Muisti taas miksi en käy baareissa. Oli taas todella nöyryyttävä kokemus :(
Päätettiin kaverin kanssa lähteä terassille kauniin ilman kunniaksi. Laittauduin huolella ja mielestäni näytin ihan nätiltä. Koska oli kivaa, päätettiin jatkaa baariin.
Baarissa kaveriani alettiin heti iskemään. Minä jäin täysin syrjään. Loppuillasta kaveri lähti tanssimaan jonkun miehen kanssa ja minä istuin yksin pöydässä. Yritin kierrellä pitkinä baaria, ottaa muihin katsekontaktia ja hymyillä. Lopulta lähdin yksin kotiin. Kaveri laittaa perään viestiä, että miksi lähdin ja että suutuinko.
Kommentit (247)
Jos ap haluaisit löytää itsellesi seuraa ravintolasta, niin ala käymään keikoilla. Yksin. Silloin on aina takaportti, että halusit nähdä juuri tämän bändin, ja siksi lähdit vaikka et saanutkaan ketään mukaan. Yksinäinen nainen löytää helposti seuraa sekä miehistä että naisista, koska yhteinen bändi yhdistää, vaikka et olisikaan bändistä oikeasti niin kovin kiinnostunut.
Kun vielä viitsin käydä kuppiloissa, niin huomasin äkkiä kenen kanssa sinne ei kannata lähteä. Ei siksi että ei olisi ollut vonkaajia paikalla, vaan siksi että itse en yön yli seuraa halunnut, vaan viettää aikaa kaverini kanssa. Muutamat naiskaverit häipyivät aina kuin pieru saharaan kun joku vähän vinkkasi heille silmää. Ei huvittanut motaa kertata lähteä avajaiskaveriksi, ja kun heila löytyi, jäinkin yksin.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naiset typeriä. Miehet useimmiten joutuvat lähtemään yksin kotiin baarista. Pakkeja tulee kymmeniltä ennen kun löytyy joku halukas. Useasti todella tylyt pakit. Haukkumista, kiroilua...
Ja sitten prinsessa on täällä itkemässä kun YHDEN kerran ei löytynyt seuraa. Ei viddu.
Minusta on kiva saada baarissa juttuseuraa verrattuna siihen, että istun siellä yksin. Juttelemisesta on hyyyyvin pitkä matka siihen, että lähtisin kenenkään mukaan. Etsitkö sinä siis pelkkää irtoseksiä, kun et viitsi tutustua toisiin?
Minä olen 30v mies jätin vuosia sitten baarit, ei huvittanut mennä kun homppelipojat aina ajautui seuraani.En tiedä miksi,mutta naisia harvemmin seuraani. Kaverini sanoi että oot homomangeetti.
Mä sain rillit 19-vuotiaana. Näin kyllä ilmankin, vaikkakin huonohkosti, mutta aika nopeasti niistä tuli osa persoonaani. En ole sen jälkeen ilman laseja ollut, enkä haluaisi ollakaan. Jos joku kysyy tuntomerkkejä jostain ihmisestä, että onko se se jolla on ne silmälasit, niin en yhtään tiedä onko, koska en laita laseja edes merkille mitenkään :D Ainoastaan silloin jos ne ovat jotenkin epäsopivat ihmisen päähän, niin ne jäävät mieleen. Eli kaikki aikuisiän miesjutskat on hommattu rillit syvällä päässä :D Ilman näytän jotenkin valjulta ja väärältä enkä ollenkaan omalta itseltäni :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 30v mies jätin vuosia sitten baarit, ei huvittanut mennä kun homppelipojat aina ajautui seuraani.En tiedä miksi,mutta naisia harvemmin seuraani. Kaverini sanoi että oot homomangeetti.
Olet liian komea, naiset pelkäävät mutta miehet tietenkin vain innostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Itse nuorempana totuin siihen, että sain huomiota baarissa ja miehet tuli iskemään. Sitten kerran menin kaverin superkauniin kaverin kanssa baariin ja olin ilmaa miehille. Oli sellainen paluu maan pinnalle ja nöyräksi tekevä kokemus.
Tuntuihan se kamalalta silloin, mutta ihan hyvä perustaa itsetunto johonkin muuhun kuin miehiltä saatavaan huomioon baarissa. Kauneus on katoavaista ja aina tulee joku kauniimpi joka syrjäyttää toisen.
Ei kannata verrata itseään muihin. Ja jos baarissa käyminen tekee jatkuvasti pahan olon, miksi mennä?
Tai jos haluaa mennä tanssimaan tms. niin menee sellaisella asenteella että pitää hauskaa ja miesten huomiosta viis. Ei ehkä paras ajatus mennä kahdestaan sinkun kanssa?
Ja mitähän luulette tämän "nöyräksi tekevän" touhun olevan miesten kannalta siellä baarissa? Sitten naiset ihmettelevät miksei joku mies käy baarissa "pitämässä hauskaa"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naiset typeriä. Miehet useimmiten joutuvat lähtemään yksin kotiin baarista. Pakkeja tulee kymmeniltä ennen kun löytyy joku halukas. Useasti todella tylyt pakit. Haukkumista, kiroilua...
Ja sitten prinsessa on täällä itkemässä kun YHDEN kerran ei löytynyt seuraa. Ei viddu.
Niinpä..pilalle hemmoteltu ylietuoikeutettu sukupuoli. Prkle kun pistää vihaksi koko naissuku.
Huh mikä asenne. Kellään ei ole velvollisuutta antaa seksiä, ei naisella, miehellä, rumalla eikä köyhällä. Baarissa liikuskelee muitakin kuin seksin hakijoita. Yksi kymmenestä on jo hyvin ja haukut ansaittuja.
No ihan samalla tavalla kukaan mies ei ole baarissa velkaa minkäänlaista positiivista huomiota tai flirttiä, mutta ap:n saaman sympatian perusteella voisi ajatella, että ny on tapahtunut jonkinlainen rikos. :-D
ja tietenkin kaverikin saa hieman lähteä omille poluilleen , jos on kiinnostavaa miesseuraa tiedossa. Näin itsellenikin on tehty usein, jos olen ollu viettämässä iltaa naispuolisten kavereiden kanssa. Jossain vaiheessa ne vain katoaa, mutta jos heillä on mahdollisuus näin löytää seuraa niin Good for her! Ja itsekin olen näin tehnyt muutaman kerran, naiskaverit ovat jopa katsoneet baarista minulle sopivia likkoja ja usuttaneet kimppuun. :-)
Tietenkin tuollainen tilanne hieman harmittaa, mutta olisi se ny paljon itsekkäämpää pilata toisten mahdollisuus löytää onnea ainoastaan sen takia, että itselle ei löydy ketään. Varmaan miehetkin suhtautuu tähän realistisemmin ja myötämielisimmin.
Itselläni on yksi naiskaverit, joka aina valittaa siitä, että häntä ei tulla iskemään baarissa ( mikä on kyllä valetta, sillä useimmiten ainakin kaksi ihmistä tulee hänelle juttelemaan mukavia, mutta aina hän haluaa kadottaa ne kannoiltansa). Toki hänen kaverinsa saavat enemmän huomiota, mutta tämä ei tarkoita, etteikö myös hän saisi jossain määrin. Tämä on vielä ihan ok, mutta jos hän tuntee jääneensä ilman huomiota illan aikana, niin voi jeezus mikä draamakuningatar nousee esille. Ensiksi yritetään kiskoa naiskavereita uusien miestuttavien luota tanssilattialle, mikä ei aina onnistu, mistä hän sitten suuttuu. Tämän seurauksena likalla on tapana vetää täysin överikännit ja jäädä istuskelemaan lattialle. Portsari sitten kyselee, että tunnetaanko me häntä ja heittää pihalle. Ja näin on käynyt useammin kuin kerran. :-D jälkeen päin likalla on tapana esittää olevansa kamalan pahoillaan, eikä kuulemma tiedä mikä häneen menee, mutta onhan se ny selvää, että kateus kavereita kohtaan on vaan suuri ja tuo on hänen tapansa reagoida. Tästä on jopa käyty riitelyitä illan päätteeksi.
Joten summa suumarum: on ihan ok jättää kaveri, aikuinen ihminen, hetkeksi yksin baarissa. Eikä kukaan todellakaan ole minkäänlaista huomiota velkaa kenellekään baarissa, mutta myös naisilta tämä tuntuu välillä unohtuvan. Ja usein kun naiset valittavat, että heitä ei lähestytä, niin heitä kyllä lähestytään ( ehkä ei joka kerta), mutta heillä on tapana verrata omaa tilannettansa kavereiden tilanteeseen. Tällöin voi vaikuttaa ankealta, jos kaverilla on jatkuvasti vientiä, eikä ne itseä lähestyvät miehet ole välttämättä niitä baarin komeimpia.
Jos ollaan kaveriporukkalla tultu viettämään iltaa baariin niin siinä porukassa pysytään ,tulipa siellä mikä tahansa vastaan. Millaisia seuran pettureita te oikein olette? Aplle tsemppiä ja tämän välttää sillä kun ei lähde idioottien kanssa minnekään.
