojen vanhempien lasten ystävätkin on huonoja ja mies valitaan kaverien mielipiteen perusteella jne. eli kyllähän siinä jää melko yksin jos ei enää halua pyöriä piireissä joissa aikainen hauta on ainoa vaihtoehto.
Sukulaiset eivät ole ikinä pitäneet yhteyttä. Kaverit kaikkos kun sairastuin. Äiti kuollut ja isä asuu pienessä kämpässä jonne ei mahdu.
Täytyy varmaan vaan kestää ja hakea halpaa kämpää jostain.
Ap
No, normaali ihmiset menee kotoa töihin tai mökille. Kaupassakin käyvät.
Mulla on kuntosalijäsenyys ja vietän todella paljon aikaa salilla. Siellä on myös erilaisia saunoja, hierovat tuolit jne. Hyvin kuluu aika esimerkiksi infrapunasaunassa lueskellessa. Menen töistä suoraan tai kirjaston/kahvilan/ravintolan kautta ja tulen kotiin vasta lähempänä nukkumaanmenoaikaa.
Mutta suosittelen kyllä eroa ja oman kämpän hommaamista.
Senkun muutat pois, mikä tässäkin on taas niin vaikeaa? Juuri tällaisten tilanteiden vuoksi kaikilla pitäisi olla sitä puskurirahaa, että pääsee nopeasti lähtemään.
Jos haluat lopullisesti pois nykyisestä kodistasi, niin uusi asunto hakuun tietenkin. Ennen kuin saa uuden vuokra-asunnon, voi mennä parin päivän hengähdystauolle johonkin hostelliin / matkustajakotiin. Ne ovat paljon hotelleja halvempia, mutta eivät kovin mukavia.
Minä menisin ilmojen lämmettyä lähimpään kansallispuistoon eräretkelle. Jollekulle läheiselle pitää kyllä tässä tapauksessa kertoa, mihin menee ja koska palaa. Tietysti jos täytyy käydä töissä tai on liian sairas, tällainen retki ei onnistu.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Muuta tähän mun asuntoon 1000e/kk ja mä meen muualle
Miksi et voi mennä vanhemmillesi/kotiin?