Gynekologinen perustutkimus: hinta 200 euroa
Sisätutkimus kohdun ja munasarjijen toiminnasta ultralla ja rintojen tutkiminen. Tutkimusten hinta 150 e ja gynekologin lääkärinpalkkio ja toimituskulut siihen päälle. Vaihdevuosi-ikäisenä haluan käydä säännöllisesti perustutkimuksessa, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Rahaa siihen kyllä palaa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan työtäni ja palkkaani!
terv M34 (gyne)
Voi kun kiva. Tulen perjantana käymään, alapäästä tulee outoa vuotoa, joka haisee pahalle.
Terveisin Irmeli 67 v
Tervetuloa! Nyt on kalenteri täynnä, mutta ehkä sitten joskus.
M34 (gyne)
Minulla on aika varattu. Kyllähän sinä tiedät, että gynelle on vaikea saada aikoja lähipäiville, ainakaan suosituille. Me on kavereiden kanssa puhuttu, miten siellä on kiva nuori mies, ja me kaikki käydään sinun vastaanotolla.
Toki sopii. Varataan varmuuden vuoksi tupla-aika (400e + toimistomaksu 15e).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terv M34 (gyne)
Voi kun kiva. Tulen perjantana käymään, alapäästä tulee outoa vuotoa, joka haisee pahalle.
Terveisin Irmeli 67 v
M34 (gyne)
Minulla on aika varattu. Kyllähän sinä tiedät, että gynelle on vaikea saada aikoja lähipäiville, ainakaan suosituille. Me on kavereiden kanssa puhuttu, miten siellä on kiva nuori mies, ja me kaikki käydään sinun vastaanotolla.
Kyllä tuo tavallinen aika riittää, on riittänyt ennenkin. Etkä sinä sitä aikaa voi tuplata, justhan sinä sanoit, että kalenteri on täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terv M34 (gyne)
Terveisin Irmeli 67 v
M34 (gyne)
Kyllä tuo tavallinen aika riittää, on riittänyt ennenkin. Etkä sinä sitä aikaa voi tuplata, justhan sinä sanoit, että kalenteri on täynnä.
Sain juuri sumplittua ompelukerhonne ajat kollegalleni, joka on itsekin innokas kutoja. Pitäkää hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Tällähän taataan se, että yhteiskunnassa ns ”heikompi aines”, eli ne, joilla ei säännöllisiin omakustanteisiin gyvekäynteihin ole varaa, kuolee tauteihin jos sellainen napsahtaa kohdalle. Ja aivan porvariston suunnittelemana tällainen hienovarainen holokausti. Mikä hieno maa!
Ilmainen HPV-seulontakutsu tulee kaikille yli 30-vuotiaille 5 vuoden välein, samalla otetaan papanäyte.
Jos jotain löytyy niin saa lähetteen kunnalliselle gynelle lisätutkimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tällähän taataan se, että yhteiskunnassa ns ”heikompi aines”, eli ne, joilla ei säännöllisiin omakustanteisiin gyvekäynteihin ole varaa, kuolee tauteihin jos sellainen napsahtaa kohdalle. Ja aivan porvariston suunnittelemana tällainen hienovarainen holokausti. Mikä hieno maa!
Pitäisköhän yhteiskunnan ruveta tarjoamaan jokaiselle kansalaiselle myös maksuton vuosittainen aivokuvauskin, tiedä vaikka olisi oireeton aivokasvaimen alku. Vai mihin olisi sitten oikeutettua vetää raja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terv M34 (gyne)
Terveisin Irmeli 67 v
M34 (gyne)
Sain juuri sumplittua ompelukerhonne ajat kollegalleni, joka on itsekin innokas kutoja. Pitäkää hauskaa!
Oivoi noita poikasia, jotka jaksaa vitsailla gynekologien työllä. Iso osa asiakkaista on keski-ikäisiä ja vanhempia, joilla on jotain häikkää synnytinelimissä. Niitä parikymppisiä ei näy edes joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Heli35hki kirjoitti:
Aika halpa.
Mä käyn Mehiläisessä tutkimuksissa, melkein joka kerta se on viissatanen selällään.Mulla just Mehiläisessä on ollut vähän alle 200.
Mulla on sit varmaan niin iso toosa, että sen tutkiminen maksaa enempi.