Niiden tissien ei kuulu pursuta sieltä kupista niin että puseronkin läpi näkyy
Ostakaa kuppikooltaan tarpeeksi isot liivit. Se rinnan pursuaminen kupistaan on ihan kamalan näköistä. Ja se on varma merkki että kuppikoko on väärä. Ihan vinkkinä niille joita asia askarruttaa. Kyllä, se erottuu selvästi vaatteen läpi vaikka ei erityisesti tissejä tuijotakaan.
Jos sinua ei häiritse asia niin ok, ei tarvitse tulla kertomaan ettet siitä välitä tai neuvomaan minua tuijottamaan muuta kuin vastaantulevien tissejä :D
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista naisista käyttää väöränkokoisia liivejä Joko kuppikoko tai ympärysmitta on väärä:tissit tursuaa ylhääktä, alhaalta ja keskeltä ja tulee "selkäkäskit"
Oikean kokoisilla ja oikeanlaisia (malli)liiveillä saa ulkonäöstä -5kg ja tissit näyttämään niinupeilta kuin ne oikeasti ovat.Ja vaatteet istuvat paremmin.
Eka asia mikä kannattaa pukeutumisessa laittaa kuntoon on alusvaatteet!
Kaikki naiset, joita olen stailannut ovat minua tästä asiasta kiittäneet
T. Stylisti
Oi stylisti voisitko auttaa minuakin? Ihan vaan kertomalla mistä saisi kauniit istuvat liivit koossa 60 f/g joissa voisin myös minäkin tunta oloni upeaksi. Sellaisia joita voisi käyttää useiden vaateiden kanssa, lähes kaikissa kupit tulee niin ylös että minä alle 160cm pitkä voi käyttää vain poolopaitoja ettei liivit näy.
Tai sitten ostan liian pieniä ja tursuan ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista naisista käyttää väöränkokoisia liivejä Joko kuppikoko tai ympärysmitta on väärä:tissit tursuaa ylhääktä, alhaalta ja keskeltä ja tulee "selkäkäskit"
Oikean kokoisilla ja oikeanlaisia (malli)liiveillä saa ulkonäöstä -5kg ja tissit näyttämään niinupeilta kuin ne oikeasti ovat.Ja vaatteet istuvat paremmin.
T. Stylisti
Oi stylisti voisitko auttaa minuakin? Ihan vaan kertomalla mistä saisi kauniit istuvat liivit koossa 60 f/g joissa voisin myös minäkin tunta oloni upeaksi. Sellaisia joita voisi käyttää useiden vaateiden kanssa, lähes kaikissa kupit tulee niin ylös että minä alle 160cm pitkä voi käyttää vain poolopaitoja ettei liivit näy.
Tai sitten ostan liian pieniä ja tursuan ympäriinsä.
Teettämällä mittojen mukaan -jos kalliit, mutta säästä muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei kehdata ostaa "isolla kirjaimella" olevia liivejä, pakko ostaa niitä jotka pyörii ympärillä ja selkäosa on niskassa. Kun ne D:t on jo kauheet pamelat ja lollot, hui!
Ei se kehtaamisesta oli kiinni vaan saatavuudesta ja hinnasta.
T. 80H jolla on päällään marketin 90F, kun neljännet käytössä hiertäväksi ja painaviksi osoittautuneet erikoisliikkeen satasen liivit alkoi jurppia
Tilaa jo mainitusta lumingeriesta (en sitten ole ko. firman henkilökuntaa). Käytä heidän sivujen kokolaskuria myös ennen kuin tilaat. Asiakaspalvelusta kannattaa myös kysyä vinkkiä jos on epävarma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Stylisti
Stailaus on pikaratkaisu. Et oikeasti tiedä, miltä ne tuntuvat, vaan pelkästään miltä näyttävät sen hetken. Ja siinä hetkessä ne ihmiset, joita stailaat eivät saa sitä arkituntumaa niihin liiveihinkään. Että kyllä se mukavuus on isorintaisille pääasia, eikä mikään hetken stailaus.
Mukavuus ja se että tuntuvat hyvältä on aina se lähtökohta liiveissä ja muissa vaatteissa.Jos vaate ei tunnu naisesta omalta ja mukavalta ei sillä miltä se näyttää ole mitään väliä eikä myöskään näytä mukavalta.Ammattitaitoa on selvittää mitä asiakas haluaa ja ei halua ja tarjota vaihtoehtoja.
On kuule pukeutumisneuvonnan peruslähtökohta.Jos ei olisi, niin olisin työtön ja asiakkaita ei olisi yhtään, vaan sen sijaan on enemmän kuin voin ottaa, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei kehdata ostaa "isolla kirjaimella" olevia liivejä, pakko ostaa niitä jotka pyörii ympärillä ja selkäosa on niskassa. Kun ne D:t on jo kauheet pamelat ja lollot, hui!
T. 80H jolla on päällään marketin 90F, kun neljännet käytössä hiertäväksi ja painaviksi osoittautuneet erikoisliikkeen satasen liivit alkoi jurppia
Ne oli väärän kokoiset, vaikka olisi kuinka erikoisliikkeen satasen liivit. Kun koko ja malli ei ole oikea niin hiertää ja painaa, ihan niin kuin vaikka kengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa jo mainitusta lumingeriesta (en sitten ole ko. firman henkilökuntaa). Käytä heidän sivujen kokolaskuria myös ennen kuin tilaat. Asiakaspalvelusta kannattaa myös kysyä vinkkiä jos on epävarma
Sieltä minulla on ollut toistakymmentä liiviä, ja asiakaspalvelu on todella erinomaista! Sieltä olen saanut sovitusvaiheessa parhaiten istuvat, kauniit tukevat liivit, mutta sitten arkikäytössä kaikissa jokin sauma hankaa ihon rikki tai kaarituki tökkii kainaloon tai pitsi hiertää. Yhdistävä tekijä olen minä, eli ehkä vika on minussa, mittasuhteissa ja siinä että kylkiluiden päällä on tuota pehmeää tavaraa mikä vaikeuttaa lempeän tukevan liivin valintaa (yritäpä sitoa jotain napakasti vesisänkyyn puristamatta siihen uria), mutta joka tapauksessa lopputuloksena ostan halvalla ne huonosti istuvat mutta mukavamman tuntuiset liivit, tulkoon tuplatissi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toinen rinta isompi kuin toinen, joten se isompi tursuaa hieman kupista. Sori, mutta en aio muiden mielipiteiden takia alkaa häpeilemään asiaa :)
Sama, vasen on isompi.
Mulla on niin riemukas koko, että ihan helpolla ei löydy liivejä. Tällä hetkellä oikein koko olisi 60K. Kun ympärys on pieni ja tissit kohtuuttoman suuret, niin liiveissä alkaa aika pienetkin seikat tuntua tosi paljon. Teen vielä fyysistä työtä, mikä sisältää paljon kumartelua. Tiedän, että joskus tursuaa ja tiedän, että ei näytä hyvältä. Helteellä liivit pureutuu ihoon niin, että sattuu irrottaa ne ja oikeasti pitäisi pitää kahdet päällekkäin; kaarituetut piukat alla ja urheiluliivi päällä varmistamassa, että mikään ei tursua edestä tai takaa.
Olen vielä tämän vuoden aikana menossa leikkaukseen. Toivon saavani pienet rinnat, vaikka C tai D (Olen realisti), sitten ei todellakaan tursua enää. Voin kuitenkin lohduttaa, että jos se näky nykyään jonkun silmää vähän särkee, niin minun niskaani, selkääni ja päätäni särkee taatusti enemmän. 🙄
Ei hirveästi mieltä ylennä nuo läskitissi-puheet. Ei rintoja saa itse valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo suomessa monet käyttää väärän kokoisia liivejä mutta se ei johdu tietämättömyydestä vaan markkinoista. Suppea ja kallis valikoima saa tilaamaan netistä ulkomailta tai ostamaan halvalla jotain sinne päin kun ei muutakaan ole.
Joo, hoikan ja isorintaisen on ihan toivotonta löytää kivijalkakaupasta oikean kokoisia liivejä. Jopa rintaliiviliikkeissä 65-70 ympärykset isolla kuppikoolla on tilauskamaa. Sama sitten tilata se liivi itse suoraan Englannista bravissimosta tai figleavesilta puoleen hintaan :/
On se kauheen vaikeeta olla hoikka ja isotissinen. Koetapa löytää edes rumia huonosti istuvia mummoliivejä mitoilla 120C, saati hyvin istuvia ja naisellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo suomessa monet käyttää väärän kokoisia liivejä mutta se ei johdu tietämättömyydestä vaan markkinoista. Suppea ja kallis valikoima saa tilaamaan netistä ulkomailta tai ostamaan halvalla jotain sinne päin kun ei muutakaan ole.
Joo, hoikan ja isorintaisen on ihan toivotonta löytää kivijalkakaupasta oikean kokoisia liivejä. Jopa rintaliiviliikkeissä 65-70 ympärykset isolla kuppikoolla on tilauskamaa. Sama sitten tilata se liivi itse suoraan Englannista bravissimosta tai figleavesilta puoleen hintaan :/
On se kauheen vaikeeta olla hoikka ja isotissinen. Koetapa löytää edes rumia huonosti istuvia mummoliivejä mitoilla 120C, saati hyvin istuvia ja naisellisia.
Niin. Ymmärrän että sinulla on varmaan hankala löytää hyviä liivejä. Varmasti vielä vaikeampaa on sinun löytää oikeaa kokoa. En tosin tiedä miksi koit että sinun täytyi kirjoittaa tällainen vähättelevä viesti minun liiviongelmiani koskien.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea löytää liivejä, joista ei tällaiset löllerötissit tursuilisi ulos. Aina täytyy valita paskoista liiveistä vähiten paskat. 😛
Kyllä sellaisia liivimalleja on, jotka tukevat lölleröitäkin. Riippuu vähän kupin koosta, mutta jos iso kuppi, sitten Primadonnan Madison täysikuppi on klassikko. Chantellen liivitkin voivat olla hyvät, mallista riippuen tai englantilaisten merkkien Elomin ja Fantasien sivutukiliivit.
