Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikainen koiran kävelyttäjä. Teki vaan

Vierailija
24.03.2024 |

pikavisiitin pihalle ja kun koira oli kakannut 200m jälkeen, niin kääntyi kannoillaan kotiin päin. Mitä mieltä? Eikö koiran pitäisi saada enemmänkin liikuntaa? Ja ne kakatkin voisi kerätä pois sieltä luonnosta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein tuollaisen pissatuslenkin äskön. Aamulla käytiin pari tuntia metsässä seikkailemassa, siellä kaverikoirien kanssa rallatellessa tuli koiruille kova jano ja joivat paljon. Siksi käytiin nyt varoiksi ylimääräinen pissatuskäynti, ettei tarvitse pidätellä. Jos joku naapuri tästä pahoitti mielensä niin voivoi :D

Vierailija
2/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet on lannoittaneet luontoa vuosituhannet. Ei niitä kakkoja tarvotse kerätä, jos ei tee tien varteen tai nurmikolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä.

Vierailija
4/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kyylä, koiraa ulkoilutetaan monesti päivän mittaan..viedään autolla puistoon jne..välipissat ja jneet ovat lyhyempiä..mitäs jos keskittyisit omaan elämääsi ja jos sinulla ei sitä ole..niin hanki sellainen

Vierailija
5/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tehtiin pidempi lenkki, nyt pieni välipissa.

Toisella koiralla on sydänsairaus, ei voi tehdä pitkiä lenkkejä yhtenään.

Vierailija
6/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koiralla oli liikuntakielto venähtäneen tassun takia. Käytiin kaksi viikkoa ulkona sen verran, että sai tarpeensa tehtyä, ihan siis lääkärin määräyksestä. Luonnollisesti kakat kerätään. Aina.

Vierailija
7/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira masentuu jos se ei pääse liikkumaan ulkona tarpeeksi. Päivät pitkät ovat jopa ahtaissa kerrostaloasunnoissa kärsimässä :(

Vierailija
8/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.  Minä kävelytin 10 metriä nurkalle, sinne lorotti aamupisun.

Vierailija
9/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joka paikan pitää haista koiranpissalle ja -kakalle. Eikö voisi tehdä sellaisia koiranpissitysalueita, minne ne koirat voisi viedä. Nyt kaikki paikat on tuota aluetta. Kauheaa koiraterrorismia.

Vierailija
10/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani on 12 v. sillä alkaa jo olla vaivoja lonkissa, selässä jne. joskus tekee vain lyhyen pyrähdyksen ja joskus kävelee enemmän. Ei ole enää pitkäikäinen, mutta sen ehdoilla mennään.

Vierailija
11/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira pääsee monta kertaa päivässä näille pikakäynneille. Syitä siihen on monia. Käydään myös sitten niillä kuntolenkeillä myös, joka päivä jotain. Koira on minun mukana myös töissä, jossa se saa olla monta tuntia pihalla toteuttamassa itseään. Kesäisin varsinkin sillä on puuhaa kun paimentaa laitumella olevia eläimiä.

Minä kyllä kerään koirani kakat tai nakkaan lapiolla johonkin pitemmälle ryteikköön.

Vierailija
12/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin koiraa kahden tunnin lenkillä tänä aamuna. Ei tässä muiden lenkkien tarvitse olla pitkiä. Tarpeiden takia ne muut lenkit ovat. 

Tuskin olen ainoa näin koiran kanssa toimiva.

Vierailija
13/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin varmaan on joskus joku kyylännyt, kun kierretään illalla vain talo, ollaan siis päivällä kuljettu se 10-15 kilometriä että illalla vain pikku pissat. Että siitä vaan kyyläämään.

Vierailija
14/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän koiran iltaisin vaan pikapissillä ja koira itse on siihen tyytyväinen. Päivällä tehdään kolme kunnon lenkkiä kuitenkin. 

Vierailija
15/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira masentuu jos se ei pääse liikkumaan ulkona tarpeeksi. Päivät pitkät ovat jopa ahtaissa kerrostaloasunnoissa kärsimässä :(

Ja sinäkö tiedät että juuri ne sun kyyläämät koirat on sellasia jotka ei liiku tarpeeksi? Mistä sinä tiedät vaikka olisi ollut pari tuntia vapaana koirapuistossa ennen sitä 200m kakkalenkkiä?

Vierailija
16/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira on 14v, sen kanssa ei tehdä enää pitkiä hikilenkkejä.

Vierailija
17/17 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Vantaalla on jalkakäytävien talojen puoleiset reunustat vuorattu koirapaskalla...

Eikös se ole omistajan velvoite kerätä tuotokset pussiin näin kaupunkialueella, ihan lain mukaan??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä