Miksi videopeliyhteisössä esiintyy niin paljon naisvihaa?
Kokeilin pelata poikaystävän koneella ja erehdyin avaamaan suun pelissä olevaan chättiin. Sen jälkee sitte satoi asiattomuuksia menkoista siihen mitä haluaisivat tehdä mun kaa.
Kommentit (195)
Teit virheen kun korostit omaa sukupuoltasi. Asialla ei pitäisi olla mitään merkitystä kenenkään kannalta, joten jätä se kertomatta.
Luuletko että siellä on vain naisvihaa? Siellä on vihaa, jätä se oma sukupuolesi pois siitä. Ihan sama oletko mies vai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Teit virheen kun korostit omaa sukupuoltasi. Asialla ei pitäisi olla mitään merkitystä kenenkään kannalta, joten jätä se kertomatta.
Jaa että miehet voivat puhua vapaasti mutta naisen pitää pysyä hiljaa, koska muuten ''korostaa omaa sukupuoltaan''?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että siellä on vain naisvihaa? Siellä on vihaa, jätä se oma sukupuolesi pois siitä. Ihan sama oletko mies vai nainen.
Jep, nainen saattaa erehtyä kuvittelemaan että sillä mitä se vihaaja sanoo on jotain väliä. Tosiasiassa hän on vaan vihainen ja nainen harvemmin laittaa luuta takaisin kurkkuun, joten on hyvä kohde purkaa vihaa ja sairauttaan
Vierailija kirjoitti:
En korostanu millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, nainen saattaa erehtyä kuvittelemaan että sillä mitä se vihaaja sanoo on jotain väliä. Tosiasiassa hän on vaan vihainen ja nainen harvemmin laittaa luuta takaisin kurkkuun, joten on hyvä kohde purkaa vihaa ja sairauttaan
Niin, se on biologinen reaktio. Äärimmäisessä tilanteessa on parempi olla hengissä kuin oikeassa. Ja sitten ilkeätja väheksyvät miehet ihmettelevät, miksi heistä ei tykätä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisiin kohdistuu paljo. enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että miehet voivat puhua vapaasti mutta naisen pitää pysyä hiljaa, koska muuten ''korostaa omaa sukupuoltaan''?
Ei vaan että korostaa olevansa nainen. Itse naisena en ole kokenut erityisemmin naisvihaa. Ihan normaalisti olen jutellut ihmisten kanssa enkä ole tehnyt numeroa sukupuolestani. Ilkeitä ihmisiä on löytynyt mutta ovat olleet ilkeitä ihan kaikkia kohtaan. Sen sijaan olen valitettavasti kohdannut useampia naisia jotka haluavat etuoikeuksia ja huomiota sukupuolensa perusteella. Kun taas me muut naiset haluamme vain pelata ja olla yksi muista. Koomisia tilanteita on syntynyt kun olen pelannut toista naista vastaan ja hän on hävinnyt ja sen jälkeen pommittanut viesteillä kuinka minun olisi pitänyt antaa hänen voittaa koska on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kun avata suunsa ja heti kun äänestä hoksaavat että on naispeelaaja juokossa mukana, alkaa ihan asiattomuudet lennellä. Ongelma ei ole naisissa, vaan miehissä ja heidän käytöksessään.
Koska pelimaailma on täynnä teinipoikia joiden itsetunto ei kestä että nainen olisi yhtä hyvä tai parempi pelaamaan
Vierailija kirjoitti:
Koska pelimaailma on täynnä teinipoikia joiden itsetunto ei kestä että nainen olisi yhtä hyvä tai parempi pelaamaan
Ja tuo ei rajoitu edes teineihin vaan ihan aikuisiinkin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan että korostaa olevansa nainen. Itse naisena en ole kokenut erityisemmin naisvihaa. Ihan normaalisti olen jutellut ihmisten kanssa enkä ole tehnyt numeroa sukupuolestani. Ilkeitä ihmisiä on löytynyt mutta ovat olleet ilkeitä ihan kaikkia kohtaan. Sen sijaan olen valitettavasti kohdannut useampia naisia jotka haluavat etuoikeuksia ja huomiota sukupuolensa perusteella. Kun taas me muut naiset haluamme vain pelata ja olla yksi muista. Koomisia tilanteita on syntynyt kun olen pelannut toista naista vastaan ja hän on hävinnyt ja sen jälkeen pommittanut viestei
No sinä olet sitten pelannut astetta sivistyneempien yksilöiden kanssa. Minä sain kuulla olevani h uora jo ennen kuin edes avasin suutani, sillä joku oli äkännyt, että olen tyttö. En suosittelisi videopeliyhteisöjä kenellekään nuorelle tytölle, ellei ole jostain syystä tottunut kasvamaan naisvihan keskellä. Ja silloinkin saattaa olla fiksumpaa opetella pois tottumuksesta naisvihaan, kuin jatkaa sopeutumaansa sitä kohtaan
Ja mitä siihen tulee, että näissä ja kaikissa muissakin naisvihamielisissä yhteisöissä on aina joitakin naisia, jotka joko välttyvät tuolta kohtelulta tai ovat tottuneet siihen: kannattaa avartaa maailmankuvaa ja viettää vaikka pari vuotta sellaisissa yhteisöissä, missä tuollaiselle ei altistu. Pilaatte omankin maineenne seisoessanne naisvhiaajien rivissä, vaikka he eivät suoranaisesti teihin sitä vihaanne kohdistaisikaan.
Pelaaminen on katkerien inceleiden hommaa, ei normaali mies jaksa pelata.
Nyt satutit ulinaincelin herkkää lumihiutalesielua. Naisviha on hyvin yleistä verkossa ja videopeliyhteisöissä koska se on osa länsimaista kulttuuria.
Alkuperäinen kommenttini joutui moderointiin, ehkä se julkaistaan.
Olen pelannut melkein 30 vuotta ja suurin osa miehistä on ihan tavallisia kivoja tyyppejä. Selkeä vähemmistö on niitä hulluja joilla on joku naisvihaongelma.
Ikäni olen pelannut eikä siellä mitään ihmeenpää naisvihaa ole ollut. Olen pelannut myös sellaisissa ryhmissä missä monen vaimo tai tyttöystävä tai muuten vain sinkkunainen on ollut mukana eikä kukaan miehistä/pojista ole heitä ottanut silmätikuksi.
Tietysti jos menee paikkaan missä on lauma teinipoikia, ei pidä pöyristyä jos löytää keskenkasvuisten teinipoikien käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Pelaaminen on katkerien inceleiden hommaa, ei normaali mies jaksa pelata.
Eli miesystäväni on katkera incel? Hmmm, enpäs tiennytkään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt satutit ulinaincelin herkkää lumihiutalesielua. Naisviha on hyvin yleistä verkossa ja videopeliyhteisöissä koska se on osa länsimaista kulttuuria.
Siellä on hyvin luettu ja omaksuttu äärifeministien pamfletit.
Hölö hölö, inceli-urpo. Mene leikkimään kissasi kanssa, se kaipaa edelleen sun huomiota.