Vierailija kirjoitti:
Tilinumeroni on FIXXXXXXXXXXXXXXXX uudet liivit maksavat 129 e, kiva, että sinä maksat ne :)
Jos kerrot koon ja tarkan mallin, voin ehkä ehdottaa jotain edullisempia vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin sellaset isot riipparit, että kun ostan oikeankokoiset normiliivit niin eteen tulee sellaiset 20 cm pitkät tötteröt ja paita roikkuu sen alta kuin teltta. Mieluummin litistän urheiluliiveillä ne lyttyyn.
Rintojen lyttyyn litistäminen ei ole terveellistä, se estää imusuoniston toimintaa.
Isorintaisille on olemassa hyviä liivejä oikeassa koossa, joissa kuppi ei ole tötterönmallinen vaan pyöreä. Lisäksi on ns. minimizer-liivejä.
Jos on isot rinnat ja kapea ympärys, ei kannata myöskään käyttää telttamaisia löysiä vaatteita. Paras malli on sellainen, jossa on rinnan ala kiristys, sauma tai edes laskos. Myös joustava trikoo käy, eli kun koko ei ole liian väljä, mutta joustaa rintojen kohdalta, sekään ei roiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ymmärrän että sinulla on varmaan hankala löytää hyviä liivejä. Varmasti vielä vaikeampaa on sinun löytää oikeaa kokoa. En tosin tiedä miksi koit että sinun täytyi kirjoittaa tällainen vähättelevä viesti minun liiviongelmiani koskien.
Ymmärsit väärin. En minä liiviongelmaasi vähättele, varmasti se on todellinen. Yritin vain piristää näyttämällä, että pahemminkin voisi olla. Se oli sarkasmia.
Sori, en käytä rintaliivejä. Anna osoitteesi, haluan näyttää sinulle vapaana tursuavat rintani ❤
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toinen rinta isompi kuin toinen, joten se isompi tursuaa hieman kupista. Sori, mutta en aio muiden mielipiteiden takia alkaa häpeilemään asiaa :)
Tuo on epämukavampi ratkaisu. Yleensä neuvotaan eriparisten rintojen suhteen, että osta liivit isomman rinnan mukaan ja laita täytettä pienempään kuppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea löytää liivejä, joista ei tällaiset löllerötissit tursuilisi ulos. Aina täytyy valita paskoista liiveistä vähiten paskat. 😛
Niinpä. Riippuvat ja löysät rinnat ei oikeasti pysy missään kupeissa kunnolla vaan kun liikkuu niin kas, ne rinnatkin tursuaa johonkin suuntaan. Lisäksi tuo ympärysmittakin on ongelmallinen jos on yhtään reilummin rasvakerrosta. Liian napakat pureutuu ihraan ja tekee kipeää, liian väljät taas ei tue. Sitten vielä ainakin itselläni on sekin, etten oikeasti ihan tarkkaan edes tiedä mikä on "virallista" rintaa ja mikä jotain kainalo/kylkiläskiä eli minkä kaiken pitäisi mennä sinne kuppiin tuettavaksi. Varsinkin se kylki/kainaloläski elää ihan omaa elämäänsä ja tekeekin kakkostissit kainaloon.
Monilla naisilla rintarauhaskudosta (ei siis läskiä) kasvaa myös kainalon alueella. Hyvin yleistä. Joilatkin sitä jopa leikataan pois.
Mutta siksi pitää hankkia tarpeeksi isokuppiset liivit, joissa on tarpeeksi leveä nauha. Ja kun liivit puetaan päälle, kumarrutaan ja kauhaistaan ne kainalon pehmeät osat sinne kuppiin mukaan.
Laihduin ikävästi enkä hoksannut kesken projektin ostella uusia, löysät rinnat pyrkii lörpöttää yli kupin koko ajan. Kiusallista. Oli kyllä joskus kupin liian pieniä liivejä, se oli myös järkyttävän häpeällistä, tuntui päivän aikana et nyt ei tursua, yhtäkkiä sitten puskikin reunan yli. Huoh. Tissit kun vaihtelee muotoaan päivän viikon sekä koko elämän mukaan.
Toisinaan taas liivit istuu pitkän ajan aaaah täydellisesti <3
Jos omistaa ompelukoneen saa täydellisen sopivat kun tekee itse. Sekä ulkomaisia että yksi kotimainen firma myy kaavoja ja tarvikkeita, MakeBra järjestää viikonloppukursseja sekä sivustolla tee näin video-ohje. Oma koko pitää selvittää sivuston oman ohjeen /mittataulukon mukaan, ei välttämätttä sama mitä muuten käyttää https://makebra.fi/make-bra/
Sitä kun on tullu vähän kiloja lisää, ni tissitkin kasvaa