Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niiden tissien ei kuulu pursuta sieltä kupista niin että puseronkin läpi näkyy

Vierailija
22.05.2019 |

Ostakaa kuppikooltaan tarpeeksi isot liivit. Se rinnan pursuaminen kupistaan on ihan kamalan näköistä. Ja se on varma merkki että kuppikoko on väärä. Ihan vinkkinä niille joita asia askarruttaa. Kyllä, se erottuu selvästi vaatteen läpi vaikka ei erityisesti tissejä tuijotakaan.

Jos sinua ei häiritse asia niin ok, ei tarvitse tulla kertomaan ettet siitä välitä tai neuvomaan minua tuijottamaan muuta kuin vastaantulevien tissejä :D

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli jo niin ihana mielikuva, että pakko katsastaa muutama opetusvideo asiasta. Pöydälle varasin talouspaperirullan ja niveaa.

Vierailija
22/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista naisista käyttää väöränkokoisia liivejä Joko kuppikoko tai ympärysmitta on väärä:tissit tursuaa ylhääktä, alhaalta ja keskeltä ja tulee "selkäkäskit"

Oikean kokoisilla ja oikeanlaisia (malli)liiveillä saa ulkonäöstä -5kg ja tissit näyttämään niinupeilta kuin ne oikeasti ovat.Ja vaatteet istuvat paremmin.

Eka asia mikä kannattaa pukeutumisessa laittaa kuntoon on alusvaatteet!

Kaikki naiset, joita olen stailannut ovat minua tästä asiasta kiittäneet

T. Stylisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun olet viisas ap. Mitä uutta tietoa jaat. Ehkä ei vaan ole just nyt varaa ostaa uusia liivejä?

Vierailija
24/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot vaan kateellinen akuppinen :D

Kuka nyt läskitisseistä olisi kateellinen? Nehän on rumia.

Vierailija
25/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kyttäätte noin tarkkaan niin pyydänkin tämänpäiväistä tissiepisodiani tässä anteeksi. Ei sitten tarvitse siitä erillistä päivitystä ehkä täältä lukea.

Pahoittelen siis kaikille tänään mua vastaan kävelleille viattomille ohikulkijoille asiatonta olemustani. Mulla oli napitettava mekko, enkä tajunnut sen kinnaavan rintojen kohdalta niin pahasti, että napinraosta pystyi näkemään paidan sisälle melko vaivatta. Huomasin tämän vasta kun tulin kotiin ja olin siis koko päivän kaupungilla se mekko päällä.

Anteeksi.

Vierailija
26/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot vaan kateellinen akuppinen :D

Totta kai kevein askelin hypähtelevä akuppinen on aina automaattisesti kateellinen kun ei omista lötköjä, mahan päällä roikkuvia säkkejä, jotka on sullottu liian pieniin, rispaantuneisiin ja pyykissä värjääntyneisiin, rippikouluikäisiin rintsikoihin kun ei ole varaa ostaa sopivan kokoisia. :D

Vierailija
27/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kyttäätte noin tarkkaan niin pyydänkin tämänpäiväistä tissiepisodiani tässä anteeksi. Ei sitten tarvitse siitä erillistä päivitystä ehkä täältä lukea.

Pahoittelen siis kaikille tänään mua vastaan kävelleille viattomille ohikulkijoille asiatonta olemustani. Mulla oli napitettava mekko, enkä tajunnut sen kinnaavan rintojen kohdalta niin pahasti, että napinraosta pystyi näkemään paidan sisälle melko vaivatta. Huomasin tämän vasta kun tulin kotiin ja olin siis koko päivän kaupungilla se mekko päällä.

Anteeksi.

Saat anteeksi. Viisas oppii virheestään, tyhmä ei useammastakaan.

Vierailija
28/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista naisista käyttää väöränkokoisia liivejä Joko kuppikoko tai ympärysmitta on väärä:tissit tursuaa ylhääktä, alhaalta ja keskeltä ja tulee "selkäkäskit"

Oikean kokoisilla ja oikeanlaisia (malli)liiveillä saa ulkonäöstä -5kg ja tissit näyttämään niinupeilta kuin ne oikeasti ovat.Ja vaatteet istuvat paremmin.

T. Stylisti

Stailaus on pikaratkaisu. Et oikeasti tiedä, miltä ne tuntuvat, vaan pelkästään miltä näyttävät sen hetken. Ja siinä hetkessä ne ihmiset, joita stailaat eivät saa sitä arkituntumaa niihin liiveihinkään. Että kyllä se mukavuus on isorintaisille pääasia, eikä mikään hetken stailaus.

Vierailija
29/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Stylisti

Oi stylisti voisitko auttaa minuakin? Ihan vaan kertomalla mistä saisi kauniit istuvat liivit koossa 60 f/g joissa voisin myös minäkin tunta oloni upeaksi. Sellaisia joita voisi käyttää useiden vaateiden kanssa, lähes kaikissa kupit tulee niin ylös että minä alle 160cm pitkä voi käyttää vain poolopaitoja ettei liivit näy.

Tai sitten ostan liian pieniä ja tursuan ympäriinsä.

Vierailija
30/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Stylisti

Oi stylisti voisitko auttaa minuakin? Ihan vaan kertomalla mistä saisi kauniit istuvat liivit koossa 60 f/g joissa voisin myös minäkin tunta oloni upeaksi. Sellaisia joita voisi käyttää useiden vaateiden kanssa, lähes kaikissa kupit tulee niin ylös että minä alle 160cm pitkä voi käyttää vain poolopaitoja ettei liivit näy.

Mulla on sama koko eikä mitään ongelmia. Changelta ostan liivit useimmiten.

Vierailija
31/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa ap!

Vierailija
32/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Stylisti

Mulla on sama koko eikä mitään ongelmia. Changelta ostan liivit useimmiten.

Liivit siellä ovat minulle kummallisen muotoisia eikä koossa ole ainakaan käydessäni löytynyt mitään mitä voisi käyttää normaaleiden vaateiden alla.

Vierailija
33/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paino vaihtelee, välillä tursuaa, välillä ei. Joko totut siihen tai katselet muualle. Helppoa.

Vierailija
34/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Stylisti

https://www.comexim.pl/en/

https://www.ewa-michalak.pl/

Ja tutustu https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/? sekä tuon sivuston kokolaskuri joka on parhain tietämäni, tämä vinkkinä muillekin, suosittelen kokeilemaan https://www.abrathatfits.org/calculator.php

Vierailija
35/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kuppikoko on lopulta löytynyt, niin valitse myös sopiva ympärysmitta, ei liian löysä eikä liian tiukka. Jos valitset liian löysän, et saa oikein minkäänlaista tukea, kun selkäosa killuu jossakin lapojen päällä. Jos taas valitset liian tiukat, niin ne on päällä epämukavat ja näyttävät takaa kamalilta, kun ne kaivautuvat selkäläskeihin.

Aloitus ei ollut uusi, mutta aina ajankohtainen. Monet naiset tilaavat sovittamatta netistä liivit ja kärsivät sitten epämukavissa vermeissä. Tai sitten he ostavat marketista samanlaiset kuin aina ennenkin eivätkä nekään ole välttämättä sopivat. Vartalo muuttuu iän mukana. Sovittaminen on tärkeää. Nyt kun kesä tulee ja vaatetus kevenee, kadulla tulee vastaan jopa kuusitissisiä naisia: Yksi pari on kupissa ja toinen pari muodostuu siitä, mikä ei kuppiin sovi ja kolmas pari kainaloiden alle, kun liiveissä ei ole sivutukea.

Vierailija
36/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän iso vaiva naisena olemisesta.

Vierailija
37/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo suomessa monet käyttää väärän kokoisia liivejä mutta se ei johdu tietämättömyydestä vaan markkinoista. Suppea ja kallis valikoima saa tilaamaan netistä ulkomailta tai ostamaan halvalla jotain sinne päin kun ei muutakaan ole.

Vierailija
38/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo suomessa monet käyttää väärän kokoisia liivejä mutta se ei johdu tietämättömyydestä vaan markkinoista. Suppea ja kallis valikoima saa tilaamaan netistä ulkomailta tai ostamaan halvalla jotain sinne päin kun ei muutakaan ole.

Joo, hoikan ja isorintaisen on ihan toivotonta löytää kivijalkakaupasta oikean kokoisia liivejä. Jopa rintaliiviliikkeissä 65-70 ympärykset isolla kuppikoolla on tilauskamaa. Sama sitten tilata se liivi itse suoraan Englannista bravissimosta tai figleavesilta puoleen hintaan :/

Vierailija
39/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ei kehdata ostaa "isolla kirjaimella" olevia liivejä, pakko ostaa niitä jotka pyörii ympärillä ja selkäosa on niskassa. Kun ne D:t on jo kauheet pamelat ja lollot, hui!

Ei se kehtaamisesta oli kiinni vaan saatavuudesta ja hinnasta.

T. 80H jolla on päällään marketin 90F, kun neljännet käytössä hiertäväksi ja painaviksi osoittautuneet erikoisliikkeen satasen liivit alkoi jurppia

Vierailija
40/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No KUULUHAN NIIDEN TURSOTTAA ! ! !

Ne on paremman näköiset lollottimet sillä tavalla ! Ne ovat olemassa sitä varten että ne on miesten silmään & kouraan kivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä