Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura Huhtasaaren puheet järkyttivät SAK:n vaalikeskustelussa

Vierailija
18.05.2019 |

"Kaikilla ihmisillä on sama ihmisarvo, mutta ihmisoikeudet on aina sidottu tiettyyn valtioon"

https://demokraatti.fi/ihmisoikeudet-on-aina-sidottu-tiettyyn-valtioon-…

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisarvoa ei toki ole ihmisillä jotka eivät kunnioita ihmisarvoja tai niillä jotka kunnioittavat vain joidenkin ihmisarvoja. En usko että kenelläkään persulla voi olla ihmisarvoa.

Vierailija
2/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten kannatuksen nousu on ihan oikeaa, koska puolue puhuu oikein.

Olen todella iloinen, että meillä on Huhtasaari ja muut hyvät puolueesta.

Onko sitten hyvä, että huhtasaari menee eduskunnasta EU-hun?

Eikö näin hyvää poliitikkoa tarvita Suomessa enemmän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset on ymmärtänyt nykyisen maan tilanteen ja sitä uhkaavat muutokset väärään suuntaan.

Vierailija
4/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on tää persujen cheerleader mutta kun vähänkään kaivaa syvemmälle niin synkkä rasisti löytyy sieltä.

Vierailija
5/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin tietysti, että muut puolueet ajavat maan tilanteen väärään suuntaan, jättämällä oman maan edun toissijaiseksi tai suorastaan mitättömäksi.

Perussuomalaisten Huhtasaari ottaa asian kansalaistensa näkökulmasta.

Vierailija
6/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutun ymmärtämisessä näyttää joillakin olevan vaikeuksia. Valtiovalta edustajineen ja toimeenpanijoineen määrittelee ja määrää kansalaisille heidän oikeutensa. Toisinaan jopa ihmisarvon vastaisesti, esimerkkinä vaikkapa vanhainhoiva.

Vierailija
7/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäänselvyyden ääneen sanominen nähtävästi järkyttää tiettyjä tahoja.

Vierailija
8/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Huhtis olisi joskus jaksanut opiskella jotain eikä vain copy/pasteta graduaan, olisi hän ehkä oppinut, että ihmisoikeudet ovat nimenomaan luonteeltaan yleismaailmallisia. Tuollaista typeryyttä en olisi uskonut kuulevani mutta kun vanhaksi elää.

Vierailija
9/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedian artikkelissa Ihmisoikeuksien yleismaailmallinen julistus todetaan kohdassa Kritiikkiä näin:

”Islamilaiset maat pitävät ihmisoikeuksien julistusta liian länsimaisena, ja ne laativat vuonna 1990 sen vastineeksi šariaan perustuvan Kairon julistuksen ihmisoikeuksista islamissa”.

Eikö tämä nimenomaan tarkoita että ihmisoikeuksien määritelmä on sidottu tiettyyn valtioon, juuri niinkuin Huhtasaari sanoi? Eli jopa YK:n sisällä islamilaiset maat eivät tosiasissa hyväksy vuonna 1948 hyväksytyn julistuksen sisältöä.

Vierailija
10/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura on tää persujen cheerleader mutta kun vähänkään kaivaa syvemmälle niin synkkä rasisti löytyy sieltä.

Ensimmäisten joukossa paikalla on öyhöttäjä.

Vierailija
11/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Huhtis olisi joskus jaksanut opiskella jotain eikä vain copy/pasteta graduaan, olisi hän ehkä oppinut, että ihmisoikeudet ovat nimenomaan luonteeltaan yleismaailmallisia. Tuollaista typeryyttä en olisi uskonut kuulevani mutta kun vanhaksi elää.

Suvaitsevainen maailmanhalaaja voi kuvitella mitä haluaa, mutta käytännön tasolla ihmisoikeudet ovat äärimmäisen sidottuja aikaan ja paikkaan.

Vierailija
12/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisarvoa ei toki ole ihmisillä jotka eivät kunnioita ihmisarvoja tai niillä jotka kunnioittavat vain joidenkin ihmisarvoja. En usko että kenelläkään persulla voi olla ihmisarvoa.

Kappas, ihka oikea vihapuhuja.

Vierailija
13/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kappas, ihka oikea vihapuhuja.

Täh, Laura ei ole ihmisoikeusihminen. Laura on persu. Aika naurettavaa olisikin jos Laura haluaisi itselleen ihmisoikeuksia mutta ei olisi valmis myöntämään niitä muille.

Vierailija
14/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat ja niiden merkitykset on mielenkiintoisia. On mukava huomata merkityksien ymmärtämistä.

Vierailija
15/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärrä mitä Huhtasaari sanoi väärin, niihän se on että ihmisarvo on sama kaikille, mutta ihmisoikeudet ei kaikissa maissa ole samalla tasolla.

Tuntuu siltä että jotkut vastustavat vain kaikkea mitä huhtasaari sanoo, eivätkä suostu edes ymmärtämään kuulemaansa.

Vaikka huhtasaari on "hörhöhihhuli", voi hänkin puhua myös asiaa, kuten tällä kertaa puhui. 

Ei tarvitse tahallaan ymmärtää väärin, vaikka ihminen on eri puolueesta. Hemmetti sentään.

demari46

Vierailija
16/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on.

Espanjalaisen ihmisoikeus on  saada aurinkoa päivittäin, mun suomalaisena pari kertaa vuodessa. Mun ihmisoikeus on palella niin perkeleesti. On eroa.

Vierailija
17/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisten kannatuksen nousu on ihan oikeaa, koska puolue puhuu oikein.

Olen todella iloinen, että meillä on Huhtasaari ja muut hyvät puolueesta.

Onko sitten hyvä, että huhtasaari menee eduskunnasta EU-hun?

Eikö näin hyvää poliitikkoa tarvita Suomessa enemmän?

Jo Saksassa viimevuosisadalla esiteltiin ajatus, että ihmisarvo ei ole kaikille sama. Ja siitähän tunnetusti seurasi paljon "hyvää". Kyllä tällaisille populistisille pelinappuloille näyttää aina löytyvän kannatusta.

Vierailija
18/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

Espanjalaisen ihmisoikeus on  saada aurinkoa päivittäin, mun suomalaisena pari kertaa vuodessa. Mun ihmisoikeus on palella niin perkeleesti. On eroa.

Ja mun ihmisoikeutta ei paranneta kieltämällä mua lentämästä joskus etelän lämpöön.

Vierailija
19/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhät vassarit. Jos kaikilla on ihmisarvo, niin miksi ei siirretä niitä firmoja halvempien verotuksien maihin ja tuoda tänne pienemmällä palkalla ihmisiä köyhistä maista.

katsos ihmisarvo

Vierailija
20/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen aina ajatellut, opetetun mukaan, että ihmisoikeudet on kaikkialla samat. Mutta eihän ne oikeasti ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan