Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän laihduttaa 4kg, mitä mieltä päivän ruokavaliosta?

Vierailija
22.05.2019 |

Aamiainen: 0,5dl vadelmia ja lasillinen vettä
Päivällinen: 3 kalapuikkoa ja iso peruna, kermaviilikastiketta, vähän kurkkua, lasi piimää
Iltapala: Ruispala margariinilla ja juustolla + ruohosipulilla + lasi omenamehua

Puuttuuko jotain/pitääkö jotain lisätä? Yöllä juon yleensä myös yöpöydältä ison lasillisen vettä.

Päivittäin pyöräilen 4km ja kävelen ripeästi 3km.

Olen 166cm/89kg ja haluan laihtua nopeasti.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliossasi ei ole mitään oikein. Tutustu ketogeeniseen ruokavalioon.

Vierailija
2/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä miksi mua alko naurattaan tuo 3 kalapuikkoa ja iso peruna :DDD kuulostaa aika vähäiseltä koko päivän ruuiksi. Mutta laihtuuhan sitä jos syö vähemmän kuin kuluttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän kaloreita.

Vierailija
4/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä miksi mua alko naurattaan tuo 3 kalapuikkoa ja iso peruna :DDD kuulostaa aika vähäiseltä koko päivän ruuiksi. Mutta laihtuuhan sitä jos syö vähemmän kuin kuluttaa.

Ei laihdu, vaan keho joutuu säästöliekeillä käymään. Tietty jos pitempään noin syö niin kuihtuu, mutta myös tulee taatusti puutostiloja.

Vierailija
5/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt aivan liian vähän! Ja vedenjuontia tulee lisätä huomattavasti, kaksi lasia päivässä ei riitä. Vaihda omenamehu myös veteen. 

Vierailija
6/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on vitsi

Vierailija
7/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyrkiä pysyvään elämäntapa- ja ruokavaliomuutokseen. Eikä mihkään hetken dieettiin. Syömisesi ovat kaikinpuolin aivan surkeat. Kalapuikkoja? Mehua?

Vierailija
8/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kg? Noilla mitoilla vähintään 20.

Vierailija
9/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nauratti vasta VÄHÄN kurkkua:D

Vierailija
10/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää !

Vierailija
11/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin paljon ylipainoa, niin paino lähtee laskuun jo jonkun yhden leipäviipaleen väliin jättämisestä ja pienen lenkin tekemisestä päivässä. Sitten, kun aletaan lähestyä normaalipainoa, meneekin hankalammaksi. Mutta tuolla dieetillä ei säästöliekille joudu, todellakaan. Ja kokemusta löytyy kyllä, koska olen joskus ollut 168/86. Ihan todella pienet muutokset saivat painon laskuun, mutta mitä lähemmäs pääsi esim. 70kiloa, sitä enemmän joutui karsia ja harrastaa enemmän liikuntaa.

Vierailija
12/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei laihdu, vaan keho joutuu säästöliekeillä käymään. Tietty jos pitempään noin syö niin kuihtuu, mutta myös tulee taatusti puutostiloja.

Säästöliekilläkin laihtuu, mutta vaan vähän hitaampaa. Vähän syöminen pienentää vatsalaukkua mikä voi olla ylipainoiselle hyvä.

Vierailija
13/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lounas on pielessä.

Voisit vähemmillä kaloreilla syödä 2 kertaa päivässä esim:

Kanafile

Salaatti tomaatilla ja kurkulla

+

Luonnon jugurttia ja sokeritonta mehukeittoa 2 DL lasillinen

Vierailija
14/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielisairas ja/tai pelle

Vierailija
15/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mielisairas ja/tai pelle

Sinä vaikutat todella terveeltä ja fiksulta. Not.

Vierailija
16/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat laihduttaa, tutustu whole30 ruokavalioon. Syöt aivan liian vähän ja prosessoituja ruokia (esim. kalapuikot), eivät ole terveellisiä. Googlaa netistä kunnon ruokavalio, whole30 on yksi parhaista jos haluaa syödä terveellisesti ja laihtua.

Vierailija
17/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio aivan pielessä. Ota yhteyttä terveyskeskukseen, jospa saisit lähetteen ravitsemusterapeutille. Liikut myös liian vähän, askeltavoite on 10 000 päivässä eikä se tuolla tule täyteen.

Vierailija
18/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sori oot oikeessa :) tuolla määrällä varmasti tulee puutostiloja. Tarkoitin, että kyllähän laihdutus siihen perustuu, että syö vähemmän kuin kuluttaa. Ruuan tulee olla kuitenkin ravinteikasta, nälkää ei tarvi nähdä, säännölliset ateriarytmit jne.

Vierailija
19/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kunnon aamiaista dieetin ajaksi. Kulhollinen graham-puuroa kaurakerman kera pitää nälän poissa lounasaikaan asti.

Vierailija
20/23 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla tolla varmasti laihtuu, koska energiansaanti on niin pienta, mutta varmaan vaikea pysya ruodussa kun tulee pian kova nalka. Kannattaa varmaan syoda isompi aamiainen ja enemman kasviksia ja miettia tosiaan sita pysyvaa elamantapamuutosta, muuten ne pudotetut kilot on taas keratty takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä