Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gynekologinen perustutkimus: hinta 200 euroa

Vierailija
22.05.2019 |

Sisätutkimus kohdun ja munasarjijen toiminnasta ultralla ja rintojen tutkiminen. Tutkimusten hinta 150 e ja gynekologin lääkärinpalkkio ja toimituskulut siihen päälle. Vaihdevuosi-ikäisenä haluan käydä säännöllisesti perustutkimuksessa, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Rahaa siihen kyllä palaa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt gynellä koskaan. Miksi pitäisi? T. 41v.

Vierailija
2/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, olen yli 40 vuotta käynyt niin sanotusti vuositarkastuksessa. Maksaahan se, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munasarjasyöpä on ikävän tappava, jos se pääsee leviämään havaitsematta. Esimerkiksi siksi.

Vierailija
4/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Vierailija
5/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munasarjasyöpä on ikävän tappava, jos se pääsee leviämään havaitsematta. Esimerkiksi siksi.

Yleensä se havaitaankin vasta siinä vaiheessa, kun se on levinnyt. Eipä sitä ilman ultraa itse huomaakaan.

Vierailija
6/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee.

Vierailija
7/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehetkään käy urologilla joka vuosi.

Vierailija
8/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halpa.

Mä käyn Mehiläisessä tutkimuksissa, melkein joka kerta se on viissatanen selällään.

Vierailija
9/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli35hki kirjoitti:

Aika halpa.

Mä käyn Mehiläisessä tutkimuksissa, melkein joka kerta se on viissatanen selällään.

Mulla just Mehiläisessä on ollut vähän alle 200.

Vierailija
10/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talllinnassa on hyviä edullisia gynekologeja, olen käynyt Vitaclinicassa.

Vierailija
11/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella ei edes pääse gynelle ellei ole jotain oireita.

Vierailija
12/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä gynekologeja edes ole julkisella puolella muuten kuin keskussairaaloissa ja niihin tarvitsee aina lähetteen.

Vierailija
13/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu se on kaikilla muillakin erikoislääkäreillä. Ei ole mitään järkeä laittaa tervettä ihmistä gynekologille.

Vierailija
14/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähän taataan se, että yhteiskunnassa ns ”heikompi aines”, eli ne, joilla ei säännöllisiin omakustanteisiin gyvekäynteihin ole varaa, kuolee tauteihin jos sellainen napsahtaa kohdalle. Ja aivan porvariston suunnittelemana tällainen hienovarainen holokausti. Mikä hieno maa!

Vierailija
15/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pääse, ei. Meidän kunnassa pääsee näyttämään paikkojaan neuvolassa työskentelevälle hoitajalle. Hän on myös terveydenhoitajana samassa koulussa jossa minä olen töissä. Välillä istutaan samassa kaffepöydässä ja välillä olen sitten lettu levällään hänen edessään. 😄 Ei kai se häntä haittaa, työtänsä vain tekee. Omasta mielestäni se on vähän kiusallista.

Vierailija
16/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu se on kaikilla muillakin erikoislääkäreillä. Ei ole mitään järkeä laittaa tervettä ihmistä gynekologille.

Tai joskus terveeksi luultua...ei sairaatkaan aina pääse, ja syöpä esimerkiksi löytyy myöhässä...

Vierailija
17/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällähän taataan se, että yhteiskunnassa ns ”heikompi aines”, eli ne, joilla ei säännöllisiin omakustanteisiin gyvekäynteihin ole varaa, kuolee tauteihin jos sellainen napsahtaa kohdalle. Ja aivan porvariston suunnittelemana tällainen hienovarainen holokausti. Mikä hieno maa!

Sama se on kaikkien sairauksien ja hoitojen kanssa. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Poliitikot pääsee aina jonon ohi hoitoon ja päätökset sen mukaan.

Vierailija
18/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toihan oli halpa mulla sama maksoi 360€

Vierailija
19/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin voinu tehdä satasella. Plus alvi.

Vierailija
20/48 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista on, mutta maksan silti mieluummin. Luotan muuten täysin kunnalliseen terveyskeskukseen, mutta hammaslääkäri ja gyne ovat asioita, jotka hoidan yksityisellä. Kunnallisella hammaslääkärillä en ole käynyt kertaakaan kouluaikojen teurastuskokemusten jälkeen. Alapäätäni en uskalla näyttää terveyskeskuksessa, koska koskaan ei tiedä, sattuuko kohdalle tympeä ja kovakourainen mutisija. 

t. pelkopotilas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan