Kokemattomuuden kierrettä ei voi rikkoa ja olen ansainnut kohtaloni
Tämä oli se viikko, kun uskaltauduin ulos kolostani. Aurinko paistoi, ihmiset olivat iloisia ja minunkin oli pakko lähteä liikkeelle. Ei mulla tietenkään mitään odotuksia ollut, mutta salaa toivoin parasta, odotin ihmettä. Muutama olut ja ihmisten sekaan. Ei tämä voi olla niin vaikeaa.
Kiertelyä, kaartelua. Sitten löysin paikan. Hetki siinä ja seuraani liittyi jopa naisihmisä. Keskustelua, juttelua. Kerroin muutaman vitsin. Minulla oli hauskaa, toivottavasti hänelläkin. Sitten ilta eteni ja omassa kokemattomassa päässänikin tajusin, että nyt odotetaan jotain muuta. Yritin vaihtaa vaihdetta, muuttua kiinnostavaksi mieheksi. Flirtata ja johdattaa keskustelua.
Ja roskat.
Olen itseni pahin vihollinen. En osaa sitä. Nainen oli pettynyt ja katsoi mua kuin pientä lasta, joka ei tiedä miten pyörällä ajetaan. Mä olin pettynyt, koska olen epämies, joka on häpeäksi koko miessukupuolelle. Hän lähti, minä lähdin. Elämäni tarina.
Miksi olen tällainen? Miksi pelkään naisia? Onko tässä elämässä mitään järkeä?
Kommentit (147)
10 hutia , yksi ehkä osuma, ja yksi pääsi karkuun case, ja sitten tulee se scoreeee.
Niin se elämä vaan menee. Toiset korostaa sitä maalia, toiset lisää omiaan,
toiset on hiljaa.
Mutta lopulta kaikille natsaa joku, ainakin kerran, ehkä.
Elämän tarkoitus ei ole matka eikä päämäärä, vaan molemmat yhtä aikaa.
:)
Vierailija kirjoitti:
Noin siinä aina käy aluksi, ennen kuin hommasta tulee luontevaa. Täytyy ensin mokailla, jotta oppii. Pää ylös ja kohti uusia kokemuksia. Tsemppiä.
Ei, näin mulle käy aina. Koko elämäni näin on käynyt. En osaa flirtata tai olla naisten mielestä kiinnostava. En ole seksuaalisesti haluttava. En osaa toimia kuten miehen pitää.
Näin on aina ollut ja en tiedä miksi edes enää yritän. Kolmekymppisenä nämä pitää osata. Ja vielä kun taustalla on epävarmuus ja itseluottamuksen puute omasta kokemattomuudesta johtuen niin tilanne on aivan kauhea.
ap
Vierailija kirjoitti:
10 hutia , yksi ehkä osuma, ja yksi pääsi karkuun case, ja sitten tulee se scoreeee.
toiset on hiljaa.
Satoja huteja, ei yhtään osumaa.
Kyllä se pitää itselleen myöntää, että en ole sellainen mies, josta naiset kiinnostuvat.
En ollut sitä nuorempana enkä varsinkaan nyt vanhempana, kokemattomana, hapuilevana epämiehenä.
ap
Oletko tavannut ihmistä joka ei osaa heittää tikkaa. Aika harvoin tapaa sellaisen.
Ja syy on siihen se että sellaiset ei heitä tikkaa jotka ovat ihan susisurkeita käden ja tikan ja heittoliikkeen yhdistämisessä. He kokeilevat ja jättävät sen pois.
Eli tee jotain muuta kuin nyt teet jossa epäonnistut surkeesti.
Hanki harrastus muualta.
Ihan mikä vaan joka kiinnostaa ja anna sen viedä. Sieltä löytyy kumppani takuu varmasti.
Kuulostaa siltä, että ainoa vika on siinä, ettet osaa näyttää olevasi kiinnostunut. Vähän lisää avoimuutta. Älä pelkää mokaavasi, ja jopa yritä mokata. Virheet on inhimillisiä ja inhimillisyys vetää puoleensa.
Miksi "vaihdoit vaihdetta", jos nainen viihtyi kanssasi? Olisit vain jatkanut jutustelua ja vaikka keskustelun lomassa koskettanut naista tuttavallisesti olkapäästä ja katsonut, miten nainen olisi reagoinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toiset on hiljaa.
Kyllä se pitää itselleen myöntää, että en ole sellainen mies, josta naiset kiinnostuvat.
En ollut sitä nuorempana enkä varsinkaan nyt vanhempana, kokemattomana, hapuilevana epämiehenä.
ap
Älä ajattele noin että olet epämies. Kyllä sinussa on jotain potentiaalia jos kerran naisia seuraasi hakeutuu. Ehkä alat jossain kohtaa yrittämään liikaakin.eivät kaikki naiset halua mitään sanaaeppoa joka osaa lausua ja flirtata kaikilla mahdollisilla jalat vievillä jutuilla. Oma mieheni on ja oli todella arka. Silti hänen aitoutensa ja se että ei ole mikään naisten naurattaja juuri teki itseeni vaikutuksen. Ole oma itsesi niin asiat sujuvat ehkä parhaiten omalla painollaan.
Jos ei osaa flirtata, ei kannata edes yrittää. Voihan sitä ihan asiallisestikin kysyä, olisiko toinen kiinnostunut lähtemään treffeille ja tutustumaan. Minulla ainakin sellainen toimii paremmin kuin jotkin vitsit ja silmäniskut.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tavannut ihmistä joka ei osaa heittää tikkaa. Aika harvoin tapaa sellaisen.
Ja syy on siihen se että sellaiset ei heitä tikkaa jotka ovat ihan susisurkeita käden ja tikan ja heittoliikkeen yhdistämisessä. He kokeilevat ja jättävät sen pois.
Eli tee jotain muuta kuin nyt teet jossa epäonnistut surkeesti.
Hanki harrastus muualta.
Ihan mikä vaan joka kiinnostaa ja anna sen viedä. Sieltä löytyy kumppani takuu varmasti.
Mulla on harrastuksia. Useita harrastuksia. On ollut koko elämäni ajan. Ei kumppania.
Kaikissa näissä on se sama juttu: en ole naisten mielestä kiinnostava seksuaalisesti tai kumppanina. Olen ihan hyvä kaveri, epäseksuaalinen ystävä, mutta siihen se jää. Aina.
ap
Muista kysyä paperit ja että tulee omasta vapaasta tahdosta ja että vierailun tarkoitus on harrastaa sexyä ja että olette molemmat tietoisia suojaamattoman sexyn haitoista ja seurauksista.
Ja kaikesta tästä huolimatta voit joutua k^^^^n jos nainen tulee raskaaksi ja väittää että että sanoi monta kertaa että ei halua sexyä ja haluaa pois sieltä.
Onneksi olen jo liian vanha.
=DDD
Jos nainen oli kiinnostava ja juttu luisti, niin turha itkeä ettei kukaan nainen ikinä koskaan kiinnostu. Ihan turha yrittää mitään päälleliimattua pelimiesroolia, koska se on aavistuksen noloa ihan pelimiestenkin tekemänä. Mieluummin olisit kiittänyt naista mukavasta juttuseurasta ja pyytänyt numeroa, jos hän haluaisi tavata uudestaan.
Usko tai älä, mutta kaikki naiset eivät odota baarireissulta sitä, että yöllä joku känninen tusina-alfa harrastaa huonoa känniseksiä heidän kanssaan. Mieluummin tutustun lisää kiinnostaviin tyyppeihin ja katson, olisiko jotain yhteistä. Seksiä sitten, jos tilanne johtaa tapailuun myöhemmin.
Eipä se juuri auta, että naiset on totaalisen tyrmistyneitä kun tämänikäinen mies voi olla vielä niin kujalla naisten suhteen. Ja naiset osaa olla myös julmia. Ei juuri kannusta yrittämään uudelleen, päinvastoin. Miksi haluaisin olla missään tekemisissä sellaisten kanssa, jotka heti naljailee ja kettuilee kun en osaa.
Ei oo koolla tai muodolla väliä - kaikissa on jotain seksuaalisesti haluttavaa. Se on katsojasta vaan kiinni. Ujous tai sosiaalinen kömpelyys on monen naisenkin mielestä jopa ihan suloista. Ole siis rohkeasti vaan oma itsesi.
Ainakin osa ongelmaasi taitaa piillä juuri siinä, että katsot itseäsi jonkin (omasta mielestäsi) yleisesti hyväksytyn miehen muotin läpi. Tosiasiassa parempi olisi pyrkiä siihen, että tiedostat omat vahvuutesi ja todella arvostat niitä. :) (Heikkoudet on hyvä tietysti tiedostaa myös, ja niihin suhtautua ymmärtäväisesti.)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että ainoa vika on siinä, ettet osaa näyttää olevasi kiinnostunut. Vähän lisää avoimuutta. Älä pelkää mokaavasi, ja jopa yritä mokata. Virheet on inhimillisiä ja inhimillisyys vetää puoleensa.
Varmasti tässä on osatotuus. Osa totuutta on myös se., että kun en osaa niin kukaan ei ole minustakaan kiinnostunut. Olen niin monta kertaa nähnyt pettymyksen ja epäuskon vastapuolen kasvoilta, kun en osaa toimia siten kuin mieheltä odotetaan, että ne katseet ovat pysyvästi porautuneet aivokuoreeni.
Mokata osaan. Mokannut olen. Se mitä en enää halua on nöyryytys.
ap
Vierailija kirjoitti:
Eipä se juuri auta, että naiset on totaalisen tyrmistyneitä kun tämänikäinen mies voi olla vielä niin kujalla naisten suhteen. Ja naiset osaa olla myös julmia. Ei juuri kannusta yrittämään uudelleen, päinvastoin. Miksi haluaisin olla missään tekemisissä sellaisten kanssa, jotka heti naljailee ja kettuilee kun en osaa.
Jos sun "pelimies"-jutut oli naisesta ahdistavia, niin ei ihme jos tulee torjuntaa ja naljailua. Naisparka varmaan luuli, että olitkin koko ajan ollut pelkän pillun perässä ja alkuillan mukava jutustelu pelkkää pohjustusta.
Pahin vihollisesi on päässäsi pyörivä tarina ettet osaa ja olet luuseri.
Kerron jos haluat miten siitä pääsee eroon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi "vaihdoit vaihdetta", jos nainen viihtyi kanssasi? Olisit vain jatkanut jutustelua ja vaikka keskustelun lomassa koskettanut naista tuttavallisesti olkapäästä ja katsonut, miten nainen olisi reagoinut.
Siinä oli aluksi isompi seurue, jossa keskustelimme. Sitten ihmiset alkoivat löytää muuta seuraa tai jäivät jonnekin kaljanhakureissulle. Lopulta olimme kahden.
Enkä osaa koskettaa hienovaraisesti tai tuttavallisesti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toiset on hiljaa.
ap
Älä ajattele noin että olet epämies. Kyllä sinussa on jotain potentiaalia jos kerran naisia seuraasi hakeutuu. Ehkä alat jossain kohtaa yrittämään liikaakin.eivät kaikki naiset halua mitään sanaaeppoa joka osaa lausua ja flirtata kaikilla mahdollisilla jalat vievillä jutuilla. Oma mieheni on ja oli todella arka. Silti hänen aitoutensa ja se että ei ole mikään naisten naurattaja juuri teki itseeni vaikutuksen. Ole oma itsesi niin asiat sujuvat ehkä parhaiten omalla painollaan.
Tämä oli poikkeus. Paikka oli täynnä ja vieressäni oli tilaa. Tulivat siihen huolimatta minusta, eivät minun takiani. Ja ongelma on tuo: olemalla oma itseni kukaan ei kiinnostu. Ehkä jos voisimme tututustua pidemmän kaavan kautta, mutta missä sellainen on mahdollista aikuiselle ihmiselle?
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen oli kiinnostava ja juttu luisti, niin turha itkeä ettei kukaan nainen ikinä koskaan kiinnostu. Ihan turha yrittää mitään päälleliimattua pelimiesroolia, koska se on aavistuksen noloa ihan pelimiestenkin tekemänä. Mieluummin olisit kiittänyt naista mukavasta juttuseurasta ja pyytänyt numeroa, jos hän haluaisi tavata uudestaan.
Usko tai älä, mutta kaikki naiset eivät odota baarireissulta sitä, että yöllä joku känninen tusina-alfa harrastaa huonoa känniseksiä heidän kanssaan. Mieluummin tutustun lisää kiinnostaviin tyyppeihin ja katson, olisiko jotain yhteistä. Seksiä sitten, jos tilanne johtaa tapailuun myöhemmin.
Hän poistui, kun en toiminutkaan kuin mies. Päättelin siis, että en ollut mitä hän odotti. En pelimies, mutta en myöskään edes normaali, kiinnostava, flirttaava mies.
Eikä kyse ole mistään ehdottomasta seksiin johtavasta jutusta. Voi flirtata ilman, että se johtaa mihinkään. Voi pitää naista kiinnostuneena ja pitää hauskaa hänen kanssaan. Tai voi, jos osaa. Minä en osaa.
ap
Noin siinä aina käy aluksi, ennen kuin hommasta tulee luontevaa. Täytyy ensin mokailla, jotta oppii. Pää ylös ja kohti uusia kokemuksia. Tsemppiä.