Töissä eräällä feikkipisamia
Jollain meikkikynällä tehnyt tökeröitä pisamapilkkuja kasvoihinsa. On siis todella niin tyhmä, että kuvittelee ettei kukaan erota onko oikeat pisamat vai feikit.
Itselleni tulee aina ensimmäisistä kevätauringon säteistä pisamia, mutta niitä on muuallakin, ei tarkasti rajattuna vain nenän päälle ja poskiin. Käsivartenikin pisamoituu.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän? Pisamat ovat rumia.
Miksiköhän rumasta päästäsi tulee tuollaista roskaa.
Pisamia voi ilmestyä aurongossa yhdessä päivässä. Pisamat ovat suloisia.
Ilmeenne kun olen harrastanut aktiivisesti katutappelua jo 15 vuoden ajan eri puolilla suomea. Joskus tappelen humalassa ja joskus tappelen selvinpäin, mutta pääpointti tässä on se, että minua ei ole tyrmännyt tai voittanut vielä yksikään vastustajistani. Osumia on tullut, mutta kaltaistani juggernauttia ei vaan kaadeta noin vaan. On tullutr montaa eri taistelulajien ammattilaista/harrastajaa vastaan, mutta aina ovat joutuneet tajuttomuuden jälkeen keräilee leegonsa asfaltilta. Joten varokaa minua, voin olla jopa sinun paikkakunnallasi seuraavaksi ja saatan valita sinut vastustajakseni
Hui kun pelottaa. Haukut ja pelottelet ihmisiä netissä, et uskalla kohdata ketään livenä. Olet säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän? Pisamat ovat rumia.
Pisamat on söpöjä, siis aidot.
Näyttävät siltä, kuin iholla olisi jotain likaa.
Miksi kuvittelet sinulla olevan oikeus haukkua muiden ulkonäköä, miksi käytät aikaasi tällaiseen?
Onko tämä mielestäsi aikuisen ihmisen käytöstä?
Tehdäänkö tänne ketju sinun ulkönäöstä ja haukutaan sinut ihan lyttyyn? Sinulla on rumat kakan väriset hiukset ja liian lyhyet jalat, olet vastenmielisen negatiivinen ihminen. No miltä tuntuu?
Tuli tuosta mieleen omat kouluajat.
Kävelin luokkani kanssa metsäretkellä, ja kulkiessamme sähköaseman ohi opettaja sanoi ihan naama peruslukemilla:
"Ja tuossa on muuntoasema"
Oikeastihan kyseessä on vain normaali erotinasema, jossa erotetaan 110 kV lähtö maakaapeliin. Repesin kyllä totaalisesti, kun opettaja "ylensi" sen yhtäkkiä erotinasemasta muuntoasemaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joooooo, feikkipisamat on vähän eri kuin joku piirretty yksittäinen kauneuspilkku. Onhan tuo aika tympiön ihmisen toimintaa. Epävarmuus, huono itsetunto, ja kuka tietää mitä muita syitä tuollaisella pimpo ihmisellä on esittää jotain muuta kuin on feikkipisamineen 😜
En tekisi ikinä itselleni feikkipisamia, mutta sinä kuulostat vähä-älyiseltä ja katkeralta. Olisi kauheaa olla tuollaisen työkaveri. Ps. Oletteko siivoojia vai lähäreitä?
Miksi noin aggressiivinen vastaus? Miksi luulet olevasi siivoojia ja lähäreitä parempi, miksi käytät niitä haukkumasanoina, miksi olet noin ylimielinen, tuomitseva, toisia vähättelevä, aggressiivinen? Miksi tuollaisella aggressiolla täytyy puolustaa omia kynällä piirrettyjä feikkipisamia ja omaa valheellisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joooooo, feikkipisamat on vähän eri kuin joku piirretty yksittäinen kauneuspilkku. Onhan tuo aika tympiön ihmisen toimintaa. Epävarmuus, huono itsetunto, ja kuka tietää mitä muita syitä tuollaisella pimpo ihmisellä on esittää jotain muuta kuin on feikkipisamineen 😜
En tekisi ikinä itselleni feikkipisamia, mutta sinä kuulostat vähä-älyiseltä ja katkeralta. Olisi kauheaa olla tuollaisen työkaveri. Ps. Oletteko siivoojia vai lähäreitä?
Miksi noin aggressiivinen vastaus? Miksi luulet olevasi siivoojia ja lähäreitä parempi, miksi käytät niitä haukkumasanoina, miksi olet noin ylimielinen, tuomitseva, toisia vähättelevä, aggressiivinen? Miksi tuollaisella aggressiolla täytyy puolustaa omia kynällä piirrettyjä feikkipisamia ja omaa valheellisuutta?
Haukuit aloituksessasi ihmistä tyhmäksi koska hänellä on pisamia, mitä se on jos ei agressiivista? Oletko täysin kykenemätön ottamaan vastuuta omista sanoistasi ja näin ollen ainoastaan se mitä muut kommentoivat jää elämään. Pienet lapset käyttäytyvä näin, eikö äiti opettanut sinua käyttäytymään?
Ajatella😱 Ihmiset, joilla ei oikeasti ole vaaleita hiuksia, blondaavat. Ihmiset, jotka eivät ole tummia, värjäävät tummiksi. Lyhythiuksiset ottavat pidennyksiä, ohuthiuksiset tuuhennoksia. Jos ripset on lyhyet toinen laitattaa ripsienpidennykset. Joku ei tykkää kalpeasta ihostaan ja menee solariumiin. Eräällä on kapeat huulet, joten haluaa niihin täytettä..
Onhan se ihan hirveätä huijausta! Miten joku kehtaa käyttää väripiilareita, laitattaa pitkät kynnet nysäkynsien päälle, saatika maalata feikkipisamia naamaansa! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussapa tuo idiotismi paistaa kirkkaimmin kuin aurinko keväällä. Onko oikeasti sulla noin suppea käsitys eri ammattien edustajista, ettei älyllistä elämää löytyisi siivoajista tai lähäreistä? Olet varmasti multihuipentuma työkaverina, osaat nostaa itsesi upeasti muiden yläpuolelle. Taisi osua suhun tuo feikkipisamaisuus kuin nyrkki silmääsi.
Meillä taas joku tekee ihan tahallaan itselleen ruman kampauksen, ihan vaan minua ärsyttääkseen, koska minun hiukset muistuttaa aina lähinnä harakan pesää. Todella törkeää tuolla tavalla huomautella minun huonosta hiuslaadusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussapa tuo idiotismi paistaa kirkkaimmin kuin aurinko keväällä. Onko oikeasti sulla noin suppea käsitys eri ammattien edustajista, ettei älyllistä elämää löytyisi siivoajista tai lähäreistä? Olet varmasti multihuipentuma työkaverina, osaat nostaa itsesi upeasti muiden yläpuolelle. Taisi osua suhun tuo feikkipisamaisuus kuin nyrkki silmääsi.
Tuo vastaus oli just hyvä, samalla tyylillä kirjoitettu kuin aloituskin. Vai onko ainoastaan aloittajalla lupa haukkua muita tässä ketjussa? :D
Kai se on ainoa keino sellaisia saada naamaansa jos ei ole luonnostaan
Siis naisvaltaisilla aloillahan on juuri tuollaista lapsellista kiusaamista. Siitä tuo lähäri/siivooja epäily :D
Tässähän olisi innovaation paikka: joku tokötti, jolla saisi pisamia aikaiseksi. Varma hittituote.
Pisamat ovat kauniita. Minulla on niitä runsaasti. Elämäni aikana olen kuullut vaikka minkälaista kommenttia. Yksi kysyi, mitä rokkoa minulla on naamassa, eräs olisi halunnut seinänkokoisen lähikuvan ihostani. Kylmäksi ei ole kukaan jäänyt pisamista, reaktioita hyi ja ihanaa väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukuit aloituksessasi ihmistä tyhmäksi koska hänellä on pisamia, mitä se on jos ei agressiivista? Oletko täysin kykenemätön ottamaan vastuuta omista sanoistasi ja näin ollen ainoastaan se mitä muut kommentoivat jää elämään. Pienet lapset käyttäytyvä näin, eikö äiti opettanut sinua käyttäytymään?
Höpöhöpö, nyt jo kiihkoissasi luulet minun olevan ap. Olen kommentoija, en ap.
Ja ap ei "haukkunut ihmistä tyhmäksi, koska hänellä pisamia". Oletko tosiaan noin feikki, että pitää vääristellä aloituskin?
Aloituksessa ap puhui kynällä tökerösti tehdyistä pilkuista, joista tekijä ilmeisesti kuvittelee, että muut luulevat aidoiksi.
Ehkä sinulla on tällaiset, kun noin voimakkaasti hyökkäät ja vääristelet?
Vierailija kirjoitti:
Tässähän olisi innovaation paikka: joku tokötti, jolla saisi pisamia aikaiseksi. Varma hittituote.
Miten olisi naamalle laitettava kalvo, jossa olisi epätasaisuuksia, joista imeytyisi itseruskettavaa läpi? Jos siis on pakko saada pisamia ;)
Vierailija kirjoitti:
Pisamat ovat kauniita. Minulla on niitä runsaasti. Elämäni aikana olen kuullut vaikka minkälaista kommenttia. Yksi kysyi, mitä rokkoa minulla on naamassa, eräs olisi halunnut seinänkokoisen lähikuvan ihostani. Kylmäksi ei ole kukaan jäänyt pisamista, reaktioita hyi ja ihanaa väliltä.
Kyse ei ollut aidoista pisamista tässä keskustelussa. Joku yrittää nyt vääntää ja vääristää keskustelua siihen suuntaan, että muka aitoja pisamia haukuttaisiin. Kyse oli kynällä tökerösti tehdyistä feikkipisamista töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, nyt jo kiihkoissasi luulet minun olevan ap. Olen kommentoija, en ap.
Ja ap ei "haukkunut ihmistä tyhmäksi, koska hänellä pisamia". Oletko tosiaan noin feikki, että pitää vääristellä aloituskin?
Aloituksessa ap puhui kynällä tökerösti tehdyistä pilkuista, joista tekijä ilmeisesti kuvittelee, että muut luulevat aidoiksi.
Ehkä sinulla on tällaiset, kun noin voimakkaasti hyökkäät ja vääristelet?
...kaikenlaisia sekopäitä sitä täälläkin on kirjoittelemassa... O_O
Ja taas täällä tapellaan totaalisen turhanpäiväisestä asiasta. 🙄
Ottakaapa nyt ne lääkkeenne ja menkää ulos nauttimaan kauniista kesäpäivästä.
Ei minusta.
https://www.annikaollila.fi/wp-content/uploads/sites/64/2016/06/DSC_396…