Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin aloittaa hyväntekeväisyysketjun.

Vierailija
22.07.2008 |

Katsotaan, saanko kavereita.

Aloitetaan uusi ja parempi elämä yhdessä NYT!

Eli tee (vaikka kuinka pienikin) lahjoitus jollekin järjestölle, tai tee jokin hyvä teko ja kirjaa tekosi tähän ketjuun.

Itse siirryn sanoista tekoihin heti. Liityin juuri eläinsuojeluyhdistyksen jäseneksi.

Kuka jatkaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ny sais nuo omat visat eka maksettua pois.

Vierailija
2/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies vie ne orpokotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aion viedä sinne vanhoja liinavaatteita eläinten makuualustoiksi tällä viikolla.

Vierailija
4/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi hyvä teko ei vaadi rahaa.

Vierailija
5/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. lähtemällä mukaan vapaaehtoistyöhön. On olemassa sellastakin vapaaehtoistyötä, joka ei sido mahdottomasti (tällainen luulo monilla on)

Minä olen mukana Aseman Lapset Ry:n Walkers-toiminnassa (vapaaehtoista nuorisotyötä, esim. katupartiointia).

Vierailija
6/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurstin järjestöön auttamaan suomalaisia köyhiä älkääkä syytäkö rahaa niille vinkuintiaaneille

Vierailija
7/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhät, menkää Heikki Hurstin järjestöön auttamaan suomalaisia köyhiä älkääkä syytäkö rahaa niille vinkuintiaaneille

Vierailija
8/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin aidosti motivoida ihmisiä tekemään jonkin hyvän teon tämän ketjun innoittamana. ap

Vierailija
9/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää auttamisvinkkejä:

Käyn säännöllisesti luovuttamassa verta. Ei maksa mitään ja iso apu muille!

Vierailija
10/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikket olisi itse sitä heittänytkään. Pieni mutta helppo homma.

Vierailija
11/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein viime jouluna aikuisten vaatteita kodittomille jaettavaksi, sekä myös vähävaraisille. Annan myös pieneksi jääneitä lasten vaatteita ym. niitä kipeimmin tarvitseville, yleensä pienituloisille, joka itsekkin olen. Annoin yh-ystävälleni lapsen pyörän ja vaatteita toissapäivänä. Ilo oli molemminpuolinen ja vielä se suurin ilo oli lapselle suotu ilo.

Vierailija
12/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaupungin köyhien joulujuhlassa. En ole juopotteleva mies vaan työtön yksinhuoltajaäiti, joka sai lapselleen uusia vaatteita ja leluja köyhien joulujuhlasta. En juo enkä polta, mutta opintolainarästien takia elän köyhyydessä

Vierailija
13/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ovat tekopyhiä oman kruunun kiillottajia

Vierailija
14/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräisiä lasten vaatteita. Täällä ei vain mitään mihin niitä vois viedä.

Vierailija
16/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten olisi sitä mieltä, että venäläiset ja kaikki muutkin hoitakoot omansa.. Niin riipaisee, pieni lapsi on viaton eikä päätä itse, minne syntyy. Jos haluaa, tähän osoitteeseen voi auttaa.

Vierailija
17/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea oli tehdä jokin UUSI teko yhteisen hyvän eteen ja raportoida se ketjuun.

Vierailija
18/18 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyn summan hyväntekeväisyyteen. Kyseessä on saman luotettavaksi todetun organisaation 2 eri kohderyhmärahastoa.

Vanhat vaatteet, kengät, täkit yms. viemme kirkolle, josta ne siirtyvät eteenpäin.

Asumme ulkomailla ja täällä on paljon avuntarvitsijoita, kuten invalideja kerjäämässä kaduilla. Annamme rahaa tai syötävää (tyyliin pasteija tai leipäpussi lähileipomosta).

Haluaisimme perustaa hyväntekeväisyysorganisaation ja muiden auttaminen on yksi syy, miksi mieheni on hakeutunut kansainväliselle uralle ja kouluttautunut pitkälle.

Yhteinen unelmamme olisi jäädä eläkkeelle viisikymppisinä ja sen jälkeen omistautua hyväntekeväisyystyölle yhdessä perheemme kanssa. Eli toisin sanoen tällä hetkellä työskennellä kansainvälisissä johtotehtävissä, kartuttaa omaisuutta ja olla siten kykeneviä jättämään työelämä ennen eläkeikää.

Haluamme tehdä hyvää tässä maailmassa. Kun on itse saanut niin paljon, omatunto velvoittaa auttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän