Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Veisitkö lapsen lääkäriin jos valittaisi ...
22.07.2008 |
siis paineli ja tunnusteli ettei ole arkoja kohtia..??
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
oli itsellä vastaavia oireuta lapsena ja niitä tutkittiin ja määrättiin kaiken maailman lääkkeutä ko. vaivaan . Kunnes isäni kypsyi totaalisesti eräänä yönä sairaalan päivysrtyksessä ( taas kerran ) ollessamme ja vaati lastenlääkäriä paikalle koeskellä yötä !
Hän tuli ja otti mut sisään lastenosastolle ja sitten alkoivat tutkimukset . Oireideni syy selvisi nopeasti ( kuukausien epätietoisuuden jälkeen ) POSKIONTELOTULEHDUS . Vatsakipujen syynä oli aina levossa vatsalaukkuun valuva räkä joka poltti vatsaonteloita .
Teillä ei tästä ehkä ole kyse kun on tulehdusarvot normaalit ( itse en muista mitattiinko niitä silloin aikoinaan ja jos mitattiin mitä ne oli ) . Halusin kuitenkin kertoa oman versioni selittämättömille vatsakivuille !