Eli elämänsä miestä ei saa löytää jos sinä olet läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian komea, naiset pelkäävät mutta miehet tietenkin vain innostuvat.
Lisäksi naiset tietysti ajattelevat, että komea mutta tyhmä kun ei edes naista yrittänyt saada. Vain möllötti yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kiva saada baarissa juttuseuraa verrattuna siihen, että istun siellä yksin. Juttelemisesta on hyyyyvin pitkä matka siihen, että lähtisin kenenkään mukaan. Etsitkö sinä siis pelkkää irtoseksiä, kun et viitsi tutustua toisiin?
99% naisista ajattelee kyllä niin että jos ei kelpaa seksiseuraksi niin ei kelpaa juttuseuraksi. Ei suomalaiset naiset tykkää vain jutella ja pakit tulee sen takia nopeasti. Se juttelu nyt vaan on naisille välttämätön paha jota sietävät kun haluavat seksiä.
Miehenä ei kannata vongata seksiä, kehua ulkonäköä tai muutenkaan vaikuttaa innokkaalta. Suomalaiselle naiselle pitää vaan jutella niin kuin se olisi kaveri.
No hui kamala ku jotkut känniset miehet ei änkee seuraan 😂 oo tyytyväinen! Et todellakaan menetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä asenne. Kellään ei ole velvollisuutta antaa seksiä, ei naisella, miehellä, rumalla eikä köyhällä. Baarissa liikuskelee muitakin kuin seksin hakijoita. Yksi kymmenestä on jo hyvin ja haukut ansaittuja.
Jaha, mies ansaitsee haukut siitä syystä että hakee naisseuraa baarissa ja hänen pitäisi olla iloinen siitä jos 9/10 antaa (tylyt) pakit. Jep jep kunnon asenne naisilla.
Vierailija kirjoitti:
No hui kamala ku jotkut känniset miehet ei änkee seuraan 😂 oo tyytyväinen! Et todellakaan menetä mitään.
Ehkä ap olikin vaan pettynyt siitä ettei se tosi komea sosiaalinen ja maltillisesti olutta nauttiva mies siellä omannut telepaattisia kykyjä ja tiennyt antaa hänelle eikä kenellekään muulle huomionsa koko illan ajan.
Sellainenhan on suoranaisesti rikos ja ymmärrän kyllä jos ap ei enää ikinä astuisi jalallakaan tohon baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, mies ansaitsee haukut siitä syystä että hakee naisseuraa baarissa ja hänen pitäisi olla iloinen siitä jos 9/10 antaa (tylyt) pakit. Jep jep kunnon asenne naisilla.
Pahantahtoisia sadisteja.
Vierailija kirjoitti:
Minun baarikaverini on aina ollut minua paljon kauniimpi.
Olin aina alkuillan seuraneitinä ja sitten loppuillan yksi .Kun tämä alkoi seurustelemaan ja meni naimisiin, löysin uuden baarikaverin ja historia toisti itseään.
Itselläni kävi mäihä netissä ja enää en käy baareissa.
I feel You.
Jaksuhalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä..pilalle hemmoteltu ylietuoikeutettu sukupuoli. Prkle kun pistää vihaksi koko naissuku.
No ihan samalla tavalla kukaan mies ei ole baarissa velkaa minkäänlaista positiivista huomiota tai flirttiä, mutta ap:n saaman sympatian perusteella voisi ajatella, että ny on tapahtunut jonkinlainen rikos. :-D
ja tietenkin kaverikin saa hieman lähteä omille poluilleen , jos on kiinnostavaa miesseuraa tiedossa. Näin itsellenikin on tehty usein, jos olen ollu viettämässä iltaa naispuolisten kavereiden kanssa. Jossain vaiheessa ne vain katoaa, mutta jos heillä on mahdollisuus näin löytää seuraa niin Good for her! Ja itsekin olen näin tehnyt muutaman kerran, naiskaverit ovat jopa katsoneet baarista minulle sopivia likkoja ja usuttaneet kimppuun. :-)
Tietenkin tuollainen tilanne hieman harmittaa, mutta olisi se ny paljon itsekkäämpää pilata toisten mahdollisuus löytää onnea ainoastaan sen takia, että itselle ei löydy ketään. Varmaan miehetkin suhtautuu tähän realistisemmin ja myötämielisimmin.
Itselläni on yksi naiskaverit, joka aina valittaa siitä, että häntä ei tulla iskemään baarissa ( mikä on kyllä valetta, sillä useimmiten ainakin kaksi ihmistä tulee hänelle juttelemaan mukavia, mutta aina hän haluaa kadottaa ne kannoiltansa). Toki hänen kaverinsa saavat enemmän huomiota, mutta tämä ei tarkoita, etteikö myös hän saisi jossain määrin. Tämä on vielä ihan ok, mutta jos hän tuntee jääneensä ilman huomiota illan aikana, niin voi jeezus mikä draamakuningatar nousee esille. Ensiksi yritetään kiskoa naiskavereita uusien miestuttavien luota tanssilattialle, mikä ei aina onnistu, mistä hän sitten suuttuu. Tämän seurauksena likalla on tapana vetää täysin överikännit ja jäädä istuskelemaan lattialle. Portsari sitten kyselee, että tunnetaanko me häntä ja heittää pihalle. Ja näin on käynyt useammin kuin kerran. :-D jälkeen päin likalla on tapana esittää olevansa kamalan pahoillaan, eikä kuulemma tiedä mikä häneen menee, mutta onhan se ny selvää, että kateus kavereita kohtaan on vaan suuri ja tuo on hänen tapansa reagoida. Tästä on jopa käyty riitelyitä illan päätteeksi.
Joten summa suumarum: on ihan ok jättää kaveri, aikuinen ihminen, hetkeksi yksin baarissa. Eikä kukaan todellakaan ole minkäänlaista huomiota velkaa kenellekään baarissa, mutta myös naisilta tämä tuntuu välillä unohtuvan. Ja usein kun naiset valittavat, että heitä ei lähestytä, niin heitä kyllä lähestytään ( ehkä ei joka kerta), mutta heillä on tapana verrata omaa tilannettansa kavereiden tilanteeseen. Tällöin voi vaikuttaa ankealta, jos kaverilla on jatkuvasti vientiä, eikä ne itseä lähestyvät miehet ole välttämättä niitä baarin komeimpia.
Jos ollaan kaveriporukkalla tultu viettämään iltaa baariin niin siinä porukassa pysytään ,tulipa siellä mikä tahansa vastaan. Millaisia seuran pettureita te oikein olette? Aplle tsemppiä ja tämän välttää sillä kun ei lähde idioottien kanssa minnekään.
Ei ap voi olla lähtemättä, koska hän hakee muiden hyväksyntää, eikä ymmärrä, että itsetunto ja itsensä hyväksyminen lähtee ihan itsestä, ei toisista ihmisistä.
Mulla on kaveri joka käy ulkona ainostaan sen takia että löytäis miehen. Kyllä se niin on, että epätoivo näkyy. Jos pitää hauskaa, on avoin ja juttelee kaikenlaisille ihmisille niin varmasti saa seuraa. Keskittyis muihin asioihin kuin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap voi olla lähtemättä, koska hän hakee muiden hyväksyntää, eikä ymmärrä, että itsetunto ja itsensä hyväksyminen lähtee ihan itsestä, ei toisista ihmisistä.
Ehkä erakoilla, mutta ihmiselle sosiaalisena eläimellä myös vertaishyväksyntä on todella tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99% naisista ajattelee kyllä niin että jos ei kelpaa seksiseuraksi niin ei kelpaa juttuseuraksi. Ei suomalaiset naiset tykkää vain jutella ja pakit tulee sen takia nopeasti. Se juttelu nyt vaan on naisille välttämätön paha jota sietävät kun haluavat seksiä.
Miehenä ei kannata vongata seksiä, kehua ulkonäköä tai muutenkaan vaikuttaa innokkaalta. Suomalaiselle naiselle pitää vaan jutella niin kuin se olisi kaveri.
Hyvä keskustelu voittaa kehnon ja jopa perus-seksin anytime.
Ehkä olet vain huono keskustelemaan ?
Eikä tässä kaupungissa ainakaan 99% naisista ole kapakoissa ensisijaisesti etsimässä seksiseuraa. Eli kannattaa vaan vaihtaa ympyröitä sitten.
Olen psykopaatti, mies. Olen kookas ja komea, mutta baarissa naiset karttaa, jokin vaisto. En osaa sanoa miten se näkyy ja ilmenee. Mutta työpaikalla, useassa naiset viehättyy minusta. Jotenkin poikkean massasta. Olen välinpitätön, mutta osaan työni erinomaisesti. Vaikka olen häiriintynyt olen pärjännyt ihan kivasti. Koulussa varsinkin pärjäisin tappelussa, olin ja olen cool, oikeastien välitä. Lapsuuteni oli karmea