Muisti taas miksi en käy baareissa. Oli taas todella nöyryyttävä kokemus :(
Päätettiin kaverin kanssa lähteä terassille kauniin ilman kunniaksi. Laittauduin huolella ja mielestäni näytin ihan nätiltä. Koska oli kivaa, päätettiin jatkaa baariin.
Baarissa kaveriani alettiin heti iskemään. Minä jäin täysin syrjään. Loppuillasta kaveri lähti tanssimaan jonkun miehen kanssa ja minä istuin yksin pöydässä. Yritin kierrellä pitkinä baaria, ottaa muihin katsekontaktia ja hymyillä. Lopulta lähdin yksin kotiin. Kaveri laittaa perään viestiä, että miksi lähdin ja että suutuinko.
Kommentit (247)
Aika usein käy miehelle noin. Mutta ei aina...
Siksi kannattaakin jatkaa baareilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naiset typeriä. Miehet useimmiten joutuvat lähtemään yksin kotiin baarista. Pakkeja tulee kymmeniltä ennen kun löytyy joku halukas. Useasti todella tylyt pakit. Haukkumista, kiroilua...
Ja sitten prinsessa on täällä itkemässä kun YHDEN kerran ei löytynyt seuraa. Ei viddu.
Niinpä..pilalle hemmoteltu ylietuoikeutettu sukupuoli. Prkle kun pistää vihaksi koko naissuku.
Huh mikä asenne. Kellään ei ole velvollisuutta antaa seksiä, ei naisella, miehellä, rumalla eikä köyhällä. Baarissa liikuskelee muitakin kuin seksin hakijoita. Yksi kymmenestä on jo hyvin ja haukut ansaittuja.
No ihan samalla tavalla kukaan mies ei ole baarissa velkaa minkäänlaista positiivista huomiota tai flirttiä, mutta ap:n saaman sympatian perusteella voisi ajatella, että ny on tapahtunut jonkinlainen rikos. :-D
ja tietenkin kaverikin saa hieman lähteä omille poluilleen , jos on kiinnostavaa miesseuraa tiedossa. Näin itsellenikin on tehty usein, jos olen ollu viettämässä iltaa naispuolisten kavereiden kanssa. Jossain vaiheessa ne vain katoaa, mutta jos heillä on mahdollisuus näin löytää seuraa niin Good for her! Ja itsekin olen näin tehnyt muutaman kerran, naiskaverit ovat jopa katsoneet baarista minulle sopivia likkoja ja usuttaneet kimppuun. :-)
Tietenkin tuollainen tilanne hieman harmittaa, mutta olisi se ny paljon itsekkäämpää pilata toisten mahdollisuus löytää onnea ainoastaan sen takia, että itselle ei löydy ketään. Varmaan miehetkin suhtautuu tähän realistisemmin ja myötämielisimmin.
Itselläni on yksi naiskaverit, joka aina valittaa siitä, että häntä ei tulla iskemään baarissa ( mikä on kyllä valetta, sillä useimmiten ainakin kaksi ihmistä tulee hänelle juttelemaan mukavia, mutta aina hän haluaa kadottaa ne kannoiltansa). Toki hänen kaverinsa saavat enemmän huomiota, mutta tämä ei tarkoita, etteikö myös hän saisi jossain määrin. Tämä on vielä ihan ok, mutta jos hän tuntee jääneensä ilman huomiota illan aikana, niin voi jeezus mikä draamakuningatar nousee esille. Ensiksi yritetään kiskoa naiskavereita uusien miestuttavien luota tanssilattialle, mikä ei aina onnistu, mistä hän sitten suuttuu. Tämän seurauksena likalla on tapana vetää täysin överikännit ja jäädä istuskelemaan lattialle. Portsari sitten kyselee, että tunnetaanko me häntä ja heittää pihalle. Ja näin on käynyt useammin kuin kerran. :-D jälkeen päin likalla on tapana esittää olevansa kamalan pahoillaan, eikä kuulemma tiedä mikä häneen menee, mutta onhan se ny selvää, että kateus kavereita kohtaan on vaan suuri ja tuo on hänen tapansa reagoida. Tästä on jopa käyty riitelyitä illan päätteeksi.
Joten summa suumarum: on ihan ok jättää kaveri, aikuinen ihminen, hetkeksi yksin baarissa. Eikä kukaan todellakaan ole minkäänlaista huomiota velkaa kenellekään baarissa, mutta myös naisilta tämä tuntuu välillä unohtuvan. Ja usein kun naiset valittavat, että heitä ei lähestytä, niin heitä kyllä lähestytään ( ehkä ei joka kerta), mutta heillä on tapana verrata omaa tilannettansa kavereiden tilanteeseen. Tällöin voi vaikuttaa ankealta, jos kaverilla on jatkuvasti vientiä, eikä ne itseä lähestyvät miehet ole välttämättä niitä baarin komeimpia.
Minun baarikaverini on aina ollut minua paljon kauniimpi.
Olin aina alkuillan seuraneitinä ja sitten loppuillan yksi .
Kun tämä alkoi seurustelemaan ja meni naimisiin, löysin uuden baarikaverin ja historia toisti itseään.
Itselläni kävi mäihä netissä ja enää en käy baareissa.
I feel You.
Nooh, kaverillakin voi olla paskat fiilikset seuraavana aamuna, tuli riekuttua oikein olan takaa ja päädyttyä vieraaseen sänkyyn ja annettua aivan liian halvalla. Meikit on poskilla ja tukka kuin harakanpesä. Ja mitähän äitikin tästä sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naiset typeriä. Miehet useimmiten joutuvat lähtemään yksin kotiin baarista. Pakkeja tulee kymmeniltä ennen kun löytyy joku halukas. Useasti todella tylyt pakit. Haukkumista, kiroilua...
Ja sitten prinsessa on täällä itkemässä kun YHDEN kerran ei löytynyt seuraa. Ei viddu.
Niinpä..pilalle hemmoteltu ylietuoikeutettu sukupuoli. Prkle kun pistää vihaksi koko naissuku.
Niinpä, miehet on täysin syyttömiä siihen että he antavat naisille sitä huomiota, se on täysin naisten vika!
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko itsetunto on kiinni tuosta? Että et saa huomiota kännisiltä miehiltä baarissa?
En tajua.
Mä olen kaunis, pitkä, hoikka nainen ja hiton vaikeesti lähestyttävä ja todella harvoin kukaan mies uskaltaa edes jutella. Missään. Jos mun itsetunto olis pelkästään miesten huomiosta kiinni niin sitä ei olis ollenkaan.
Niin, sinä tiedät silti varsin hyvin olevasi hyvännäköinen ja että miehet lähestyisivät, jos uskaltaisivat. Ei siis syytä itsetunto-ongelmiin ja epävarmuuteen. Aivan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Kuva ois kiva. Ps. silmälasipäiset älköön vaivautuko.
100% vastaus kuvansa lähettäneille, rillipäät älkää vaivautuko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, miehet on täysin syyttömiä siihen että he antavat naisille sitä huomiota, se on täysin naisten vika!
Minkäs minä sille voin, että lajikumppanini ovat kiimaisen ameeban tasolla. Jos kaikki miehet olisi yhtä välinpitämättömiä kuin mä, niin palstat olisi täynnä "miksei miehet noteeraa"-ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko niin iso ongelma jos et päässy eilen hipelöimään jonkun sukukalleuksia
EI. Ap:n ongelma on se, että hän ei ymmärrä, että itsetunto lähtee ihan omasta itsestä, eikä muiden ihmisten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs minä sille voin, että lajikumppanini ovat kiimaisen ameeban tasolla. Jos kaikki miehet olisi yhtä välinpitämättömiä kuin mä, niin palstat olisi täynnä "miksei miehet noteeraa"-ulinaa.
Onneksi ketään ei kiinnosta ettei sinua kiinnosta, win-win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti takerrut hänen kommentteihin kuin viimeiseen toimivaan kyrpään maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mie aattelen että ap on turhan jäykkis kerran toisen flaksi noin harmittaa. Ei kaverille saa tollasessa suuttua. Seuraavan kerran sit ite pokaat jonkun, opettele vähän flirttiä ;)
Mä olen ollut samanlainen ’rillipää jäykkis’ - mulla on ollut myös paljon miespuolisia kavereita sinkkuaikoina. Joku (mies) kerran analysoi (huom EI kritisoinut, vain analysoi!) miten joku satunnainen nainen ’selvästi vaikutti’ siltä että jos ’tuota hakee tanssimaan niin se ajattelee heti että nyt sitä seurustellaan ja ensi viikonloppuna mennään kotiin näytille’ - tuolloin ajattelin että ehkäpä minussakin on se joku että vaikutan siltä, ettei kanssani voi mennä treffeille ilman että minä omin ikuiseksi miesystäväksi?
Tunnen nimittäin itseni ja olen ja olinkin sellainen, että en halua deittailla puolta kaupunkia (edes ilman seksiä) ja sitten ehkä löydän jonkun pidempiaikaisen...
Nykyinen aviomies yli 10v oli se kolmas poikaystävä.
Mutta löytyisikö ap tästä joku ajatuksenpoikanen?
Ja miehet, onko naisissa jotain mikä tuo tuollaisen ’varo tuota tosikkoa’ vaikutelman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen henkkoht hyökkäys sitten tähän kun ei parempaakaan keksi, tyypillistä. Kyllä varmasti kiinnostaisi sitten, jos muutkaan miehet ei olisi kiinnostuneita, sillä ajatuksellahan tässä leikittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti takerrut hänen kommentteihin kuin viimeiseen toimivaan kyrpään maailmassa.
Joo siis keskustelupalstalla ei ainakaan kuulu keskustella ja kommentoida muiden kommentteja! 😂
No kyllä se epätoivoisuus ja katkeruus huokuu ulospäinkin. Ehkä siinä olisi yksi syy miksi ei tulla iskemään. Jos menee baariin jo asenteella "taas joutuu kaikkensa yrittämään ja vieläpä yksin, kun kuitenkaan ketään ei kiinnosta muu kuin kaverini" niin ei ihmekkään ettei flaksi käy. Baareissa nyt yleensä kaikki saa seuraa vaikka olisi millainen harakan pesä, silmälasit tai ylipainoa. Positiivinen ja avoin asenne, helposti lähestyttävyys on se avainjuttu. Ja olen normaalipainon ylärajalla, enkä mitenkään kedon kaunein kukkanen ja silti lähes joka kerta baarissa on ollut montakin vaihtoehtoa mistä valita, vieläpä hyvännäköisiä miehiä. Myös se on monilla naisilla ongelmana, että ne omantasoiset miehet ei kelpaa, vaan havitellaan niitä mallitasoisia komistuksia. Ja kun vain niitä itselle kelpaamattomia tulee juttelemaan, ne ignoorataan täysin ja valitetaan kun ei kukaan koskaan tule juttelemaan. Eikä se väärin ole, että on taso minkä alle ei halua mennä, mutta turha sitten marttyyrina suuttua kavereille kun he saa seuraa. Ylipäätään älytöntä suuttua kaverille siitä että hän saa seuraa. Toki olisi kohteliasta viettää aikaa sitten porukassa, mutta en mäkään jaksaisi tollasta murjottajaa. Sano ensi kerralla kaverille että kutsuu miehen kavereineen teidän pöytään viettämään aikaa ettei sun tarvitse yksin jäädä!
Olet varmaankin ruma ja läski nainen jota miehet karttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttua. Tajusin vasta pari vuotta sitten, että taitaa johtua silmälaseista. Vaikka ne on aina valittu siten, että varmasti sopivat kasvonpiirteilleni ja mielestäni näytän lasit päässäkin ihan hyvältä. Ja mistä tämän tajusin? Ensimmäistä kertaa mua yritettiin iskeä, kun kaverit jäi vielä tanssimaan ja itse menin pöytään huilaamaan. Lyhyen keskustelun jälkeen jätkä pyysi, että näyttäisin miltä näytän ilman laseja? Mitä ihmettä. Ilmeisesti baareissa silmälasit on jotenkin turn-off ihmisille?
Haaaaaaaaaaahhhh! Mitä potaskaa taas :D. Ihan höpöhöpöä. Toi jätkä yritti sitä taktiikkaa missä naisen iskeminen alotetaan kolauttamalla itsetuntoa. Olen lopettanut aina keskustelun heti, jos on yritetty tuota ota lasit pois -juttua. Seuraa on aina riittänyt. T. Kuuma lasimuija.
Mikä on tämä ilmiö? Kukaan ei ole koskaan pyytänyt laseja pois ottamaan, ehkä kommentoinut korkeintaan että sopivat, yleensä ei ole lasit saaneet sen kummempaa huomiota. Seuraa on aina riittänyt.
Miehet alitajuisesti tunnistavat naisen, jolta ei voi pyytää tuota. Sinäkin viestität tiedostamattasi, että minulta et sitten tällaista asiaa pyydä. Sait vanhemmiltasi hyvän kosmisen auran.
Mulla ja systerillä oli yksi ihan selkeä ero baareissa, nautittu alkoholin määrä. Arvatkaa kummalla kävi parempi flaksi.
Huh mikä asenne. Kellään ei ole velvollisuutta antaa seksiä, ei naisella, miehellä, rumalla eikä köyhällä. Baarissa liikuskelee muitakin kuin seksin hakijoita. Yksi kymmenestä on jo hyvin ja haukut ansaittuja.