Kääk! Laitoin ihastukselle viestin!! Vertaistukea? :D
Nyt sen tosiaan tein! Olen jo monta kuukautta ollut ihastunut lähes tuntemattomaan mieheen, jonka olen vain pari kertaa nähnyt harrastuksen parissa. Emme ole edes jutelleet koskaan.
Olen jo muutaman kuukauden stalkannut häntä instagramissa ja ihastunut entistä enemmän, sillä hän vaikuttaa todella hauskalta ja sympaattiselta tyypiltä 😊
Nyt mä sitten tein sen, mikä on kuumotellut mielessä jo hetken aikaa. Laitoin hänelle viestin! Huhhuh.... kädet tärisee 😄 En ole KOSKAAN aiemmin lähestynyt miestä, kaikissa aiemmissa tuttavuuksissani mies on tehnyt aloitteen. Nyt mä vain päätin, että syteen tai saveen, olen kerrankin rohkea! Voi kunpa mies kiinnostuisi jutulle kanssani 🙈
Bonusjännityksenä vielä se, että en siis tiedä satavarmasti onko hän sinkku vai varattu. Olen päätellyt että sinkku, koska ainakaan hänen sosiaalinen mediansa ei anna mitään viitteitä tyttöystävästä (kyllä - olen myös lukenut kaikki kommentit 😅).
Kyllä tämä kevät vaan saa tekemään ihan hulluja 😅 Mulla on todella hyvä olo nyt, vastasi mies mitä hyvänsä (tai vaikka ei vastasi ollenkaan), niin olen tyytyväinen että yritin ja olin kerrankin rohkea. Eipä tarvitse jäädä miettimään, että mitä jos.
Vertaistukea? Muita, jotka ovat tehneet saman tempauksen? 😄
Kommentit (228)
Huvittavaa on ap, koska se on älyttömän teini. Huvittavampaa on vielä se että täällä on näitä emäntiä jotka jaksaa joka asiasta nähdä vaan sen että mies haluaa vain p/llua. Kai se nainen osaa sanoa, että "P\llu pysyy nyt kiinni". Ei eletä Lä hi-Id ä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro heti jos vastaa! Mitä sinä laitoit miehelle?
Laitoin suunnilleen että "Moi, mitä kuuluu? Olen nähnyt sut pari kertaa *harrastuksessa X* ja vaikutat mukavalta :)"
Ap
Mitä tuohon pitäisi vastata? "Moi, jaa jaa".
Niin, oisit laittanu suoraan että oon ihastunu. Tuo on aika epämääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin suunnilleen että "Moi, mitä kuuluu? Olen nähnyt sut pari kertaa *harrastuksessa X* ja vaikutat mukavalta :)"
Ap
Tämän viestin kirjoittaja ei kerro mitään muuta kuin sen, että on itse totaalinen juntti.
Toisaalta jos itse ei ajattele samoin toisesta tai ei ole mitään mielenkiintoa toista kohtaan, niin mitä siihen oikein sanoisi? "Moi, kiitti viestistä, hyvää kuuluu. Okei, kiitos"? Onko tuo loppujen lopuksi hirveästi sen parempi? Ymmärsin, että "moi, jaa jaa" oli karrikoitu vastaus tästä aivan samasta.
Eikö lopputulos ole joka tapauksessa sama, kirjoitti ap mitä hyvänsä? Joko miestä kiinnostaa, tai ei kiinnosta. Joko keskustelu lähtee liikkeelle, tai ei lähde. Miten eri tavalla sanailtu viesti muuttaisi asiaa?
Niinhän se tietysti on, että joko tai. Toki viesti voi vaikuttaa mielikuvaan (varsinkin ei niin tutusta) ihmisestä ja siksi vaikuttaa kiinnostukseen.
Ainakin moni nainen valittelee miksi miehet laittavat niin huonoja ja tylsiä viestejä. Pitäisi olla jotain omaperäistä ja jotain mistä keskustelua on helppo jatkaa, eikä vain kuulumisten kyselyä.
Mä luulen että on vähän eri asia Tinderissä tehdä aloitus keskusteluun kun sitä eri tilanteessa. Online tutustumisessa tulee kuitenkin paljon viesteja mutta jos joku huomaa toisen tosielämässä ja ottaa yhteyttä sen perusteella niin kyllä mä ainakin ottaisin sitä imartelevana asiana. Riippumatta siitä olenko itse takaisin kiinnostunut tai en. Ja ap-aloitus olis aika pitkä ja sisältää kysymystä eli en kyllä näe mitään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin, oisit laittanu suoraan että oon ihastunu. Tuo on aika epämääräistä.
Minun mielestäni taas "mitä kuuluu, vaikutat mukavalta" on parempi keskustelunavaus kuin "olen ihastunut sinuun, lähdetkö treffeille". Kun on kyse tuntemattomasta ihmisestä, niin uskoisin että useimmat kaipaavat ensin mahdollisuutta vaikka viestitellä hetken aikaa, ennen kuin tehdään päätös lähteäkö treffeille. Ainakin minulle tulisi liian puskista se jos ihan tuntematon ihminen täräyttäisi että olen ihastunut sinuun, ja siihen pitäisi heti vastata jotain tuntematta tätä ihmistä lainkaan. Ja ap:n tapauksessahan tämä oli juuri tilanne. Eri asia, jos ollaan tunnettu kaveripohjalta vaikka jonkin aikaa. Silloin voisikin suoraan kertoa tunteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ottanut itse ensiyhteyden valehtelematt yli puolet kerroista kun olen ollut ihastunut, ja kaikista itse tekemistäni aloitteista on poikinut jotain :)
On se naisilla helppoo, vai sanottaisko että miehet on helppoja. Ehdotankin, että naiset alkaa tekemään ne aloitteet niin vältyttäisiin monelta harmilta kun muidut nappaa heti sen miehen joka kiinnostaa, niin ei tarvi rumien äijien mieltään pahoittaa turhilla yrityksillä.
No, minulla taas 80 % tekemistäni aloitteita ei ole johtanut mihinkään vaikka olenkin peräti nainen. Minä taas siis toivon, että vain miehet tekevät aloitteet.
Sama juttu,minulla tasan yksi aloite on johtanut mihinkään. Ja olen kyllä tehnyt aloitteita miehille jos minua on kiinnostanut. Näitä miehiä ilmeisesti sitten ei. Mutta se on sellaista.
noooo jokos on peitto heilunut ? ;)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kehui siis nätiksi. Itse ottaisin sen loukkauksena, sillä nätti tarkoittaa pikkusievää, ihan ok:ta yms.
Voi jessus näitä tunnelmanlatistajia täällä palstalla! Tällaiset ihmiset ovat kuin Harry Potterin ankeuttajat, imevät positiivista energiaa pois muista ihmisistä! Nätiksi kehuminen on kehu. Jos mies sanoi vaikka "Olet muuten tosi nätti", niin miten joku tuonkin voisi ottaa loukkauksena? HUOH.
Mies käytti juuri näitä sanoja, sanoi että olen "tosi nätti". Otin sen kehuna, ei tullut mieleenkään mikään muu. Olen nätti omasta mielestänikin. Ja sitä paitsi, miksi minun edes pitäisi olla "tosi kaunis"? Nätti riittää hyvin minulle 😊 Ap
Kertoo vain sen, ettei mies pidä sinua kaunottarena ja että kauniimpia naisia hänen maailmastaan löytyy. Hyvä kuitenkin, että olet sinut asian kanssa.
Voi v*ttu että olet katkeran kuuloinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein saman noin 4 viikkoa sitten ja nyt seurustellaan.
Kannattaa ainakin kokeilla. 😊Huoh. Kuka hitto laittaa instagramissa viestin ja seurustelee JO neljän viikon kuluttua? Mites sellanen asia kuin tutustuminen?
t. mies joka haluaa tutustua ennen seurustelua. Ja ei, en usko että neljässä viikossa ehtii tutustumaan riittävästi. Ja olen 27v. Eri asia toki jos olet joku teini.
Kyllä me vaan sovimme seurustelusta avomieheni kanssa jo muutaman viikon jälkeen tapaamisesta eikä omasta edellisestä erostani ollut edes kovin kauaa. Olin käsitellyt eroa jo paljon vielä suhteen aikana ja kun tapaisin miehen, meillä vaan klikkasi. Kummastakin tuntui siltä, että olemme löytäneet sen oikean. Vietimme tapaamisen jälkeen paria päivää lukuun ottamatta koko sen kolme viikkoa yhdessä, ennen kuin aloimme seurustella. Uskon, että siinä ajassa toista oppii tuntemaan sen verran, että tietää haluaako seurustella vai ei. Ja hei, eihän se seurustelu tarkoita, että suhteeseen olisi pakko jäädä jos toisesta paljastuukin ihan eri ihminen mitä on aluksi luullut. Aina voi erota, jos juttu ei toimikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ainakin kokeilla. 😊Huoh. Kuka hitto laittaa instagramissa viestin ja seurustelee JO neljän viikon kuluttua? Mites sellanen asia kuin tutustuminen?
t. mies joka haluaa tutustua ennen seurustelua. Ja ei, en usko että neljässä viikossa ehtii tutustumaan riittävästi. Ja olen 27v. Eri asia toki jos olet joku teini.
Kyllä me vaan sovimme seurustelusta avomieheni kanssa jo muutaman viikon jälkeen tapaamisesta eikä omasta edellisestä erostani ollut edes kovin kauaa. Olin käsitellyt eroa jo paljon vielä suhteen aikana ja kun tapaisin miehen, meillä vaan klikkasi. Kummastakin tuntui siltä, että olemme löytäneet sen oikean. Vietimme tapaamisen jälkeen paria päivää lukuun ottamatta koko sen kolme viikkoa yhdessä, ennen kuin aloimme seurustella. Uskon, että siinä ajassa toista oppii tuntemaan sen verran, että tietää haluaako seurustella vai ei. Ja hei, eihän se seurustelu tarkoita, että suhteeseen olisi pakko jäädä jos toisesta paljastuukin ihan eri ihminen mitä on aluksi luullut. Aina voi erota, jos juttu ei toimikaan.
Olinpa vähän epäselvä. Tarkoitin siis, että edellisen suhteen aikana olin vielä suhteen aikana ehtinyt käsitellä eroa ja suhteen päättymistä sillä oli melko selvää, ettei sitä saada toimimaan. Olin siis jo valmistellut itseäni sitä päivää varten, kun suhde päättyisi ja sen päättyessä jäljellä ei ollut enää tunteita exää kohtaan (muuta kuin ehkä katkeruutta siitä, että suhde päättyi lopulta siihen että hän petti minua).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me alettiin seurustella ensitreffien jalkeen. Treffit tosin kesti 24+ tuntia, mutta kuitenkin.
N44/M30, nyt yhdessa yli 7kk. Se vaan kolahti kerrasta.
Kerro AP miten asia etenee!
Ihana ketju, lukuunottamatta muutamaa teiniä ja katkeraa akkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kehui siis nätiksi. Itse ottaisin sen loukkauksena, sillä nätti tarkoittaa pikkusievää, ihan ok:ta yms.
Voi jessus näitä tunnelmanlatistajia täällä palstalla! Tällaiset ihmiset ovat kuin Harry Potterin ankeuttajat, imevät positiivista energiaa pois muista ihmisistä! Nätiksi kehuminen on kehu. Jos mies sanoi vaikka "Olet muuten tosi nätti", niin miten joku tuonkin voisi ottaa loukkauksena? HUOH.
Mies käytti juuri näitä sanoja, sanoi että olen "tosi nätti". Otin sen kehuna, ei tullut mieleenkään mikään muu. Olen nätti omasta mielestänikin. Ja sitä paitsi, miksi minun edes pitäisi olla "tosi kaunis"? Nätti riittää hyvin minulle 😊 Ap
Kertoo vain sen, ettei mies pidä sinua kaunottarena ja että kauniimpia naisia hänen maailmastaan löytyy. Hyvä kuitenkin, että olet sinut asian kanssa.
Voi v*ttu että olet katkeran kuuloinen!
Keksi jotain uutta välillä. Kaikki eivät ole niin katkeria kuin sinä, joka ilmeisesti tunnet katkeruutta ap:n melko mitätöntä tilannetta kohtaan ja luulet, että se on jollain tavalla kadehdittava. Miksi?
Ap, tuutko vielä päivittämään kuulumiset :)
Hienoa! Kun mies tulee juttelemaan sinulle - jonka hän ehdottomasti tekee mikäli on herrasmies, varattu tai ei - muista kuuntelemisen taito. En tarkoita että sinun pitäisi vain hymyillä ja nyökkäillä... mutta kiinnitä huomiota siihen, että keskustelu on keveää ja tasapainoista eli molemmat puhuu vuorotellen. On myös hyvä ottaa sellainen asenne, kuin olisit aina tuntenut hänet. Sellainen varmuus hyvän fiiliksen lisäksi tekee tutustumisen helpommaksi.
Vai oletteko jo jutelleet, en ole lukenut tätä viestiketjua.
Minä menin aikoinaan kiinnostukseni kohteen työpaikalle, ja kun hän ei ollut paikalla, jätin yhteystietoni. Annoin lapun naiselle, miehen kollegalle. Mutta hän ei antanutkaan lappua pomolleen, miehelle josta olin kiinnostunut... Onneksi kehtasin mennä viikon päästä uudelleen, ja silloin mies oli paikalla! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kuukautta sinä tarvitset tutustumiseen ennen seurustelua?
Kuulostaa aika erikoiselta, ellei muutamassa viikossa vielä tiedä, onko toisesta kiinnostunut vai ei seurustelumielessä. Seurustelu on juuri tutustumista toiseen. Silloin ei enää muut pyöri mielessä, vaan haluaa keskittyä ainoastaan omaan ihastukseensa.
Ap raportoi taas, kun moni on pyytänyt että kertoisin vielä miten menee. Olemme viestitelleet aika tiuhaan tahtiin ja torstai-illalle sovimme ekat treffit 🙈 Mies ehdotti sitä! Olen kuin joku vieteriukko, pompin edestakas ihan jännittyneenä jo nyt 😃 Mietin, mitä laitan päälle jne. Tuntuu ihanalta olla ihastunut, ja samalla vähän kamalalta, levoton olo koko ajan 😄 Meillä on synkannut viestitellessä tosi hyvin! Toivon kivaa viikkoa myös kaikille teille 😊
Ihanaa ap ihanaa ❤️ Laita sitten viestiä miten treffit meni 👍🏻
Hei Malla, tuu taas kertoon kun keksit uuden romanttisen ketjun.
Ei helvetti, perus naiset taas. Joku ihan oikeasti saa jotain negatiivista väännettyä siitä että kutsutaan nätiksi? :DD Mutta kiitos nauruista. Ja käykää välillä ulkona haukkaamassa raitista ilmaa.