Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon salaa työpaikan vessassa, pienen pullon kirkasta

Vierailija
17.05.2019 |

Onhan totta, että tämä ei haise? Otan mansikkakarkin päälle. Ainoa keino jaksaa tämä päivä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvimukista kun juo niin kukaan ei epäile mitään. Voi ihan avoimesti kävellä kuppi kourassa ja hörppiä janojuomaa. Vaikka vain pieni loraus kahvin sekaan perjantaikermaa.

Vierailija
22/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ny oikeesti näin moni ryyppää töissä? 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sillai, että osta muutama vahva olut ja pari alkoholitonta. Polkaset vahvat oluet ykkösellä naamaan ja sitten meet työpisteelle nautiskeleen alkoholittomia oluita. Tällä tavalla kukaan ei ihmettele, jos vähäsen haiset oluelle. Ja sit siihen vielä se, että jos tulee känniin, niin sitten pitää vaan näytellä selvää.

Vierailija
24/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli avokonttorissa yksi joka joi työpöytänsä alle kumartuneena teeskennellen säästävänsä jotain virta tai datapiuhaa.

Vierailija
25/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olen niin helpottunut, kun lopetin juomisen kokonaan. Ei tarvitse tämmöisiäkään enää miettiä ja ei kuole kirroosiin.

Vierailija
26/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä työpaikalla ryyppäävät ovat samoja henkilöitä jotka valittavat kun työttömät juovat pari kertaa viikossa.

Vierailija
27/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli avokonttorissa yksi joka joi työpöytänsä alle kumartuneena teeskennellen säästävänsä jotain virta tai datapiuhaa.

Heh, vähän kuin Vesa-Matti Loirin tähdittämä Nasse-setä pudotteli aina sopivasti esineitä pöydän alle juontaessaan lastenohjelmaa. 

Oli muuten härskiä sketsiä siihen aikaan :D Ei varmaan sais enää edes tehdä tollasta. 

Vierailija
28/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä juot ja oksennat ja juot ja oksennat, se alkaa mennä sun verenkiertoon.

Vierailija
29/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaat on myös hyviä jos on oma pullo mukana. Tilaat ruokajuomaksi huomiota herättävästi pienen lasin valkoviiniä, muista toistella sanaa pieni useampaan kertaan, ja sitten juot lasista vähän. Käyt vessassa tyhjentämässä 3 desin kirkkaan ja palaat pöytään. Toinen 3 desiä jää juotavaksi työpaikalla.

Vierailija
30/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismiahan tuo jo on, ap.

Miltä se tuntuu? Hävettää, pitää piilotella, valehdella, selitellä, mietiä keinoja kuinka kukaan ei huomaisi. Mutta sen haistaa ja huomaa. Ei aina hengityksestä, mutta se haju tunkee ihonkin läpi. Haisee kuin mätä omena, makea ja ällöttävä. Kertoo siitä, että elimistö joutuu koko ajan tekemään töitä. Jokainen solu on myrkytettynä ja vaurioituneena. Ennenaikainen vanheneminen alkaa. Joku kohta menee rikki; maksa, aivot, munuaiset, haima, sydän.

Voisinkin sanoa, että se on sinun valinta, mutta se ei ole totta. Alkoholi valitsee, koska se on saanut sinut koukkuunsa ja orjakseen.

Vierailija
31/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, haiset itse ja lisäksi haju jää vielä veskiinkin jälkeesi.

Vierailija
32/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa minkälaisissa duuneissa te olette? Siis minkäalan hommat on noin karseita, on mullakin pipo usein kireällä, mutta en kuitenkaan ryyppäämään alkaisi.

Vierailija
33/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä me tiedetään jo.

Vierailija
34/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vain. Ei tarvitse juoda kauaa työpaikallasi. Kenkää tulee.

Vierailija
35/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jotenkin sydäntä särkee nämä kohtalot. Miten salakavalasti se alkoholisoituminen alkaa, miten määrät nousee, miten kohta 2dl viinaa ei ole edes juomista ja miten päivä päivältä luopuminen alkoholista muodostuu vaikeammaksi määrien noustessa.

Minulla on alkoholismi geeni ja tästä syystä olen päättänyt lopettaa juomisen kokonaan. Juon nyt maltillisesti mutta se ei riitä, tahdonvoimalla saan sen riittämään. Tästä syystä aion lopettaa kokonaan. Nyt jo tuntuu kauhealta alkoholista luopuminen ja mahdottomalta. Mutta luovuttava on.

Vierailija
36/43 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jotenkin sydäntä särkee nämä kohtalot. Miten salakavalasti se alkoholisoituminen alkaa, miten määrät nousee, miten kohta 2dl viinaa ei ole edes juomista ja miten päivä päivältä luopuminen alkoholista muodostuu vaikeammaksi määrien noustessa.

Minulla on alkoholismi geeni ja tästä syystä olen päättänyt lopettaa juomisen kokonaan. Juon nyt maltillisesti mutta se ei riitä, tahdonvoimalla saan sen riittämään. Tästä syystä aion lopettaa kokonaan. Nyt jo tuntuu kauhealta alkoholista luopuminen ja mahdottomalta. Mutta luovuttava on.

Suosittelen kokonaan alkoholista luopumista, vaikka se on todella vaikeaa. Ajan kanssa helpottaa ja alat löytää korvaavia hyviä asioita elämään. Ekat pari kk oli vaikeimmat, 4 kk on sellainen, että välillä käy mielessä, mutta sitten alkaa jo olla onnellinen valinnastaan. Välillä tulee huokutuksia ja kieltäytyminen on vaikeaa, koska Suomi on niin alkoholimyönteinen maa. Alkoholismia ymmärretään enemmän kuin alkoholista kieltäytymistä.

Vierailija
37/43 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse vessasta pois lukko on jumissa pullo on mukana.

Vierailija
38/43 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et lennä lentokonetta tai aja autoa työksesi.

Vierailija
39/43 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on nimenomaan kysymys

Vierailija
40/43 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee niin perkeleesti, että parempi vaan ryypätä etätöissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä