Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon salaa työpaikan vessassa, pienen pullon kirkasta

Vierailija
17.05.2019 |

Onhan totta, että tämä ei haise? Otan mansikkakarkin päälle. Ainoa keino jaksaa tämä päivä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta, kyllä haisee.

Vierailija
2/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti haisee ja sinun olemuksesta taatusti huomataan että olet ryypännyt. 

Korkki kiinni nyt jooko? Ihan varmasti pärjäät siihen asti että pääset töistä pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkakarkki ei välttämättä auta. Maitotuotteet auttaa paremmin. Seuraavan kerran ota juotava jogurtti päälle.

Vierailija
4/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda alkoholi hajuttomiin päihteisiin. Tarjontaa on yllin kyllin ja jaksat raskaankin päivän työpaikalla tuosta vaan.

Vierailija
5/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee, ja sut puhallutetaan 😄

Vierailija
6/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Saat reseptin voimakkaille kipulääkkeille selkäsärkyyn, kipeytyneeseen käteen tai hartioihin vedoten ja säästät selvää rahaa. Niillä saa aikaan todella voimakkaan päihtymystilan ilman ikäviä tuoksuja.

Vierailija
7/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se pirtuun kastettu tamppooni pe rseeseen tai vaihtoehtoisesti toiseen reikään jos olet nainen. Ei haise.

Vierailija
8/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä. Olin itse aikeissa tehdä ihan saman ja aloittaa juomisen työpaikan vessassa heti aamusta.

Vierailija
9/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ai, nyt alkoi hartioita särkeä oikein toden teolla. Opiaatteja peliin ja nuokkumaan päätteen ääreen.

10/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä on mutta onhan niitä tihin umpi jurrissa ilmaantuneita tullut hyysättyä siihen saakka että ne on saatu heitettyä turvallisesti pihalle töistä

Vierailija
11/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olis parempi ollut ottaa saikkua tämä päivä vedoten vaikka vatsatautiin? Olisit voinut vapaasti naukkailla.

Vierailija
12/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä. Olin itse aikeissa tehdä ihan saman ja aloittaa juomisen työpaikan vessassa heti aamusta.

Tervetuloa joukkoon. Minä saan ainakin kököttää huoneessani rauhassa. Laitoin oveen ei saa häiritä -lapun. Hyvin menee. T. Aloittaja alkuperäinen

Vierailija
13/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän paskempi homma jos työpaikalla on nollatoleranssi. Jos ohjataan vaan hoitoon, toivon että jäisit kiinni ja pääsisit hoito-ohjelmaan.

Alkoholi ei ole ratkaisu. Terveys menee. Kyky kokea onnellisia tunteita menee.

Älä tuhoa itseäsi henkisesti ja fyysisesti.

Lisäksi juominen töissä ei ole normaalia. Kukaan muu ei juo töissä paitsi alkoholisti, pian rappiosellainen.

Se on niin tuttu tarina että lopulta joi töissä, sai potkut ja sitten elämä lähtikin siitä alamäkeen ja kuoli maksakirroosiin 42-vuotiaana.

Entiset kollegat muistelee, kuinka kaikki tiesi vuosia mutta kukaan ei sanonut mitään. Joku yritti tukea mutta päätyi paapomaan ja pahentamaan ongelmaa.

Sitäkö haluat?

Tiedätkö millaista on kuolla siihen kun maksa pettää ? Se on lienee yksi nöyryyttävimmistä tavoista lähteä tästä maailmasta.

Korkki kiinni, nyt. Ja hae apua. Jos olet hyvässä asemassa ota laina tai maksa säästöillä minnesotahoito.

Vierailija
14/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne punasilmäiset purkanmässyttäjät on hauskoja. Liikkeet ylisujuvia ja harkittuja mutta ajoitus aina vähän pielessä ja puheissa huomaa että yrittää skarpata otsa hiessä ettei jutut kuullostaisi oudolta.

Vierailija
15/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se viikonloppu alkaa

:)

Vierailija
16/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pieni pullo? 

Mutta mä tein samaa vuoden verran ja päivän mittaan meni kahden desin viina. Eli n. viisi annosta. 

Ei kukaan koskaan ainakaan mitään sanonut ja sain erittäin hyvän työtodistuksenkin lähtiessäni. 

Seuraavassa paikassa en enää jostain syystä uskaltanut ja olen kireämpi ja veemäisempi kaiket päivät. 

Mutta tähänkin tottuu.  Sain vakityöpaikan ja tästä pidän kiinni enkä riskeeraa kuten tuolla määräaikaisessa paikassa. 

Vierailija
17/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komerot on myös hyviä juomispaikkoja.

Vierailija
18/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton voi ihan hyvin jättää työpaikan pihaan ja jatkaa menoa suoraan radalle. Terassikausi kuumimillaan ja aurinko paistaa. Ihan turha mennä kotiin masentamaan itseään siivoamisella ja tiskaamisella.

Vierailija
19/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipullomuoti oli oma pelastukseni. Siihen oli hyvä pistää ”energiajuomaa” ja hörppiä pitkin päivää.

Vierailija
20/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Trollihan tämä on mutta onhan niitä tihin umpi jurrissa ilmaantuneita tullut hyysättyä siihen saakka että ne on saatu heitettyä turvallisesti pihalle töistä

Tämä paapominen on pahinta. Mutta jos ei jää suoraan kiinni, kuinka puuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän