Fazerin fb sivulla jo valituksia asmr mainoksesta
Kommentit (17)
linkki asmr mainokseen?
ai ai että alkoi tekemään mieli Fazerin Sinistä kun se on niin maukasta. Nam nam pitääpi mennä ostamaan. voi että sun piti mennä mainitsemaan Fazer.
En voi sietää asmr-videoita, joissa kuiskutellaan ja maiskutellaan teennäisesti. Netti on täynnä näitä, mut ilmeisesti monet sit tykkää. Itselle toimii rauhallinen ja hiljainen normaali puhe.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää asmr-videoita, joissa kuiskutellaan ja maiskutellaan teennäisesti. Netti on täynnä näitä, mut ilmeisesti monet sit tykkää. Itselle toimii rauhallinen ja hiljainen normaali puhe.
Minä pidän meren ja harjaamisen äänistä. Kuiskuttelu, kaikki huulilla tehdyt äänet ja erityisesti maiskuttelu ja rouskuttelu saavat minusta irti lähinnä väkivaltaisia tunteita. Onneksi en koskaan katso mainoksia.
Laittaisko joku linkit mistä voi valittaa fazerin ja myllynparas-kuiskailuvideoista.
En tiedä mikä on asmr, mutta mikä h*ton trendi on nämä kuiskuttelumainokset?????!!! Saa niin veren kiehumaan, jotenki tuollaset äänet resonoi suoraan johonki raivohermoon! Laitan boikottiin kaikki, mitä mainostetaan kuiskaamalla. Hrrrrrr sekin lääkärinainen, joka oikeen piruillen siihen mikkiin kuiskailee. Argh!
Mulle tulee noista todella epämiellyttävä olo, oikein tunnen, miten inho ja aggressio nousee pintaan. YouTubesta löytyy mielestäni hyviä ASMR-videoita. Voi hypätä esim. junan tai lentokoneen kyytiin, kuunnella sateen ropinaa tai takkatulen rätinää.
Mainos ajaa tehtävänsä, kun aiheuttaa huomiota.
What you focus on, expands.
Tämä on mainostuksen 101.
Jokaisen valituksen myötä fazerin mainososastolla hierotaan kämmeniä yhteen entistä kiihkeämmin. Kohta ne saavat palkankorotuksenkin.
Miten olisi, jos vain ignoroisitte asian josta ette tykkää. Tämäkin aloitus on käytännössä ninjamarkkinointia fazerille, vaikka ei olekaan. Mutta elämme huomioyhteiskunnassa.
Minä sain ala-asteen aamunavauksessa noista tarpeeksini, kun yksi jännittynyt lehtori maiskutteli suu kuivana 15 min kaiuttimeen. Maiskis maiskis
Siis onko tässä nyt kyseessä se yksi, ihan toooooodella raivostuttava, mainos missä se muija kuiskuttelee bussissa karkkipussi kourassaan?
Vai mikä? Mä oon laittanut ne karkit boikottiin sen todella rasittavan mainoksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tässä nyt kyseessä se yksi, ihan toooooodella raivostuttava, mainos missä se muija kuiskuttelee bussissa karkkipussi kourassaan?
Vai mikä? Mä oon laittanut ne karkit boikottiin sen todella rasittavan mainoksen takia.
Se blondi, jolla tuntuu olevan anustappi perseessään kun hymy on niin anaalissa.
Mainos on onnistunut, jos se herättää keskustelua. Eli Fazer tulee tekemään jatkossakin tälläisiä mainoksia kun saa niillä huomiota ja keskustelua aikaiseksi. Siihen mainoksilla yleensäkkin pyritään.
Ja veikkaan että palautteista, jotka annetaan, noin 90% on epäasiallisia, joten niitä ei edes huomioida.
No huh, en ole siis yksin kun inhoan syvästi tätä karkkimainosta!
Mikä se on?