Töissä eräällä feikkipisamia
Jollain meikkikynällä tehnyt tökeröitä pisamapilkkuja kasvoihinsa. On siis todella niin tyhmä, että kuvittelee ettei kukaan erota onko oikeat pisamat vai feikit.
Itselleni tulee aina ensimmäisistä kevätauringon säteistä pisamia, mutta niitä on muuallakin, ei tarkasti rajattuna vain nenän päälle ja poskiin. Käsivartenikin pisamoituu.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisamat ovat kauniita. Minulla on niitä runsaasti. Elämäni aikana olen kuullut vaikka minkälaista kommenttia. Yksi kysyi, mitä rokkoa minulla on naamassa, eräs olisi halunnut seinänkokoisen lähikuvan ihostani. Kylmäksi ei ole kukaan jäänyt pisamista, reaktioita hyi ja ihanaa väliltä.
Kyse ei ollut aidoista pisamista tässä keskustelussa. Joku yrittää nyt vääntää ja vääristää keskustelua siihen suuntaan, että muka aitoja pisamia haukuttaisiin. Kyse oli kynällä tökerösti tehdyistä feikkipisamista töissä.
Tuossahan juuri kehittelin ajatusta, miten saisi aidonnäköiset pisamat. Kajaalilla tehdyt näyttävät länteiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaapa nyt ne lääkkeenne ja menkää ulos nauttimaan kauniista kesäpäivästä.
Tämä. Voitte jopa saada pisamia samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän? Pisamat ovat rumia.
Miksiköhän rumasta päästäsi tulee tuollaista roskaa.
Pisamia voi ilmestyä aurongossa yhdessä päivässä. Pisamat ovat suloisia.
Ilmeenne kun olen harrastanut aktiivisesti katutappelua jo 15 vuoden ajan eri puolilla suomea. Joskus tappelen humalassa ja joskus tappelen selvinpäin, mutta pääpointti tässä on se, että minua ei ole tyrmännyt tai voittanut vielä yksikään vastustajistani. Osumia on tullut, mutta kaltaistani juggernauttia ei vaan kaadeta noin vaan. On tullutr montaa eri taistelulajien ammattilaista/harrastajaa vastaan, mutta aina ovat joutuneet tajuttomuuden jälkeen keräilee leegonsa asfaltilta. Joten varokaa minua, voin olla jopa sinun paikkakunnallasi seuraavaksi ja saatan valita sinut vastustajakseni
Hui, nyt pelottaa!
Juu ja yks oli piirtäny pim ppiinsä karvoja.
Millä oikeudella nimittelet kommentoijaa sekopääksi? Mikä tuossa oli sekopäistä mielestäsi? Mistä tuo aggressio, feikkiyden paljastumisesta?