Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin voin mennä jos en kotona halua enää olla?

Vierailija
22.05.2019 |

Vanhemmille en voi mennä, kavereita ei ole, hotelliin ei ole varaa.
Kuusen alleko pitää mennä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo väkivaltaa mut en vaan enää jaksa kattoo miehen kiukuttelua.

Ei sos toimi auta kun töissä olen.

En ole tekemisissä sukulaisten kanssa.

Ap

Voi kurjaa, onko välit siis poikki vanhempiin,sukulaisiin ja eikä ole ystäviäkään. Pitäisikköhän nyt katsoa tarkasti peiliin ja miettiä mistä se vika löytyy.

Vierailija
22/22 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina näitä, jotka eivät ole missään väleissä omien vanhempiensa, sisarustensa, ex-kavereidensa ym. kanssa, ja sitten valittavat muiden käytöksestä. Olisiko mahdollista että omassa asenteessakin olisi tarkistettavaa?

Itse olen myös tällaisesta suvusta ja miehen suku myös. Monesti neuvolassa kysyvät onko millaista tukiverkostoa? Tietävät ettei ole, mutta joka krt. kyselevät miksi ei voi anopille tai äidilleni viedä. Huomaa myös heidän asenteista että lähtökohtainen ajatus on tuo että täytyy olla meissä vika kun kukaan ympärillä ei ole läheinen. Utelevat syitä joka krt.

En kai minä niille tai kenellekään muulle ala selittämään suvun henk. kohtaisia ongelmia joita on päihteet, lääkkeet, mielenterveysongelmat, rikollisuus, velkakierteet, vastuuttomuus. Eihän ns. perus turvallisesta kasvuympäristöstä tulevat tajua millaista elämää tällaisissa perheissä eletään. Eikä heille auta näistä puhua kun eivät tällaista ole nähneet eivätkä pysty sitä ymmärtää.

Tällaisissa perheissä kasvaneet yleensä joko elää samalla tapaa, tai alkavat inhoamaan kaikkea turhaa draamaa. Itsellä jäänyt omasta lapsuudesta todella suuri inho alkoholia, riitoja, jatkuvaa negatiivisuutta ja epäluotettavuutta kohtaan. En jaksa tällaisia ihmisiä kuin juuri sen verran mitä on pakko.

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme