Mikä avuksi laihduttaessa, kun yritän syödä kevyesti
sitten työpäivän jälkeen syön rasvattoman välipalan, eikä nälkä tietenkään lähde. Sitten sorrun mättämään jotain sipsejä. Miten siis syötte, mitä syötte jotta nälkä ei tulisi?
Kommentit (219)
Leipä ja kahvi aamulla, kasviskeitto lounaaksi ja hedelmiä jälkkäriksi. Välipala oli eilen 0 % jogurtti ja itsetehtyä pitsaa palanen illalla.
Laske ensin kulutuksesi jollain laskurilla, googleta niin löydät. Ja pidä huoli, että vaje ei ole liian suuri. Rasvojakin pitää saada.
Syö kunnon ruokaa... Hiilarit pois (tai kasviksista ne vähät mitä syöt) ja rasvaa niin paljon ettei ole nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Leipä ja kahvi aamulla, kasviskeitto lounaaksi ja hedelmiä jälkkäriksi. Välipala oli eilen 0 % jogurtti ja itsetehtyä pitsaa palanen illalla.
Tossa jugurtissa voi olla se, että siitä ei tule kylläisyydentunnetta. Rahka tai raejuusto voisi olla parempi. Tai yleensä sellainen välipala, jossa on proteiinia.
Pitää syödä oikeaa ruokaa. Riittävästi proteiinia ja myös rasvaa. Himoja ei tule, kun keho on oikeasti ravittu. Kannattaa kokeilla myös niiden hiilarien lisäämistä aamiaiseen ja lounaaseen. Hiilarittomuus ei sovi kaikille.
Totta kai sulla on nälkä ja sipsinhimo kun et syö kunnolla. Ei kevyesti ja kalorittomasti syömällä laihduteta.
Vierailija kirjoitti:
Syö kunnon ruokaa... Hiilarit pois (tai kasviksista ne vähät mitä syöt) ja rasvaa niin paljon ettei ole nälkä.
Siinä taas viisas ohje jättää hiilarit pois ja turvota sitten heti laihdutuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Pitää syödä oikeaa ruokaa. Riittävästi proteiinia ja myös rasvaa. Himoja ei tule, kun keho on oikeasti ravittu. Kannattaa kokeilla myös niiden hiilarien lisäämistä aamiaiseen ja lounaaseen. Hiilarittomuus ei sovi kaikille.
Onhan ap:n aamiaisella ja lounaalla hiilareita. Proteiineja sieltä ennemminkin vaikutti puuttuvan.
Vierailija kirjoitti:
Hiilarittomasti ei kukaan syökään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas viisas ohje jättää hiilarit pois ja turvota sitten heti laihdutuksen jälkeen.
HÖLMÖ!!! Ei se ole mikään kuuri, vaan elämäntapa... MIKÄÄN kuuri ei pitemmän päälle auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on viestisi logiikka?
Miksi ihmiset vielä tekevät näin älyttömiä kevennyksiä? Mikä niiden kasvisten syönnissä on niin vaikeaa? Tai lautasmallissa? Miksi te jätätte ravintoaineryhmiä pois "keventääksenne"? Ruokaa tarvitaan elämiseen, että jaksat ja voit hyvin.
Minulla on vähän sama ongelma paitsi että syön ihan normaalia ruokaa ja sitten illalla olen nälässä kun kalorit paukkuivat yli. 1500 kaloria päivässä, mutta lounaasta ja päivällisestä tulee helposti molemmista 500-600, joten siihen ei oikein aamupalan lisäksi mahdu välipaloja. Ateriavälit venyvät pitkiksi ja tulee nälkä. Aterioilta olen jättänyt pois mm salaatinkastikkeet ja mehun ruokajuomana olen vaihtanut veteen ja pastaa tai riisiä otan pienemmän annoksen kuin aiemmin ja kasvisten osuutta olen lisännyt. En tiedä, mitä muuta voin tehdä.
Tänään syön:
Aamupala, maustamaton jogurtti siemillä ja kananmuna
Lounas, kuhaa majoneesilla
Päivällinen, kanaa kasviksilla (voissa paistettua)
Iltapalaksi, oliiviöljyssä ja voissa paistettua tofua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että urpot jättää hiilarit ja rasvat pois ja puputtaa pelkkää proteiinia ja kasviksia kitukuurilla. Elimistö menee sekaisin kun ei saa kaikkea tarvittavaa, sitten innostus loppuu ja palataan vanhoihin tapoihin ja painoa tulee kaksinkertaisesti! Ja tiedoksesi, itse olen hoikka urheilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että urpot jättää hiilarit ja rasvat pois ja puputtaa pelkkää proteiinia ja kasviksia kitukuurilla. Elimistö menee sekaisin kun ei saa kaikkea tarvittavaa, sitten innostus loppuu ja palataan vanhoihin tapoihin ja painoa tulee kaksinkertaisesti! Ja tiedoksesi, itse olen hoikka urheilija.
Hiilarit pois, mutta rasvaa lisää REILUSTI. Ei mitään kitukuureja... Ja vanhaan ei palata. Ite laihdutin kymmeniä kiloja noin, eikä ole tullut takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vähän sama ongelma paitsi että syön ihan normaalia ruokaa ja sitten illalla olen nälässä kun kalorit paukkuivat yli. 1500 kaloria päivässä, mutta lounaasta ja päivällisestä tulee helposti molemmista 500-600, joten siihen ei oikein aamupalan lisäksi mahdu välipaloja. Ateriavälit venyvät pitkiksi ja tulee nälkä. Aterioilta olen jättänyt pois mm salaatinkastikkeet ja mehun ruokajuomana olen vaihtanut veteen ja pastaa tai riisiä otan pienemmän annoksen kuin aiemmin ja kasvisten osuutta olen lisännyt. En tiedä, mitä muuta voin tehdä.
Syöt sellaista ruokaa, joka ei pidä nälkää. Voit muuttaa ruokasi sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ihme että on hallitsematon nälkä! Lisää aamiaiseen esimerkiksi kananmunia, sosekeittoon linssejä tai papuja ja korvaa pitsa kalalla ja kunnon annoksella erilaisia kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Tänään syön:
Aamupala, maustamaton jogurtti siemillä ja kananmuna
Lounas, kuhaa majoneesilla
Päivällinen, kanaa kasviksilla (voissa paistettua)
Iltapalaksi, oliiviöljyssä ja voissa paistettua tofua.
Siis mitä ihmettä? Pelkkää kuhaa majoneesilla ja rasvassa paistettua tofua? Ei mitään lisukkeita?
Miltä sun yhden päivän syömiset näyttää?