Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääk! Laitoin ihastukselle viestin!! Vertaistukea? :D

Vierailija
17.05.2019 |

Nyt sen tosiaan tein! Olen jo monta kuukautta ollut ihastunut lähes tuntemattomaan mieheen, jonka olen vain pari kertaa nähnyt harrastuksen parissa. Emme ole edes jutelleet koskaan.

Olen jo muutaman kuukauden stalkannut häntä instagramissa ja ihastunut entistä enemmän, sillä hän vaikuttaa todella hauskalta ja sympaattiselta tyypiltä 😊

Nyt mä sitten tein sen, mikä on kuumotellut mielessä jo hetken aikaa. Laitoin hänelle viestin! Huhhuh.... kädet tärisee 😄 En ole KOSKAAN aiemmin lähestynyt miestä, kaikissa aiemmissa tuttavuuksissani mies on tehnyt aloitteen. Nyt mä vain päätin, että syteen tai saveen, olen kerrankin rohkea! Voi kunpa mies kiinnostuisi jutulle kanssani 🙈

Bonusjännityksenä vielä se, että en siis tiedä satavarmasti onko hän sinkku vai varattu. Olen päätellyt että sinkku, koska ainakaan hänen sosiaalinen mediansa ei anna mitään viitteitä tyttöystävästä (kyllä - olen myös lukenut kaikki kommentit 😅).

Kyllä tämä kevät vaan saa tekemään ihan hulluja 😅 Mulla on todella hyvä olo nyt, vastasi mies mitä hyvänsä (tai vaikka ei vastasi ollenkaan), niin olen tyytyväinen että yritin ja olin kerrankin rohkea. Eipä tarvitse jäädä miettimään, että mitä jos.

Vertaistukea? Muita, jotka ovat tehneet saman tempauksen? 😄

Kommentit (228)

Vierailija
161/228 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ottanut itse ensiyhteyden valehtelematt yli puolet kerroista kun olen ollut ihastunut, ja kaikista itse tekemistäni aloitteista on poikinut jotain :)

On se naisilla helppoo, vai sanottaisko että miehet on helppoja. Ehdotankin, että naiset alkaa tekemään ne aloitteet niin vältyttäisiin monelta harmilta kun muidut nappaa heti sen miehen joka kiinnostaa, niin ei tarvi rumien äijien mieltään pahoittaa turhilla yrityksillä.

No kamala jännitys ja torjutuksitulemisen pieni pelkohan siinä aina on ollut taustalla. Itse olen aina ajatellut niin, että ihmisen pitää yrittää napata se kenestä on kiinnostunut, eihän hommasta voi mitenkään muuten tulla mitään! En näe sukupuolisidonniasena asiana tätä.

Paitsi että miehet tietävät heti ensinäkemältä, pitävätkö jotakuta naista viehättävänä ja jos pitävät ja haluavat tätä lähestyä, niin lähestyvät. Naisten juttu se, että jonkun alkaa vähitellen nähdä "siinä mielessä".

Sama kokemus. Lisäksi mieskin voi kiinnostua hetken päästä, ja jopa rakkaus voi syntyä, vaikkei alunperin ollut kiinnostunut ja aloitteentekijä. Been there, still married <3

Vierailija
162/228 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo

Epätoivonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/228 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kyllä on saman kirjailijan tuotos missä nähtiin se nuoruuden rakkaus lentokentällä. Ei voi erehtyä, mutta kiva jos nämä rohkaisee muita tekemään aloitteita.

Mistä löydän nuoruudenraukkaus lentokentällä -ketjun? :D

Vierailija
164/228 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kyllä on saman kirjailijan tuotos missä nähtiin se nuoruuden rakkaus lentokentällä. Ei voi erehtyä, mutta kiva jos nämä rohkaisee muita tekemään aloitteita.

Mistä löydän nuoruudenraukkaus lentokentällä -ketjun? :D

https://www.vauva.fi/keskustelu/3455626/ihmeellinen-sattuma-tapahtui-ja…

Tuoko? :)

Vierailija
165/228 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäenkestämäenkestämäenkestä.

Älkää trollit pilatko tätä ketjua. Eikö mitään positiivista saa olla?

Ap, paljon onnea sinulle, vaikutat mahtavalta. Älä edes vastaile noihin provoihin.

Eli ketjuun ei saa kirjoittaa mitään muuta, kuin ap:n mahtavuuden hehkuttamista ja tilanteen yltiöromantisointia? Mitään muita näkökulmia ei hyväksytä, kuin se, mikä on kaikista epätodennäköisin skenaario, eli että ap:n jutusta tulisi jotain?

Vierailija
166/228 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kehui siis nätiksi. Itse ottaisin sen loukkauksena, sillä nätti tarkoittaa pikkusievää, ihan ok:ta yms.

Voi jessus näitä tunnelmanlatistajia täällä palstalla! Tällaiset ihmiset ovat kuin Harry Potterin ankeuttajat, imevät positiivista energiaa pois muista ihmisistä! Nätiksi kehuminen on kehu. Jos mies sanoi vaikka "Olet muuten tosi nätti", niin miten joku tuonkin voisi ottaa loukkauksena? HUOH.

Mies käytti juuri näitä sanoja, sanoi että olen "tosi nätti". Otin sen kehuna, ei tullut mieleenkään mikään muu. Olen nätti omasta mielestänikin. Ja sitä paitsi, miksi minun edes pitäisi olla "tosi kaunis"? Nätti riittää hyvin minulle 😊 Ap

Kertoo vain sen, ettei mies pidä sinua kaunottarena ja että kauniimpia naisia hänen maailmastaan löytyy. Hyvä kuitenkin, että olet sinut asian kanssa.

Öö, ja oletat, että maailmasta löytyy joku ihminen, joka ei ymmärrä, että maailmasta löytyy AINA kauniimpia naisia ja komeampia miehiä? Ja oletat, että fiksut ihmiset antavat painoa pinnallisuuksille kumppanivalinnassa?  Ei voi mennä naimisiin, jos rakas ei ole kaunotar? 

Eih näitä teinejä... kasvakaa aikuisiksi, jooko!

ps. Oliko äitisi kaunotar? Entä äitisi kaikki ystättäret? Luuletko että halusivat olla? Luuletko, että kukaan edes haluaisi olla joku "kaunotar"?

Suurin osa rumista varmasti mieluummin olisi kaunottaria ja nätit ja pikkusievät kaunottaren vierellä myös niitä kaunottaria. Aika epätoivoista ja läpinäkyvää väittää, ettei kukaan haluaisi olla kaunis.

Vierailija
167/228 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kehui siis nätiksi. Itse ottaisin sen loukkauksena, sillä nätti tarkoittaa pikkusievää, ihan ok:ta yms.

.. ja mitä ihmeen vikaa olisi pikkusievässä tai ihan ookossa? Ei mitään, minulle ne on kehuja!

Vai vainko "olet maailmanluokan kaunotar" -kommentti olisi hyväksyttävä? Kyllä mä ainakin mielummin olen se pikkusievä :)

Suurin osa kuitenkin mieluummin olisi kauniita. Olet vähemmistössä.

Vierailija
168/228 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on hirveää nyt palstamiehen kohdata todellisuus: joku nainen on lähestynyt jotakuta miestä ja siitä on lähtenyt juttu vireille!!! Äkkiä keksimään kaikki naurettavimmatkin negat aiheen ympäriltä.

😂😂😂

Miksi kuvittelet tietäväsi, että kirjoittajat ovat miehiä?

Eihän se mene jakeluun, että tämä on naisten vauvajankkauspalsta. Ne maksimissaan viisi miestä täällä ovat jotain... No, outoja.

Ap on kyllä naiivi :D joko tämä on pelkkää pskanjauhantaa tai sitten, kuten joku sanoi, miekkonen näkee helpon pllun. Oikeassa elämässä asiat eivät suju noin mutkattomasti. Oli minullakin menneisyydessä yksi plluhaukka, joka viestitteli kuin ihastunut miekkonen. Tai no ihastunut hän olikin, mutta tarkoitan sellaista joka olisi halunnut oikeasti tutustua. Hän oli sellainen luuseri ja halusi vain pllua XD. Panimme kyllä, hyi, mutta oli hän kyllä hyvä sängyssä XD. Enkä itkenyt jälkeenpäin. Vtutti vain se miten miekkonen toisti samoja mantroja kuin jokin hlvetin robotti. Sanasta sanaan samaa pskaa loputtomiin. Onneksi olen päässyt hänestä eroon ikuisesti XD. Tai no, minun tuurillani hän ottaa joskus vielä yhteyttä ja vinkuu kuinka menetti hyvän naisen XDDD. Voi voi! Ei kiinnosta.

Kukaan joka ei ole pahasti jälkeenjäänyt ei käytä noin paljon XDDDDD hymiöitä. Kuulostat aivan autistiselta kakaralta jolle on tehty lobotomia ja poistettu jokainen aivosolu siinä samalla.

Vierailija
169/228 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, paljon onnea sinulle, vaikutat mahtavalta. Älä edes vastaile noihin provoihin.

Eli ketjuun ei saa kirjoittaa mitään muuta, kuin ap:n mahtavuuden hehkuttamista ja tilanteen yltiöromantisointia? Mitään muita näkökulmia ei hyväksytä, kuin se, mikä on kaikista epätodennäköisin skenaario, eli että ap:n jutusta tulisi jotain?

Miksi se on epätodennäköisin skenaario? Mies on jo vastannut ap:lle ja heidän jutustelunsa on lähtenyt hyvin liikkeelle. Kaikki eivät ole yhtä negoja kuin sinä. Jotkut tykkäisivät mieluummin keskittyä positiiviseen. Se katsos tekee elämästä vähän mukavampaa.

Vierailija
170/228 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas 😊 Palasin kertomaan miten juttu on lähtenyt liikkeelle. Hyvin on lähtenyt! Olemme vaihtaneet eilisillan ja tämän päivän aikana useita viestejä. Olemme jutelleet sellaisia tyypillisiä tutustumisjuttuja kuten töistä, lemmikeistämme jne. Mies on vastannut kaikkiin viesteihini nopeasti ja aika pitkästi, ja kehui minua nätiksi 😊 Varmaan pian jompikumpi rohkenee ehdottaa kahvittelua 🙈 Toivon että mies tekisi sen, kun minä tein tuon ensimmäisen aloitteen. Vitsi kuinka hyvä fiilis! Vielä muutama päivä sitten olin ihan supersinkku joka vain haaveili tästä tuntemattomasta miehestä, ja nyt yhtäkkiä istun tässä viestittelemässä hänen kanssaan! Äkkiä voi tilanteet muuttua 😊 Ap

Kannattaisi varmaan rauhoittua. Et sinä edelleenkään seurustele kyseisen miehen kanssa, mies luultavasti on pllua vailla ja näkee sinussa hyvän tilaisuuden. Siitä kertoo myös tuo ulkonäön kehuminen saman tien. Sillä välin, kun sinä yliromantisoit tilannetta ja kehittelet päässäsi fantasioita ensitreffeistä, kosinnasta ja naimisiinmenosta, mies kaljottelee kavereidensa kanssa ja kertoo miten pian on taas irtoamassa.

Varo ettet halkea tuohon kateuteen.

Vierailija
171/228 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas 😊 Palasin kertomaan miten juttu on lähtenyt liikkeelle. Hyvin on lähtenyt! Olemme vaihtaneet eilisillan ja tämän päivän aikana useita viestejä. Olemme jutelleet sellaisia tyypillisiä tutustumisjuttuja kuten töistä, lemmikeistämme jne. Mies on vastannut kaikkiin viesteihini nopeasti ja aika pitkästi, ja kehui minua nätiksi 😊 Varmaan pian jompikumpi rohkenee ehdottaa kahvittelua 🙈 Toivon että mies tekisi sen, kun minä tein tuon ensimmäisen aloitteen. Vitsi kuinka hyvä fiilis! Vielä muutama päivä sitten olin ihan supersinkku joka vain haaveili tästä tuntemattomasta miehestä, ja nyt yhtäkkiä istun tässä viestittelemässä hänen kanssaan! Äkkiä voi tilanteet muuttua 😊 Ap

Kannattaisi varmaan rauhoittua. Et sinä edelleenkään seurustele kyseisen miehen kanssa, mies luultavasti on pllua vailla ja näkee sinussa hyvän tilaisuuden. Siitä kertoo myös tuo ulkonäön kehuminen saman tien. Sillä välin, kun sinä yliromantisoit tilannetta ja kehittelet päässäsi fantasioita ensitreffeistä, kosinnasta ja naimisiinmenosta, mies kaljottelee kavereidensa kanssa ja kertoo miten pian on taas irtoamassa.

Kateellinen mistä? Siitä, että minulle täysin tuntematon palstalainen viestittelee jonkun kanssa Instagram directissä?

Vierailija
172/228 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse koet herkästi kateutta siitä, että toinen pääsee jutustelemaan somessa kiinnostuksen kohteensa kanssa (mikä ei tosiaan tarkoita mitään seurustelua tai edes ihastusta vastapuolelta), se ei tarkoita että kaikki muutkin kokevat.

Vierailija
173/228 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on epätodennäköisin skenaario? Mies on jo vastannut ap:lle ja heidän jutustelunsa on lähtenyt hyvin liikkeelle. Kaikki eivät ole yhtä negoja kuin sinä. Jotkut tykkäisivät mieluummin keskittyä positiiviseen. Se katsos tekee elämästä vähän mukavampaa.

Prosentuaalisesti vain pieni murto-osa päätyy suhteeseen ihmisen kanssa, johon ottaa kontaktia. Oli se sitten reaalielämässä tai internetissä.

Vierailija
174/228 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämän takia ketään nainen ei uskalla lähestyä jos noin tärisyttää. Olen aina luullut että olette jotain yli ihmisiä.

Vierailija
175/228 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyllä sitä itekki vois kysyä monen vuoden ihastukselta mutta meillä on samoja kavereita niin ei siitä lähtis muita kuin juttuja liikkeelle..

Vierailija
176/228 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vastannut? :)

Vierailija
177/228 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro heti jos vastaa! Mitä sinä laitoit miehelle?

Laitoin suunnilleen että "Moi, mitä kuuluu? Olen nähnyt sut pari kertaa *harrastuksessa X* ja vaikutat mukavalta :)"

Ap

Mitä tuohon pitäisi vastata? "Moi, jaa jaa".

Tämän viestin kirjoittaja ei kerro mitään muuta kuin sen, että on itse totaalinen juntti.

Toisaalta jos itse ei ajattele samoin toisesta tai ei ole mitään mielenkiintoa toista kohtaan, niin mitä siihen oikein sanoisi? "Moi, kiitti viestistä, hyvää kuuluu. Okei, kiitos"? Onko tuo loppujen lopuksi hirveästi sen parempi? Ymmärsin, että "moi, jaa jaa" oli karrikoitu vastaus tästä aivan samasta. 

Eikö lopputulos ole joka tapauksessa sama, kirjoitti ap mitä hyvänsä? Joko miestä kiinnostaa, tai ei kiinnosta. Joko keskustelu lähtee liikkeelle, tai ei lähde. Miten eri tavalla sanailtu viesti muuttaisi asiaa?

Niinhän se tietysti on, että joko tai. Toki viesti voi vaikuttaa mielikuvaan (varsinkin ei niin tutusta) ihmisestä ja siksi vaikuttaa kiinnostukseen.

Ainakin moni nainen valittelee miksi miehet laittavat niin huonoja ja tylsiä viestejä. Pitäisi olla jotain omaperäistä ja jotain mistä keskustelua on helppo jatkaa, eikä vain kuulumisten kyselyä.

Vierailija
178/228 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut lukea ketjua läpi, mutta jokos olette päätyneet sänkyyn?

Vierailija
179/228 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus, kiitos tästä! <3 Myötätuulta!

Vierailija
180/228 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hvettiä täällä tapahtuu. Sain naurut