Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka olet sairaalloisen mustasukkainen

Vierailija
17.05.2019 |

Häpeätkö koskaan mustasukkaisuuttasi tai sitä, mitä sen varjolla teet?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha täti oon, toivotonta edes mustasukkaisuudella tai muulla kontrolloimisella enää saada huomiota / pidettyä miestä itsellä parisuhteessa. En välitä enää. Olisi pitänyt nuorempanakin vaan liidellä kukasta kukkaan itsekin eikä kiinnittyä kehenkään.

Vierailija
22/37 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron nyt vertailun vuoksi, että itse en ole tippaakaan mustasukkainen ja tämä ajoittain jopa harmittaa lievästi mustasukkaisuuteen taipuvaista miestäni. Minun puolestani hän saa rauhassa viettää iltaa kavereiden kanssa, vaikka olisi naisiakin joukossa. Oikeastaan minulle sopisi myös avoin suhde, mutta hän ei sellaista halua. Ei minua haittaisi olla rakkaussuhteessa, jossa kumpikin saa tahollaan harrastaa seksiä muidenkin kanssa - kunhan käyttää kondomia. Rakkaus on kuitenkin rakkautta ja seksi seksiä, kaksi eri asiaa. Niinpä en jaksa erityisesti potea mustasukkaisuuttakaan.

Ja tuo, että mies on hyvin sitoutunut, on tietty sitten ainakin olevinaan merkki siitä, ettei petä. Jos hän pettäisi niin minua harmittaisi lähinnä se, ettei ole sitten voitu sopia asiasta (olen siitä kyllä puhunut), että minäkin saan käydä panemassa muita. No, olen kyllä käynytkin joskus, että sinänsä ei hetkauta, jos jotain joskus paljastuukin, ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden äärimustiksen ja tekee mieli kysyä eikö yhtään nolota kytätä. Kai mun pitää joskus kertoa että muut tiedetään sen touhuista ja nauretaan selän takana vtun stalkkaajaa.

Vierailija
24/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen tajuaa jo arkijärjellä että pelkkä juttelu ei tarkoita että on hyppäämässä punkkaan. Voiko joltain puuttua sairauden tunne niin pahasti että luulee itseään normaaliksi?!

Vierailija
25/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt jokainen tajuaa jo arkijärjellä että pelkkä juttelu ei tarkoita että on hyppäämässä punkkaan. Voiko joltain puuttua sairauden tunne niin pahasti että luulee itseään normaaliksi?!

Juttelulla ja flirtillä lähes jokainen pano alkaa. Se, että jatkuvasti on tarve änkeytyä ”juttelelmaan” itseään viehättävään seuraan kertoo pitkälti kaiken.

Vierailija
26/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelulla ja flirtillä lähes jokainen pano alkaa. Se, että jatkuvasti on tarve änkeytyä ”juttelelmaan” itseään viehättävään seuraan kertoo pitkälti kaiken.

Myönnän tuon. Saako kaupan kanssa jutella vai seuraako siitäkin jotain?

Vierailija
27/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi tätä tekee, sinä vai kumppanisi?

Vierailija
28/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole saamisesta, vaan tarpeesta hankkiutua noihin tilanteisiin. Onko sinulla jotakin erityistä asiaa kassalle? Aivan. Mutta haluat _silti_ vähän flirtata ja jutella? Niin. Ja miksi valitsist juuri sen kassan? :)

Vierailija
29/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole saamisesta, vaan tarpeesta hankkiutua noihin tilanteisiin. Onko sinulla jotakin erityistä asiaa kassalle? Aivan. Mutta haluat _silti_ vähän flirtata ja jutella? Niin. Ja miksi valitsist juuri sen kassan? :)

Ymmörrän pointin. Tässä ketjussa taidetaan kuitenkin kysellä sairaalloisen mustasukkaisuuden perään eli niitö ihmisiä, joille on liikaa jo se että puoliso pesee hampaat enben töihin lähtöä. Sehön tarkoittaa sairaan mielessä että puoliso aikoo pussailla töissä.

Vierailija
30/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät näy ymmärtävän sairaan mustasukkasukkaisuuden ja oikeasti pettävän puolison eroa. Sairas mustasukkainen näkee uhkia kaikkialla, siis ihan kaikkialla. Siksi sitä sanotaankin sairaaksi ja sitä se onkin.

Vierailija
31/37 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva tunnustaa olevansa sairaalloisen mustasukkainen. Kertooko tämä sairauden tunteen puutteesta?

Vierailija
32/37 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva tunnustaa olevansa sairaalloisen mustasukkainen. Kertooko tämä sairauden tunteen puutteesta?

Jep näin on.

Vierailija
33/37 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mustasukkaisuutta pitäisi hyväksyä yhtään, itsessä tai toisessa. Ollaan vapaita kaikki niin on paljon helpompaa. Mä jätän kans flirttailevan kaverin flirttailemaan ihan rauhassa ja jatkan matkaa.

Vierailija
34/37 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus niin mustis, että miestä pelotti katsoa televisiota kanssani, kun vedin pultit jos siellä joku kaunis nainen vilahti ja ajattelin että mies varmaan haluaa panna tätä.

Hän ei voinut käydä kaupassa kanssani kun kyttäsin minne hän katsoo ja joutui kääntämään pään pois jos joku nainen tuli vastaan etten kilahda.

Olin tuolloin epävarma itsestäni ja hormonitoiminta sekaisin.

Onneksi mies jaksoi käytöstäni eikä luovuttanut kanssani, nyt 7 vuotta yhdessä ja lapsiakin tehty, enkä mustistele enää.

Joskus naureskellaan miten pöpi olin silloin

Vierailija
36/37 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus niin mustis, että miestä pelotti katsoa televisiota kanssani, kun vedin pultit jos siellä joku kaunis nainen vilahti ja ajattelin että mies varmaan haluaa panna tätä.

Hän ei voinut käydä kaupassa kanssani kun kyttäsin minne hän katsoo ja joutui kääntämään pään pois jos joku nainen tuli vastaan etten kilahda.

Olin tuolloin epävarma itsestäni ja hormonitoiminta sekaisin.

Onneksi mies jaksoi käytöstäni eikä luovuttanut kanssani, nyt 7 vuotta yhdessä ja lapsiakin tehty, enkä mustistele enää.

Joskus naureskellaan miten pöpi olin silloin

Mikä auttoi?

Vierailija
37/37 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se hävetti aika huolella jälkeenpäin, kun oli niin kovat pakkomielteet henkilöön jonka näki sitten flirttailemassa toisten kanssa. Onneksi ei tarvitse enää koskaan kokea moista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän