Kokemattomuuden kierrettä ei voi rikkoa ja olen ansainnut kohtaloni
Tämä oli se viikko, kun uskaltauduin ulos kolostani. Aurinko paistoi, ihmiset olivat iloisia ja minunkin oli pakko lähteä liikkeelle. Ei mulla tietenkään mitään odotuksia ollut, mutta salaa toivoin parasta, odotin ihmettä. Muutama olut ja ihmisten sekaan. Ei tämä voi olla niin vaikeaa.
Kiertelyä, kaartelua. Sitten löysin paikan. Hetki siinä ja seuraani liittyi jopa naisihmisä. Keskustelua, juttelua. Kerroin muutaman vitsin. Minulla oli hauskaa, toivottavasti hänelläkin. Sitten ilta eteni ja omassa kokemattomassa päässänikin tajusin, että nyt odotetaan jotain muuta. Yritin vaihtaa vaihdetta, muuttua kiinnostavaksi mieheksi. Flirtata ja johdattaa keskustelua.
Ja roskat.
Olen itseni pahin vihollinen. En osaa sitä. Nainen oli pettynyt ja katsoi mua kuin pientä lasta, joka ei tiedä miten pyörällä ajetaan. Mä olin pettynyt, koska olen epämies, joka on häpeäksi koko miessukupuolelle. Hän lähti, minä lähdin. Elämäni tarina.
Miksi olen tällainen? Miksi pelkään naisia? Onko tässä elämässä mitään järkeä?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että ainoa vika on siinä, ettet osaa näyttää olevasi kiinnostunut. Vähän lisää avoimuutta. Älä pelkää mokaavasi, ja jopa yritä mokata. Virheet on inhimillisiä ja inhimillisyys vetää puoleensa.
Varmasti tässä on osatotuus. Osa totuutta on myös se., että kun en osaa niin kukaan ei ole minustakaan kiinnostunut. Olen niin monta kertaa nähnyt pettymyksen ja epäuskon vastapuolen kasvoilta, kun en osaa toimia siten kuin mieheltä odotetaan, että ne katseet ovat pysyvästi porautuneet aivokuoreeni.
Mokata osaan. Mokannut olen. Se mitä en enää halua on nöyryytys.
ap
Nyt alkoi kiinnostaa että miten nämä tilantett ovat oikeasti konkreettisesti, step by step menneet? Laukaisetko siis jotain typerää, jolloin nainen pettyy, ja jos, niin mikä tämä typerä juttu on? Entä mistä tulee epäuskoinen katse? Ihan ne lauseet jonka jälkeen tuo on tullut, että mitä olet sanonut? Eli millä tavalla olet mokannut? Ihan sana sanalta kertoen.
Voi nimittäin olla ett äsaattaisit saada hyviä neuvoja. Tuo että mokailen ja naiset pettyy, ei kerro vielä yhtään mitään.
Ymmärrätte väärin. En muuta käytöstäni ja se on ongelma.
Otetaan vaikka tilanne, jossa on useampi ihminen - miehiä ja naisia. Puhumme keskenämme, puhumme kaikille. Vitsailen, osallistun keskusteluun, nauran. Sitten jossain vaiheessa ryhmä eriytyy. Ihmiset löytävät seuraa, löytävät vanhoja tuttuja, juuttuvat vessajonoon. Olen kahden naisen kanssa. Juttelemme edelleen, mutta minä en tajua, että tilanne onkin muuttunut. Nyt pitäisi keskittyä häneen, muuttaa keskustelu henkilökohtaisemmaksi, tehdä tuttavuutta, katsoa tiukemmin silmiin, ehkä koskettaa.
Tuohon se jää osaltani. Ymmärrän kyllä, että niin pitäisi toimia, mutta kaiken tässä ketjussa mainitun takia en osaa, kykene tai pysty. Sitten hetken keskutelemme ja lopulta päädymme eriytymään.
ap
Olitteko jo esittäytyneet, eli nimet kerrottu? Esittäytyminen kätellen on helppo tapa tehdä tilanteesta henkilökohtaisemman. Ja sittenhän voikin alkaa kysellä ja puhua jo paljon enemmän ja niin henkilökohtaisempia asioita. Eikös juuri tuo osoita kiinnostusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, jos olisit ap kuules...rehellinen. Kerrot, jos nainen kiinnostaa sua. Mieti vaikka etukäteen, mitä sanot, esim.:"Sä oot tosi mielenkiintoinen ja tosi kaunis". Sitten suollat ulos sen, kuinka paljon sua jännittää, ja kuinka kokematon ja tumpelo olet naisten kanssa. Jos nainen ei ole täysi k-pää, ainakin hän kuuntelee sua. Ja siitä se tunnelma vapautuu, kun sanot asiat ääneen niin kuin ne on.
Olen hieman hitaasti lämpiävää sorttia. Monesti ihminen kiinnostaa, eikä niinkään se ulkonäkö. Siksi tuollainen kuulostaa mulle sopimattomalta toiminnalta vaikka varmaan ihan hyvä idea olisikin. Kokisin sen valehteluksi, jos kyseessä on ihminen, jonka olen juuri tavannut.
Ja tuo kirjoituksesi jälkimmäinen osio kuulostaa melkoiselta sosiaaliselta itsemurhalta. Tietenkin sen voi sanoa humoristisesti, mutta en usko, että se toimii, kun kyseessä onkin kohdallani totinen tosi.
ap
Kokemuksen rintaäänellä, voi toimia, mutta jokainen ihminen on yksilö, että ei ehkä ihan kaikkien kanssa. Mut jollei tuollaisella rehellisyydellä saa myötätuntoista reaktiota, niin liekö nainen sitten edes hyvä parisuhdekumppani, etkä siten menetä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että ainoa vika on siinä, ettet osaa näyttää olevasi kiinnostunut. Vähän lisää avoimuutta. Älä pelkää mokaavasi, ja jopa yritä mokata. Virheet on inhimillisiä ja inhimillisyys vetää puoleensa.
Varmasti tässä on osatotuus. Osa totuutta on myös se., että kun en osaa niin kukaan ei ole minustakaan kiinnostunut. Olen niin monta kertaa nähnyt pettymyksen ja epäuskon vastapuolen kasvoilta, kun en osaa toimia siten kuin mieheltä odotetaan, että ne katseet ovat pysyvästi porautuneet aivokuoreeni.
Mokata osaan. Mokannut olen. Se mitä en enää halua on nöyryytys.
ap
Nyt alkoi kiinnostaa että miten nämä tilantett ovat oikeasti konkreettisesti, step by step menneet? Laukaisetko siis jotain typerää, jolloin nainen pettyy, ja jos, niin mikä tämä typerä juttu on? Entä mistä tulee epäuskoinen katse? Ihan ne lauseet jonka jälkeen tuo on tullut, että mitä olet sanonut? Eli millä tavalla olet mokannut? Ihan sana sanalta kertoen.
Voi nimittäin olla ett äsaattaisit saada hyviä neuvoja. Tuo että mokailen ja naiset pettyy, ei kerro vielä yhtään mitään.
Ymmärrätte väärin. En muuta käytöstäni ja se on ongelma.
Otetaan vaikka tilanne, jossa on useampi ihminen - miehiä ja naisia. Puhumme keskenämme, puhumme kaikille. Vitsailen, osallistun keskusteluun, nauran. Sitten jossain vaiheessa ryhmä eriytyy. Ihmiset löytävät seuraa, löytävät vanhoja tuttuja, juuttuvat vessajonoon. Olen kahden naisen kanssa. Juttelemme edelleen, mutta minä en tajua, että tilanne onkin muuttunut. Nyt pitäisi keskittyä häneen, muuttaa keskustelu henkilökohtaisemmaksi, tehdä tuttavuutta, katsoa tiukemmin silmiin, ehkä koskettaa.
Tuohon se jää osaltani. Ymmärrän kyllä, että niin pitäisi toimia, mutta kaiken tässä ketjussa mainitun takia en osaa, kykene tai pysty. Sitten hetken keskutelemme ja lopulta päädymme eriytymään.
ap
Olitteko jo esittäytyneet, eli nimet kerrottu? Esittäytyminen kätellen on helppo tapa tehdä tilanteesta henkilökohtaisemman. Ja sittenhän voikin alkaa kysellä ja puhua jo paljon enemmän ja niin henkilökohtaisempia asioita. Eikös juuri tuo osoita kiinnostusta?
Juu, olimme. Pidin tuota kuitenkin enemmän kohteliaisuuden kuin kiinnostuksen osoituksena. Puhuimme elämästä, kokemuksista, kaikesta. Ei se ole mulle hankalaa. Mutta tuollaista jutellaan kaverienkin kanssa. Kiinnostuksen osoittamiseen tarvitaan muutakin ja enemmän.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että sinulla on päässäsi tietty kaava miltä pariutuminen ja iskeminen näyttää. On vaikea täyttää rooli joka ei tule luontevasti ja joka on (todennäköisesti) myös kirjoitettu väärin.
Minä ja mieheni ovat molemmat totaalisia sosiaalisia urveloita ja tämä natsasi kun olimme molemmat omat itsemme. Puhuimme ekoilla treffeillä muistaakseni tappelulajeista, neuroplastisuudesta ja mustan huumorin teemoista joita en täällä voi sensuroimatta mainita. En odottanut tietynnäköistä kosiotanssia eikä hänkään odottanut törröhuulista blondia.
Asiat menevät omalla painollaan jos oikeasti natsaa. Jos aloitat suhteen teeskentelyllä, missä kohti voit vaihtaa omaan persoonallisuuteesi? Seuraavana aamuna? Viikon jälkeen? Ei ihme ettei naista kiinnostanut kun teit käytöksen muutoksellasi selväksi että halusit vain sen pöksyihin.
Omalla painollaan asiat menee todellakin naisilla. Myös aina vika on miehessä ja naisessa ei koskaan. Ei ihme ettei onnistunut, koska mies teki jotain typerää eikä nainen voi yksinkertaisesti olla kuspää. Tältä pohjalta naisilta neuvoja täällä sitten näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, jos olisit ap kuules...rehellinen. Kerrot, jos nainen kiinnostaa sua. Mieti vaikka etukäteen, mitä sanot, esim.:"Sä oot tosi mielenkiintoinen ja tosi kaunis". Sitten suollat ulos sen, kuinka paljon sua jännittää, ja kuinka kokematon ja tumpelo olet naisten kanssa. Jos nainen ei ole täysi k-pää, ainakin hän kuuntelee sua. Ja siitä se tunnelma vapautuu, kun sanot asiat ääneen niin kuin ne on.
Olen hieman hitaasti lämpiävää sorttia. Monesti ihminen kiinnostaa, eikä niinkään se ulkonäkö. Siksi tuollainen kuulostaa mulle sopimattomalta toiminnalta vaikka varmaan ihan hyvä idea olisikin. Kokisin sen valehteluksi, jos kyseessä on ihminen, jonka olen juuri tavannut.
Ja tuo kirjoituksesi jälkimmäinen osio kuulostaa melkoiselta sosiaaliselta itsemurhalta. Tietenkin sen voi sanoa humoristisesti, mutta en usko, että se toimii, kun kyseessä onkin kohdallani totinen tosi.
ap
Tässä alkuperäisen viestin kirjoittaja.
Itse taas luulen, että asioiden kertominen rehellisesti on lähes ainoa tapa, jolla sun kannattaa toimia. Sulla näyttää tämän ketjun perusteella aina olevan joku selitys. Ole nyt hyvä mies avoin uusille lähestymistavoille.Tiedän, että on sulle vaikeaa, mutta jos aina menet sinne kuoreesi ja heikon itsetunnon taakse suojaan, et ainakaan onnistu. Katkeroidut vain lisää. Turpiin voi toki tulla, mut se on elämää, ja selviät siitä. Itsekin oon selvinny monta kertaa, ja vähät välitän. Tää on mun elämå, ja mä oon mikä oon, jos ei muuta, niin käymällä vaihtelusta. Löytäkääpä mulle ihminen, joka ei joskus olis ottanut turpiin rakkaudessa! Sosiaalisesti taitavat ja viehättävåtkin ihmiset ottavat turpiin rakkaudessa. Ja täysin tumpelot, kömpelöt ja vaatimattoman näköiset ihmiset seurustelee ja perustaa perheitä kaikkialla maailmassa. Mikset siis sinä? Nyt siis päätät, ettet ole pekkaa pahempi! Seksieuraa suupaltit toki löytävät helpommin, mutta rakkaudessa hekin voivat olla epäonnisia. Jos et livenä pysty oikein mihinkään kontaktiin, niin sitten etsimään ujoja nörttityttöjä nettiin. Digiaikana maarajatkaan ei ole esteitä. Mitä miehen kokemattomuuteen tulee, niin parhaat miehet on sängyssä niitä, jotka ottaa toisen huomioon. Mulle sanoi kerran muuan seksihullu nainen, että samanlaisia ne ujot miehet on sängyssä kuin kaikki muutkin, kun niitä vähän rohkaisee.
Naiset ovat kaavamaisia.
On olemassa soidinmenokaava joka miehen tulee osata. Sitä voi tietysti hienosäätää kutakin yksilöä varten, mutta tiettyjen asioiden kuuluu sisältyä siihen. Helppoa sen osaaminen ei ole, siksi miehet tyypillisesti epäonnistuvat pokaamisessa lukuisia kertoja ennen kuin tärppää.
Naisella on helpompaa koska riittää kun näyttää naiselta. Se takaa seksuaalisen kiinnostavuuden, loppu on kemioista kiinni. Miehen tulee osata viettelyrutiinit, ei riitä että on mies.
Kiinnostuksen osoittaminen ja aloitteellisuus jää 99% tapauksista miehen harteille. Nainen ei sitä roolia halua. Kuten mestari 121212 aina sanoo...mies on metsästäjä, nainen saalis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tässä alkuperäisen viestin kirjoittaja.
Itse taas luulen, että asioiden kertominen rehellisesti on lähes ainoa tapa, jolla sun kannattaa toimia. Sulla näyttää tämän ketjun perusteella aina olevan joku selitys. Ole nyt hyvä mies avoin uusille lähestymistavoille.Tiedän, että on sulle vaikeaa, mutta jos aina menet sinne kuoreesi ja heikon itsetunnon taakse suojaan, et ainakaan onnistu. Katkeroidut vain lisää. Turpiin voi toki tulla, mut se on elämää, ja selviät siitä. Itsekin oon selvinny monta kertaa, ja vähät välitän. Tää on mun elämå, ja mä oon mikä oon, jos ei muuta, niin käymällä vaihtelusta. Löytäkääpä mulle ihminen, joka ei joskus olis ottanut turpiin rakkaudessa! Sosiaalisesti taitavat ja viehättävåtkin ihmiset ottavat turpiin rakkaudessa. Ja täysin tumpelot, kömpelöt ja vaatimattoman näköiset ihmiset seurustelee ja perustaa perheitä kaikkialla maailmassa. Mikset siis sinä? Nyt siis päätät, ettet ole pekkaa pahempi! Seksieuraa suupaltit toki löytävät helpommin, mutta rakkaudessa hekin voivat olla epäonnisia. Jos et livenä pysty oikein mihinkään kontaktiin, niin sitten etsimään ujoja nörttityttöjä nettiin. Digiaikana maarajatkaan ei ole esteitä. Mitä miehen kokemattomuuteen tulee, niin parhaat miehet on sängyssä niitä, jotka ottaa toisen huomioon. Mulle sanoi kerran muuan seksihullu nainen, että samanlaisia ne ujot miehet on sängyssä kuin kaikki muutkin, kun niitä vähän rohkaisee.
'
Ymmärrän, että tämmöinen ketju usein ajautuu vuoropuheluun, jossa normaalia elämää eläneet kertovat miten pitäisi toimia ja sitten se normaalia kokematon lyttää ne neuvot ja kokemukset. Tämä ei ollut tarkoitukseni. Halusin vain kertoa miten elämä on mulla mennyt ja miten mun kokemukseni ovat muokanneet suhtautumistani ja tapojani lähestyä.
Tietenkin pitäisi muuttaa omaa tyyliä, koska tämä nykyinen ei selvästikään toimi. Parasta olisi, jos voisin unohtaa menneisyyden, olla miettimättä ihmisten reaktioita ja elää vain hetkessä. Helppoa tuo ei ole, mutta tämmöisen toivottoman tapauksen kohdalla varmaan ainut tyyli joka voi toimia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jep ja sitren kun löydät naisen joka haluaa kanssasi sitoutua, alat nähdä vain uhkia siitä mitä menetät kun sitoudut.
Mitä tarkoittaa että et ole seksuaalisesti haluttava? Paino 150kg? Kö?
Mua ei haittaa kokemattomuus, eikä se jos ei osaa olla hauska. Mua haittaa pinnallisuus, itsekkyys tunnekylmyys. Et milloin treffataan ? 🤔😅
Mitä menetän, kun sitoudun? En keksi mitään tärkeää?
En ole seksuaalisesti haluttava, koska olen kokematon yli 30-vuotias mies. Ei ole mahdollista, jos omaisin edes hiukan seksuaalista vetovoimaa tai vetävyyttä. Pakostakin se olisi jossain vaiheessa tapahtunut. Vaikka vahingossa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pelkkää harhaa, että 99 %:lle miehistä tulisi nämä asiat luonnostaan. Varmaan 20 % on luonnostaan supliikkeja ja heistäkään puolet eivät osaa flirttailla. Loppujen on mahdollista kehittyä paljon ihan vaan sillä että yrittää, erehtyy ja oppii.
Samaa mieltä olen kuitenkin siitä, että naistenkin pitäisi opetella tulemaan vähän vastaan, eikä olla niin tuomitsevia.No, mä oon ollut kymmenien kavereiden ja puolituttujen mukana noissa tilanteissa ja heille se ainakin tulee. Ovat opetelleet asiat jo nuorena ja nyt naisten kanssa toimiminen on heille hyvin luonnollista. Ehkä feikkaavat osan, mutta silti eivät koskaan näytä itseluottamuksen puutetta julkisesti ja osaavat jatkuvasti viedä juttua oikeaan suuntaan.
ap
Mä voin tulla harrastamaan sun kanssa seksiä, ap, jos se jotenkin helpottaa oloasi ja saa sinut tuntemaan itsesi itsevarmemmaksi.
N40
Miksi vapaaehtoiseksi tarjoutuvat naiset ovat aina ikäloppuja?
Mitä väliä sillä iällä ylensäkään on? En valitse kavereitanikaan iän perusteella. Jos löytäisin jonkun mukavan kumppanin, jonka kanssa tulisimme toimeen ja viehättäisimme toisiamme niin olisi melko absurdi ajatus, että hylkäisin hänet, koska hän paljastuisikin pari vuotta väärän ikäiseksi.
ap
En ymmärrä. Otat muutaman kaljan alle ja menet suosittuun baariin ja alat puhua naisille. Heität läppää ja välillä vähän kosketat. Laitat ne nauramaan ja sitten poimit jonkun jonka kanssa menet kotiin. Helppoa.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet ap homo?
Jos ei ole 30 vuoteen saanut naista niin kääntyisin kyllä homoksi. Ei voi mennä huonomminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet ap homo?
En tiedä, mutta en usko. Viime viikollakin näin unen, jossa hain erään vanhan ihastukseni hänen työpaikaltaan. Otin häntä kädestä kiinni, astuimme ovesta ulos ja pian olimmekin kukkaiskedolla tanssimassa. Tämä ihastus on siis nainen.
Näkisikö homo tällaisia unia?
ap
Mitä haet tällä ketjulla? Meinaatko, että löydät jonkun täältä? Haetko sääliä? Vai haluatko vain ilmaista katkeruutesi maailmalle ja naisille? Ehkä auttaisi vauvapalstan sijaan, jos menisit ulos ja puhuisit oikeille naisille niin ehkä saisit yhden.
Ootko Tinderiä kokeillut? Siellä ei tarvi olla edes naisen kanssa samassa tilassa ja ei tarvi kokemattomuudesta kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kaavamaisia.
On olemassa soidinmenokaava joka miehen tulee osata. Sitä voi tietysti hienosäätää kutakin yksilöä varten, mutta tiettyjen asioiden kuuluu sisältyä siihen. Helppoa sen osaaminen ei ole, siksi miehet tyypillisesti epäonnistuvat pokaamisessa lukuisia kertoja ennen kuin tärppää.
Naisella on helpompaa koska riittää kun näyttää naiselta. Se takaa seksuaalisen kiinnostavuuden, loppu on kemioista kiinni. Miehen tulee osata viettelyrutiinit, ei riitä että on mies.
Kiinnostuksen osoittaminen ja aloitteellisuus jää 99% tapauksista miehen harteille. Nainen ei sitä roolia halua. Kuten mestari 121212 aina sanoo...mies on metsästäjä, nainen saalis.
Just vähä aikaa sitten naureskelin itsekseni kun katsoin jotain riikinkukkojen soidinmenoa, etteihän me poiketa muista eliöistä mitenkään vaikka niin kovin paljon kehittyneempiä kuvitellaan olevamme. Naaras odottelee että uros tulee tekemään sen soidinrutiininsa ja mikäli täyttää vaatimukset niin uros pääsee jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että sinulla on päässäsi tietty kaava miltä pariutuminen ja iskeminen näyttää. On vaikea täyttää rooli joka ei tule luontevasti ja joka on (todennäköisesti) myös kirjoitettu väärin.
Minä ja mieheni ovat molemmat totaalisia sosiaalisia urveloita ja tämä natsasi kun olimme molemmat omat itsemme. Puhuimme ekoilla treffeillä muistaakseni tappelulajeista, neuroplastisuudesta ja mustan huumorin teemoista joita en täällä voi sensuroimatta mainita. En odottanut tietynnäköistä kosiotanssia eikä hänkään odottanut törröhuulista blondia.
Asiat menevät omalla painollaan jos oikeasti natsaa. Jos aloitat suhteen teeskentelyllä, missä kohti voit vaihtaa omaan persoonallisuuteesi? Seuraavana aamuna? Viikon jälkeen? Ei ihme ettei naista kiinnostanut kun teit käytöksen muutoksellasi selväksi että halusit vain sen pöksyihin.
Mun kaava on muodostunut siitä, kun olen nähnyt miten muut miehet toimivat. Olen myös nähnyt mikä toimii ja olen nähnyt miten itse toimin. Ja se ei toimi.
Arvostaisin myös, että et tekisi oletuksia minusta. En muuttanut käytöstäni, koska halusin hänen pöksyihinsä. Mä oon jumankauta aikuinen kokematon mies. Tuollainen käytös on musta todella kaukana. Yritin viedä keskustelua hieman eri suuntaan ja muuttaa käytöstäni, koska niin tuossa ympäristössä toimitaan. Mutta en osannut.
ap
Jos minä alkaisin toimia kuten naiset toimivat, olisin puhunut, nauranut ja flirttaillut ihan hirveästi. Olisin blondannut hiukset ja käyttänyt kirkkaan värisiä vaatteita. Olisin esittänyt miehille rohkeita henkilökohtaisia kysymyksiä huumorin varjolla. Tämä on näkemäni mukaan toiminut muilla naisilla.
Jos kuuntelisin palstamiehiä (mitä en tee koska en ole idi ootti) olisin istunut baarissa yksin ja valinnut parhaan päältä kaikista kymmenistä minua iskemään tulevista miehistä. Istuin kyllä joskus yksin kun en uskaltanut ottaa kontaktia keneenkään. Ihan rauhassa sain olla.
En siis ottanut mallia muista vaan käyttäydyin kuten luonteeseeni kuuluu. (Kyllä, naisilla on todellakin erilaisia luonteita ja kaikki toimivat deittailussakin oman luonteensa mukaan.) Katsoin siis kiinnostavaa miestä silmiin ja kysyin: Haluatko vaikka lähteä kahville joku päivä? Joskus hän lähti, joskus tuli pakit. Se on elämää. Ja joskus kiinnostava mies kysyi minulta mennäänkö joskus kahville. Ihan noin vain suoraan, ilman "tuon ympäristön toimintamalleja".
Tapasin mieheni, kun hän oli päälle 30. Takana ei yhtään naisauhdetta ja vain pari seksikertaa. Oli epävarma (ymmärrettävästi), mutta puhui minulle kuin ihan normaalille ihmiselle, mikä teki ison eron. Ei kukaan nainen halua, että hänelle puhutaan naisena vaan ihan kuten kenelle tahansa penalle tai Jussille. Ei kukaan halua kokea olevansa jotenkin Alien.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet ap homo?
No missäs se poikaystävä sitten on?
Mun kaava on muodostunut siitä, kun olen nähnyt miten muut miehet toimivat. Olen myös nähnyt mikä toimii ja olen nähnyt miten itse toimin. Ja se ei toimi.
Arvostaisin myös, että et tekisi oletuksia minusta. En muuttanut käytöstäni, koska halusin hänen pöksyihinsä. Mä oon jumankauta aikuinen kokematon mies. Tuollainen käytös on musta todella kaukana. Yritin viedä keskustelua hieman eri suuntaan ja muuttaa käytöstäni, koska niin tuossa ympäristössä toimitaan. Mutta en osannut.
ap