Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääk! Laitoin ihastukselle viestin!! Vertaistukea? :D

Vierailija
17.05.2019 |

Nyt sen tosiaan tein! Olen jo monta kuukautta ollut ihastunut lähes tuntemattomaan mieheen, jonka olen vain pari kertaa nähnyt harrastuksen parissa. Emme ole edes jutelleet koskaan.

Olen jo muutaman kuukauden stalkannut häntä instagramissa ja ihastunut entistä enemmän, sillä hän vaikuttaa todella hauskalta ja sympaattiselta tyypiltä 😊

Nyt mä sitten tein sen, mikä on kuumotellut mielessä jo hetken aikaa. Laitoin hänelle viestin! Huhhuh.... kädet tärisee 😄 En ole KOSKAAN aiemmin lähestynyt miestä, kaikissa aiemmissa tuttavuuksissani mies on tehnyt aloitteen. Nyt mä vain päätin, että syteen tai saveen, olen kerrankin rohkea! Voi kunpa mies kiinnostuisi jutulle kanssani 🙈

Bonusjännityksenä vielä se, että en siis tiedä satavarmasti onko hän sinkku vai varattu. Olen päätellyt että sinkku, koska ainakaan hänen sosiaalinen mediansa ei anna mitään viitteitä tyttöystävästä (kyllä - olen myös lukenut kaikki kommentit 😅).

Kyllä tämä kevät vaan saa tekemään ihan hulluja 😅 Mulla on todella hyvä olo nyt, vastasi mies mitä hyvänsä (tai vaikka ei vastasi ollenkaan), niin olen tyytyväinen että yritin ja olin kerrankin rohkea. Eipä tarvitse jäädä miettimään, että mitä jos.

Vertaistukea? Muita, jotka ovat tehneet saman tempauksen? 😄

Kommentit (228)

Vierailija
201/228 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap sitten päivittää treffien jälkeen kuulumiset! 😃

Vierailija
202/228 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäenkestämäenkestämäenkestä.

Älkää trollit pilatko tätä ketjua. Eikö mitään positiivista saa olla?

Ap, paljon onnea sinulle, vaikutat mahtavalta. Älä edes vastaile noihin provoihin.

Eli ketjuun ei saa kirjoittaa mitään muuta, kuin ap:n mahtavuuden hehkuttamista ja tilanteen yltiöromantisointia? Mitään muita näkökulmia ei hyväksytä, kuin se, mikä on kaikista epätodennäköisin skenaario, eli että ap:n jutusta tulisi jotain?

Hyväksytään muutkin näkökulmat, kunhan ne on esitetty asiallisesti. Ilkeämielinen lyttäys ja suoranainen vittuilu ei sitä ole, vaan ihan vaan silkkaa kiusantekoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/228 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap raportoi taas, kun moni on pyytänyt että kertoisin vielä miten menee. Olemme viestitelleet aika tiuhaan tahtiin ja torstai-illalle sovimme ekat treffit 🙈 Mies ehdotti sitä! Olen kuin joku vieteriukko, pompin edestakas ihan jännittyneenä jo nyt 😃 Mietin, mitä laitan päälle jne. Tuntuu ihanalta olla ihastunut, ja samalla vähän kamalalta, levoton olo koko ajan 😄 Meillä on synkannut viestitellessä tosi hyvin! Toivon kivaa viikkoa myös kaikille teille 😊

Ihanaa! 😍 tätä on kiva lukea! minä menin kerran juttelemaan ihastukselleni, ihan tuosta vaan yhtäkkiä keskellä päivää. Vielä ruokakaupassa 😂 meinasin kuolla siihen häpeään kun takertelin siinä. No nyt puoli vuotta myöhemmin me seurustelemme. 😊 mutta siis muistan tuon ihanan fiiliksen.

Vierailija
204/228 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
205/228 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
206/228 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas...

Tapasimme miehen kanssa torstaina ja jännitin ihan hulluna, ja aluksi juttelimme ihan perusjuttuja kunnes siirryimme vakavampiin puheenaiheisiin. Mies sitten yhtäkkiä sanoikin olevansa parisuhteessa mutta se kuulemma rakoilee 😐🤔 Ehdotti sitten että jatkamme tapailua ja rivien välistä myös panosuhdetta tms 🤯 Mentiin sitten miehen kämpille jossa naisystävä ei ollut kotona, en ollut ihan varma mitä pitäisi ajatella mutta sitten se kuitenkin tapahtui...

Mies on kyllä tosi kuuma mutten yhtään tiedä miten tästä eteenpäin?? 😨 En yleensä ala tämmöisiin mutta olen jo melko ihastunut 🤭

Vierailija
207/228 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei ap :(

Vierailija
208/228 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas...

Tapasimme miehen kanssa torstaina ja jännitin ihan hulluna, ja aluksi juttelimme ihan perusjuttuja kunnes siirryimme vakavampiin puheenaiheisiin. Mies sitten yhtäkkiä sanoikin olevansa parisuhteessa mutta se kuulemma rakoilee 😐🤔 Ehdotti sitten että jatkamme tapailua ja rivien välistä myös panosuhdetta tms 🤯 Mentiin sitten miehen kämpille jossa naisystävä ei ollut kotona, en ollut ihan varma mitä pitäisi ajatella mutta sitten se kuitenkin tapahtui...

Mies on kyllä tosi kuuma mutten yhtään tiedä miten tästä eteenpäin?? 😨 En yleensä ala tämmöisiin mutta olen jo melko ihastunut 🤭

Tämä ei taida olla oikea ap?

Vierailija
209/228 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas...

Tämä ei taida olla oikea ap?

?

Ap

Vierailija
210/228 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua pikku horoa....totta kai se parisuhde "rakoilee", kun on tarjolla helppoa saalista. Tulet vielä katumaan.

Vierailija
211/228 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataisiinko oikea ap tänne kommentoimaan viimetorstaisia treffejään?

Vierailija
212/228 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap?

Vierailija
213/228 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
214/228 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
215/228 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
216/228 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
217/228 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä, miten naiset voi noin salamaihastua? Siis oletteko juteleet edes? 

Välillä vain ilma väreilee vaikka sanoja ei olisi! 

Näin se on. Nuorempana luulin että ihastun helposti poikiin, mutta vasta korkeakouluopinnoissa kun ensimmäisenä päivänä näin nykyisen kumppanini, mielessäni kävi heti ajatus "hänet minä haluan". Ihastuin päätä pahkaa ja koskaan sen jälkeen en ole tuntenut kenestäkään samalla tavalla, se oli uskomattoman vahva tunne. Nyt ollaan oltu vuosikymmen jo yhdessä ja joka päivä mietin mielessäni kuinka onnekas olenkaan.

Minä olen kokenut saman vain kerran elämässäni. Olin silloin niin nuori, että kuvittelin niitä tulevan uusiakin, että annoin kaiken valua käsistäni, koska asuimme eri maissa. Silti, vielä vuosikymmenten jälkeenkin on ikävä ja mietityttää. Toivottavasti tällä oli se tarkoitus, että hän löysi itselleen sitten sen oikean, joka en ollutkaan minä. 

Vierailija
218/228 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edistyikö asia mitenkään, ap?

Vierailija
219/228 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edistyikö asia mitenkään, ap?

Niin ap, missä viipyy puolivuotisraportti tapahtumista?

Vierailija
220/228 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta luin tän ketjun kokonaan! Jos tää oli tosi juttu, olis mielenkiintoista tietää miten homma jatkui. 🤓